Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, kun menet sängyllä miehen eteen pylly pystyssä, niin eikö sinua yhtään hermostuta?

Vierailija
05.11.2025 |

Et siin asennossa edes näe, että mitä se mies aikoo tehdä. Täytyy vain sokeasti luottaa, että se kiimainen sika kunnioittaisi sinun rajojasi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermostuttaa!! Mietin aina, että jos se pieru ei nyt tulekaan!

Vierailija
2/7 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ennemminkin kiihottavaa. Mennä kontilleen. Hieroa märkää pillua ja levittää valmiiks miehelle. Se tunne kun pillu täyttyy ja orgasmi on tulossa 😈😇

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa itse olen miettinyt, varsinkin kun se naisen pyllynreikä on vapaasti näkyvillä, onhan se vähän noloa kun ryppyreikä näkyy😂

Vierailija
4/7 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä sen verran luotan mun seksikumppaneihin. Jos olisi ihan vieras tyyppi niin kondomin pois ottaminen ilman lupaa olisi se mikä pelottaisi eniten. Oon nähnyt itseni takaapäin videolta ja näytän kyllä omasta mielestäni hyvältä siinä

Vierailija
5/7 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se aina vähän pelottaa selällänikin ollessa tai sanotaan ajatus käy mielessä, että entäs jos tää kaveri runnoo mua tuolla hirveän kovalla elimellään kun se siinä kiimaisena huohottelee ja ohjailee sitä sisääni. Mun kanssa miehet ovat aina tykänneet olla kasvokkain ja koko ajan työnnellä mun päällä. Ehkä mä sit vaan meen herkästi selälleni. Koskaan ei ole sattunut julmuuksia, mutta aina se mielessä käy.

Ei sillä ettäkö olisi kovin kattava otos, mutta tässä nyt puhun kaikista neljästä jätkästä jotka ovat päässeet mua työstämään :D

Vierailija
6/7 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa itse olen miettinyt, varsinkin kun se naisen pyllynreikä on vapaasti näkyvillä, onhan se vähän noloa kun ryppyreikä näkyy😂

Mä ennen ajattelin samoin, sitten rohkaisin itseni ja aloin sitä peppureikääni miehelle esittelemään ja hänhän menee siitä ihan sekaisin himosta 😅 Levittelelen nykyään estoitta pakaroita oma-aloitteisesti, ja otan nautinnolla vastaan sen miehessä kasvavan pitelemättömän himon. Ei tietenkään toimi, jos miestä se ei kiinnosta lain.

Vierailija
7/7 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nainen, kun menet sängyllä miehen eteen pylly pystyssä, niin eikö sinua yhtään hermostuta?"

Otsikon kysymys vaikuttaa omituiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme