En koskaan enää huuda mitään Saksan Ebaystä. PRKL.
Sakuista ei ole muuta kuin harmia. Tulin tähän tulokseen.
Sainpas tässä ebay urani (3 vuotta) ekat ja vikat striket (3 kappaletta). Kaikki saksalaisilta myyjiltä.
1. strike.
Ostin BIN-kohteen 23.3 ja jäin odottamaan myyjän yhteydenottoa. Noh, odotan edelleenkin. Laitoin myyjälle VIISI kyselyä, missä kysyin postikuluja. Ei mitään vastausta, ei sähköpostitse eikä myöskään sinne kohteeseen ilmaantunut postikuluja. Kunnes sitten viikko sitten myyjä antoi mulle alertin ja kappas, kappas. Ne postikulut oli ilmaantunut kohteeseen, kun eilen tarkistin tuon, mutta myyjän tiedoissa oli tietenkin pelkästään hänen saksalaiset tilitietonsa, IBAN ja BIC koodeista ei ollut tietoakaan, mutta itse kohteessa ei ollut mitään mainintaa tuosta (siis niin, että " myyjä on lähettänyt invoicen tms." ). En sitten älynnyt tarkistaa tuota kohdetta joka päivä, ensimmäiset kaksi viikkoa tarkistin sen. Ja eilen myyjä oli sitten laittanut striken, vaikka vastasin heti tuohon alertiin ja pyysin niitä tilitietoja.
2. Voitin myös tämän kohteen 23.3 ja jäin odottamaan postikuluja. Ei mitään. Myös tämänkin myyjä oli laittanut ne postikulut vasta viime viikolla sinne (perjantaina). Hän laittoi mulle alertin ennen pääsiäistä ja perjantai-iltana sitten sen striken.
3. Ostin tämän kohteen BIN-kohteena 25.3. Myöskään tältä ei ole tullut mitään vastausta kyselyihini (myyjän tiedoissa oli väärä IBAN tunnus). Hän laittoi mulle viime perjantaina alertin ja eilen tuli sitten strike. Ja koska tuo oli kolmas strike, mun tunnus suljettiin.
Kysyn aina nuo postikulut ennen kuin huudan ja niin tälläkin kertaa, mutta nuo kaksi myyjää laittoivat niin ympäri pyöreän vastauksen silloin (ja lupasivat tarkistaa ne postikulut, jos voitan kohteen).
Sinne meni 150 positiivista palautetta (kaikki palautteet oli positiivisia) kuin kankkulan kaivoon. Ja mulla on 6 kohdetta vielä matkalla. Eli jos ne katoaa postissa tms. en voi tehdä asialle mitään :(
Kommentit (24)
tili. Yhdeltä luottokortilta voi maksaa vain yksi ihminen, eli meillä huutaa kokoperhe samalla tunnuksella ja tilillä.
Tein nimittäin just pari minuuttia sitten tuon Item not received valituksen ja sain ilmoituksen, että valitettavasti emme korvaa mitään, koska summa oli 23 dollaria (huutosumma + pk:t oli siis 17 dollaria), mutta voitte tehdä kuitenkin tuon valituksen ja ebay sitten katsoo pitääkö myyjälle tehdä mitään vai ei.
pay palissa.. miehellä ei ensin meinanut kortti kelvata, mutta hiehen tili oli silloin tyjä joten siirsin mun tililtä miehelle muutaman euron ja sitten kotin liitos pay paliin onnistui... meillä molemminlla sampo-tilit
Visa Electronilla. Piti ottaa miehen Visa avuksi :)