Ulla Appelsin, puolueellista vaikuttanista
Olen ennen pitänyt tämän toimittajan kolumneista, mutta nyt oli rimanalitus, luulisi toimittajallakin olevan vastuu mikä lietsoo ennestään vihapuhetta. Kritiikki ja mielipide on toimittajan vapaus, silti sen sisältö oli noloa ja antoi selkeän kuvan hänen puoluekannastaan.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Voisit ap nyt edes mainita mistä kolumnista on puhe.
Ihan kun et tietäisi. -eri
Kas kun keskisarjan touhuista on aika vähän vedetty juttua, jopa kaveria pidetty älykkönä muiden persujen joukossa.
Tämä Ulla Appelsin on muutenkin todella outo. Kieltää jyrkästi alaisiaan julkaisemasta rikosoikeudenkäynneistä juttua, jos joku ystävänsä on syytettynä tai tuomittuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsitelläänkö kolumnissa S.M.-kirjaimilla alkavan henkilön toilailuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä Ulla Appelsin on muutenkin todella outo. Kieltää jyrkästi alaisiaan julkaisemasta rikosoikeudenkäynneistä juttua, jos joku ystävänsä on syytettynä tai tuomittuna.
Et ole ainut joka kuullut samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään tiedä.
Enkå minä.
Kyllä sellainen poliittinen kanta on tullut selkeäsi näkyviin viimeaikaisista kolumneista, en tiedä onko hänen toimenkuvansa poliittiset kannanotot.
Vierailija kirjoitti:
Kas kun keskisarjan touhuista on aika vähän vedetty juttua, jopa kaveria pidetty älykkönä muiden persujen joukossa.
Kukaan ei pidä älykkönä häntä, haloo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään tiedä.
Enkå minä.
Jos lukisit hänen kolumnejaan pidenmältä ajalta huomaisit itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei pidä älykkönä häntä, haloo.
Onhan se saanut synninpäästön Purralta.
Ulla Appelsiini on raikas poikkeus syvästi vihervasemmistolaisessa woke-toimittajakentässä ja heistä puolueettomin. Häneltä saa satikutia sekä oikeisto että vasemmisto.
Ukkolaa olen enemmän pitänyt ärhäkkänä loan kaivajana, nykyisin on siistiytynyt puhe.
Vierailija kirjoitti:
Ulla Appelsiini on raikas poikkeus syvästi vihervasemmistolaisessa woke-toimittajakentässä ja heistä puolueettomin. Häneltä saa satikutia sekä oikeisto että vasemmisto.
Onko hän persujen puolekirjanomistaja?