Il: Näin Minja Koskelan Facebook-kuvaan kommentoineet reagoivat, kun toimittaja soitti heille
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/bc703625-6e06-4046-a4fe-d8c6bedcf164
Voi jösses mitä rimpuilua öyhöttäjiltä, kun pitää kantaa vastuuta. 😂
"Mistä olitte tuossa (julkaisussa) eri mieltä hänen kanssaan?
No, joka asiasta. Voi sanoa näin.
Okei, minkä takia?
Se nyt vain on... Mä asun maalla ja oon maalla kasvanut ja sillä lailla. Että tuo maalaisjärki on niinku...
Mitä tarkoitatte sillä, että hän on sekaisin?
No sen (Koskela) kommentteja kun katsoo.
Pystyttekö vähän avaamaan lisää?
Joo...
Tämän jälkeen puhuja lyö luurin toimittajan korvaan. "
Kommentit (544)
Juhuu! PersIncelit!Syötti on laitettu! Tulkaas tänne taas öliseen ja häpäseen ittenne!
Vierailija kirjoitti:
Heitin tänne koukun ja nyt tulin tänne nauraa kun palstan persuincelit paljastaa täällä öyhöttämällä paskaa persujen trollitehtaan. On kyllä ku kalojen ampumista tunnyriin persujen trollien kerääminen samaan paikkaan. 🤭
Vai mitä ":D" trolli? Laitatko vielä 5 viestiä putkeen täällä yksinäs? 🤭
SUUTU JO INCEL! 🤭
Kaivattais taas vähä Ylilaudan ":D" jonnee huuteleen tänne yksin kuten viime sivulle. 😅
Peruspersuja. Ensin mölytään ja sitten kun pitäisi perustella asiaa, niin vaietaan.
Vihervassari toimittaja soitteli jälleen ihmisille ja tivasi heiltä "miksi olette vihervassareita vastaan, häh!?"
Huomatkaa että jos muita puolueita jotkut kommentoivat idioottimaisesti, niin ei takuulla oikeistolaiset toimittajat lähde soittelemaan ihmisille.
Tyypillistä. Räksyttää nämä osaavat kaukaa piilosta. Tosielämässä näistä räksyttäjistä ei ole mihinkään.
Persuu PersuPersuPesruu ruiskahtiko Peräkammarrissa jo kourille....Persuu tsetse...
Maalaisiahan nuo persujen kannattajat yleensä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Maalaisiahan nuo persujen kannattajat yleensä ovat.
Ja muutenkin hieman vajaalla käyviä.
Mutta silti näille persuille on kelvannut Kiken pullistelut pikineissä.
Tuleeko iltalehdestä nytten persujen Yle?
Vierailija kirjoitti:
Mutta silti näille persuille on kelvannut Kiken pullistelut pikineissä.
Oli ralliraidat näkyvillä.....
PersuPojilla olut väkevät kiljut kun eivät ole vielä heränneet.
Ja näin sitä mediaa tyhmennetään toimittaja kerrallaan sisältäpäin.
Sääli että mediassa ei ole enää yhtään pätevää päätoimittajaa joka käskisi toimittajan hakemaan jonkun oikean juttuaiheen tämän lapsellisen pelleilyn sijaan. Lukijan pitää tässä jälkikäteen tehdä päätoimittajan hommat ja sanoa ettei jutussa ole järjen hiventä.
Kiljuvasuri hokee ketjussa yksinään, lol.
Persun perustelu. No, kun olen maalta ja kasvanu vähän sillä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittanee ahdasmielistä ympäristöä, jossa mentiin naimisiin ensimmäisen vastaantulevan naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä. Räksyttää nämä osaavat kaukaa piilosta. Tosielämässä näistä räksyttäjistä ei ole mihinkään.
Te vihervassarit olette mielisairaita ja väkivaltaisia 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittanee ahdasmielistä ympäristöä, jossa mentiin naimisiin ensimmäisen vastaantulevan naisen kanssa.
Joka oli serkkutyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittanee ahdasmielistä ympäristöä, jossa mentiin naimisiin ensimmäisen vastaantulevan naisen kanssa.Joka oli serkkutyttö.
Aika sisäsiittoiselta porukalta kyllä vaikuttaa.
"Yhyy! Miksi naisvihani ei saa suosiota! Yhyy! 😭"
-Uliseva persu