Onko kukaan koskaan kyllästynyt saunomiseen?
Kommentit (47)
Rakastan saunomista. Mutta joo, kyllästyn siihen tammi-helmikuussa, kun olen työni puolesta matkoilla pitkin Suomea. Hotelleissa pikkupaikkakunnilla on todella tylsää iltaisin ja niinpä lähinnän saunon hotellien saunoissa. Kun saunat saattavat olla vanhoja ja tunkkaisia, ankea näköisiä, niin ei se niin hohdokasta ole.
Meidän nykyinen talomme on 7v vanha. Olemme saunoneet 4x.
Uimahallissa käydessä istun 5 min saunassa, se riittää hyvin.
En ole vuosiin saunonut vaikka ok- talossamme sellainen onkin.
Minulle tulee helposti huono olo löylyissä enkä muutenkaan välitä siitä.
Vierailija kirjoitti:
Muutin viisi vuotta sitten omakotitalosta rivitaloon, missä on sauna. Koko talo lämpenee liikaa, jos lämmitän saunan. En ole sitä enää kahteen vuoteen lämmittänyt vaan sauna on lähinnä varasto. Kiukaan olen ottanut pois päältä sähkötaulusta. Joskus kesällä saatan käydä tutun rantasaunassa mutten kaipaa saunaa.
Siis rivitalossa kukaan ei voi lämmittää saunaansa, koska muuten naapuritkin kärsii kuumuudesta? Vähän taitaa olla talossa ilmanvaihto ym pielessä.
Sekasauna tuo uutta potkua saunomiseen jos rupeaa kyllästyttämään.
Monta kertaa olen saunonut, mutten vielä tähän ikään mennessä ole sen hienoutta ymmärtänyt. Ja vielä vähemmän ymmärrän sitä että ryypätään ja saunotaan. Vielä kamalampaa. Taloa rakentaessa teetin oikein komean saunan (vaikken itse sauno) ihan vaan sitä varten että jos saunaa ei omakotitalossa ole, on se vaikea myydä.
M43
Ei kiinnosta saunominen enää. Tarkemmin ajateltuna se tuntuu suoranaiselta ajan haaskaamiselta.