onko normaalia, että ihminen esiintyy useina persoonina.
itse olen facebookissa kolmella eri nimellä ja esitän eri henkilöitä. olen samassa ryhmässä näillä kaikilla profiileilla ja käyn kirjoittelemassa sinne.
Tämä on terapeutista. olen myös ystäväni kirjeen vaihtoystävä live elämässä eikä hän tiedä sitä vaan luulee kirjoittavansa jollenkin ihmiselle jota ei ole tavannut ikinä. minulla on siis toinen osoite jota hän ei tiedä. En koe olevani hullu vaan ole luova ja toteutan itseäni eri persoonissa, koska olen estynyt.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sellaiselle joka sairastaa dissosiatiivista identiteettihäiriötä.
Jotkuthan ihan avoimesti sanovat seikkailevansa eri sosiaalisen mediaan sivustoilla useiden alter egojensa hahmoissa. Sairauden tunne puuttuu.
Japanissa on tavallista, että ihmisellä on eri nimiä eri sosiaalisissa piireissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkuthan ihan avoimesti sanovat seikkailevansa eri sosiaalisen mediaan sivustoilla useiden alter egojensa hahmoissa. Sairauden tunne puuttuu.
Ongelma on se, että nykyisin tuollainen sekoilu on uusi normaali, samoin kuin vaikka päättää ollakin naisena mies, tai määrittää oma ikänsä. Kaikista näistä puuttuu sairauden tunto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on se, että nykyisin tuollainen sekoilu on uusi normaali, samoin kuin vaikka päättää ollakin naisena mies, tai määrittää oma ikänsä. Kaikista näistä puuttuu sairauden tunto.
Ja kritisoijat maalitetaan.
Vierailija kirjoitti:
En koe olevani hullu vaan ole luova ja toteutan itseäni eri persoonissa, koska olen estynyt.
Olet sairaudentunnoton hullu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelisit jos joku kaverisi tekisi sinulle noin? Olisko ok?
veikkaaan, että varmaan tekeekin en ole varma.
ap
Minäkin olen kolmella eri nimellä joista vain yksi on oikea. Kaksi muuta ovat selvästi ammatillisia sekä harrastukseen liittyviä, joten kyllä ne erottaa.