Saako naisella olla pieni pömppö alavatsalla?
Mulla on nätti kroppa, mutta pieni alamahan pömpötys hävettää. On vähän samanlainen kuin Marilynillä. Ei tule suoraa vatsaa millään ilveellä.
Kommentit (49)
Kurvikkaalla naisella, kuten Marilyn Monroella, on kaikkialla kehossaan pyöreitä muotoja, joten mahakin on pyöreä. Se kuuluu varustukseen.
Vierailija kirjoitti:
Mä treenaan ja jumppaan vaikka kuinka, mutta se pömppö vaan on ja pysyy. Se on mulle lähes pakkomielle nykyään, mutta olen nyt ajatellut antaa olla ja nauttia siitä, että mulla on myös vähän rasvaa kropassa. Vaikealta tuntuu jostain syystä hyväksyä. Kyllä mä haluaisin näyttää hyvältä nimenomaan miesten silmissä, en osaa sanoa miksi. Ap
Olet sääliö.
Pikku pömppis ja kaverina minitupsu, oi joi joi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kohdullisilla aina se "pömppö" ole?
En ole yleisurheilijoilla nähnyt.
Haluatko sinä miehen jonka valintakriteerinä on se onko sinulla pieni pömppö vai ei? Johan pelkän kuukasittaisen hormonikierron aikana naisen muodot ja paino vaihtelee.
Itse asiassa se on aina söpö.
Kun siihen laittaa tassunsa lämpimästi ja rakastavasti, nainen on turvassa. Ne vetää tosin vatsaa sisäänpäin, mutta vähitellen jännitys lähtee. Suutelen hellästi ja hitaasti, kauniisti ja annan käteni lämmön virrata.
Nainen sulaa.
Naisella kuuluu olla pömppö. Pus.
Ihanaa, jos nainen antaa itsensä pömppönsä minulle.
Vierailija kirjoitti:
Pikku pömppis ja kaverina
minitupsu, oi joi joi.
Just näin.
t. Mies42v
Vierailija kirjoitti:
Pieni pyöreys on seksikästä jos
multa kysytään. Makuasioita.
Totta. Alkaa jöpsöttää. Nykii.
Kyllä naisen pitää olla pehmeä ja erilainen kuin mies.
Jos ihmissuhde tuohon kaatuu, niin joutaakin kaatua.
Pikku pömppis ja kaverina
minitupsu, oi joi joi. 😙
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea te kyselettekin. Useimmilla naisilla tuollainen on, ja saa olla. Saa sen puolesta olla vaikka kaljamaha puolentoista metrin ympäryksellä. Ihminen saa olla sellainen kuin on, ei tarvi kysellä muilta oikeuttaan olla olemassa sellaisenaan.
"Useimmila naisilla" Suurimmalla osalla on kunnon röllö! Ehkä joillain teineillä on littana maha tai se pieni pömppä. Tai jollain himotreenaajilla.
Pienempi kuin itse. Pehmeä pyöreä ja pömppis. Heleämpi ääni kuin itsellä. Höpötystä. Naurua.
Ikävä tulee pömppöä.
Rasvoja pois ja syvien vatsalihasten laadukasta treeniä.
Saa sitä.pömpönkin, mutta kyllä sen halutessaan myös pois. Itsekuria se vaatii, kuten tuloksellinen treeni aina.
Vierailija kirjoitti:
Olen lopettanut suoran vatsan tavoittelun. En jaksa enää. Pömppö on ja pysyy, mutta on mulla sit kyllä tissit ja vyötärökin. Naisilta vaaditaan liikaa joskus. Ap
Kuka sitä sinulta vaatii? Ja naisilta? Ei multa ainakaan kukaan ole vaatinut.
Pieni pömppö kuuluu naisella asiaan. Luonto on tarkoittanut sen niin.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä se auttaisi, jos ei söisi koskaan kerralla isoa ateriaa, joka venyttää vatsaa, vaan "laiduntaisi" eli siis söisi vaikkapa viisi kertaa päivässä hyvin vähän kerrallaan. Niin kuin lehmät laitumella syövät koko päivän, kun niiden täytyy itse repiä jokainen syömänsä ruohokorsi maasta, mutta navetassa niille tuodaan rehua eteen, joten ne voivat siellä syödä enemmän yhteen menoon. Minua hirvittää, kun jotkut tällä palstalla kertovat syövänsä vain kerran päivässä.
Ja olis koko ajan ärsyttävä pikkunälkä. Juu ei.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin kuukautisturvotuksen aikaan. Ja sitten kun kärsii ummetuksesta tai suolistovaivoista tms. Ehkä niillä joilla on leveä lantio tuo voi asettua enemmän sinne lantion sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lopettanut suoran vatsan tavoittelun. En jaksa enää. Pömppö on ja pysyy, mutta on mulla sit kyllä tissit ja vyötärökin. Naisilta vaaditaan liikaa joskus. Ap
Kuka sitä sinulta vaatii? Ja naisilta? Ei multa ainakaan kukaan ole vaatinut.
Epärealistiset somesta tulleet kauneusihanteet.