Luetellaan julkkiksia, joilla on hyvin yhteen sointuva etu- ja sukunimi
Mielipidekysymyshän tämä on.
Voidaan peukuttaa viestejä
👍🏻 = on hyvin yhteen sointuvat nimet
👎🏻 = ei ole hyvin yhteen sointuvat nimet
Aloitan: Pekka Pouta
Kommentit (902)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outokummun apteekin apteekkari Suvi Suvela
Hain Outokummun apteekista tänään lääkkeet. Olivat Kela-korvattavia. Toivottavasti auttavat vaivoihini. Ja apteekkarilla on sointuva nimi👍
Täällä Parkanossa meillä oli apteekkari nimeltä Martti Martikainen.
Vierailija kirjoitti:
Keith Keister, yhdysvaltalainen muusikko ja tatuointitaiteilija. Viime kesänä hän tatuoi koko selkäni. Lopputulos on upea! Tatuoinnissa on muun muassa iso pääkallo, kotka ja käärme.
Haluaisin samanlaisen tatuoinnin.
Vierailija kirjoitti:
Maarit Maatraiva, edesmennyt seurakuntapastori
Taivaan isä otti hänet luokseen.
Vierailija kirjoitti:
Rakel Liekki
Tiina-Rakel Liekki. oikealta nimeltään.
Tässä muutama kiinalainen naisurheilija:
Wang Meng, kaukalopikaluistelija
Li Ling, kuulantyöntäjä
Pentti Penninkilampi, muusikko, joka kuului Juice Leskisen Coitus Int -yhtyeen alkuperäisjäseniin.
Näyttelijäsiskokset Shawna Shattuck ja Shari Shattuck
Shawna on esiintynyt muun muassa sarjassa Teho-osasto. Shari puolestaan on lopettanut näyttelemisen ja keskittyy nykyään kirjoittamiseen. Shawna on syntynyt 1970 ja Shari 1960.
Vierailija kirjoitti:
Äitienpäivän kunniaksi mainitsen tässä äidin:
Zofia Zborowska-Wrona. Hän on puolalainen näyttelijä, jolla on kaksi tytärtä.
En osaa kuvitella miltä tämä nimi kuulostaisi lausuttuna, joten sointuvuutta on vaikea arvioida. Mutta ainakin z-, o- ja a-kirjaimet ovat niin etu- kuin sukunimessäkin.
Rakastan venäjän kieltä ja erityisesti venäläinen runous on lähellä sydäntäni. Nämä molemmat herrat olivat venäläisiä runoilijoita:
Jevgeni Jevtušenko
Robert Roždestvenski
No niin, nyt minäkin olen osallistunut tähän tunnettujen henkilöiden sointuvien nimien luettelointiin.
Tarkoitus oli, että tuo aikaisempi viestini jäisi ainoakseni, mutta mieleeni tuli vielä yksi venäläinen runoilija, jolla on mielestäni sointuva nimi:
Ivan Nikitin
Ilmeisesti tämä on koukuttavaa puuhaa.
Tuolle eilisen viestin kirjoittaneelle voin vahvistaa, että tähän todellakin jää koukkuun. Olen maininnut täällä jo kuusi nimeä, nyt tulee seitsemäs:
Marcel Marcel, tšekkiläinen jääkiekkoilija
Etu- ja sukunimi ovat täysin identtiset! Vieläpä ihan aito ja virallinen nimi.
Terhi Tervashonka
https://www.city.fi/opas/tallaisia-viesteja-terhi-tervashonka-saa-tikto…
Tässä nimessä olisi Fingerpori-ainesta:
Myy Lohi
Hän on näyttelijä.
Mikko-Ville Luolajan-Mikkola, viulisti
Vierailija kirjoitti:
Rakastan venäjän kieltä ja erityisesti venäläinen runous on lähellä sydäntäni. Nämä molemmat herrat olivat venäläisiä runoilijoita:
Jevgeni Jevtušenko
Robert Roždestvenski
No niin, nyt minäkin olen osallistunut tähän tunnettujen henkilöiden sointuvien nimien luettelointiin.
Olen vaiti ja huudan on kuulemma vaikuttava teos.
Chris Rea