Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset jotka märisevät LinkedInissä omista liittymäongelmistaan tms.

Vierailija
05.11.2025 |

Jotkut idi**tit ovat nyt valjastaneet LinkedInin omaksi asiakaspalvelukanavakseen ja yksi sun toinen rääkyy milloin laskutusepäselvyyksistä ja milloin jostain kuuluvuusongelmista tai kun netti ei toimi jossain hevon perseessä mökin puskassa. Siis omista liittymistään, ei välttämättä edes yrityksen. Näihin märinöihin sitten tägätään se oma operaattori, jonka somevastaava joutuu sitten copypeistaamaan vakiopahoittelut ja pyytää ottamaan yhteyttä jotta asiaa voidaan selvittää. Samaan aikaan sadat, jopa tuhannet täysin sivulliset ihmiset lukevat samat asiat, ja koska osa peukuttaa niin koko valitusvirsi näkyy sellaisillekin jotka eivät edes alkuperäisen idi**tin verkostoon kuulu.

Lopputuloksena asian selvitys tuskin edes nopeutuu siitä, jos se olisi hoidettu asianmukaisesti asianmukaisia kanavia pitkin. Raivostuttavaa ja noloa. Ihan sama kuin soittaisit operaattorin asiakaspalveluun ja yhdistäisit 500 tuntematonta ihmistä samaan neuvottelupuheluun.

Lopettakaa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi