Olen masentunut ja jumissa elämässä.
Kerron itsestäni 40v ja ongelmia on. Luontees persoonas. Ehkä epävakaa en tiedä.ihmiset sanonu oon kusipää ruikuttaja ja säälin itteeni. En pääse elämäs eteenpäin. Alkoholi ongelma juon rahani. Peli ongelmia ollut ja alkoholi velkaa 45 tuhatta. Luottotiedot kunnos kyl ja työpaikka.. mut vihaan elämääni.
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi pois
Lisätty sokeri pois
Pitkään säilyvät einekset pois.
Hiilaripainotteinen ruokavalio pois
Lisää: radkausajan multitabs, methylfolaatti 1000
3kk kuuri ja tilanteen tarkistus
Joillekin lisäksi ramavit rautatabut joka toinen päivä.
Joillekin D3 vitamiini.
Liian vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun lopetat juomisen, säästyy rahaa pelivelkojen maksuun.
Juopoista kavereista ei ole sinulle mitään hyötyä. Naiset puolestaan eivät välitä tyhjäpäästä. Kirjoitit äsken että olet kiinnostunut mm. musiikista. Pystytkö keskustelemaan siitä? Kirjallisuus, kuvataide ja ylipäätään korkeakulttuuri ovat sinulle liian vaikeita, mutta usko huviksesi, jos vaivautuisit sivistämään itseäsi, ehkä saisit naistakin.
Sivistämäään millä tavalla ei kiinnosta museot ja kulttuuri ei matkustus ei mitään, ei ole matkustukseen varaa kun on jo velkaa, ei myöskää mikää kuvataide, en ole käynyt mitää yliopistoa ei kiinnosta tuommoset, et vissiin sitä tajua, ei olekkaan olen heittänyt juopot ulos. Jos mä olen t
Kyllä kiinnostaa ja voi puhua, toi on törkeesti sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi pois
Lisätty sokeri pois
Pitkään säilyvät einekset pois.
Hiilaripainotteinen ruokavalio pois
Lisää: radkausajan multitabs, methylfolaatti 1000
3kk kuuri ja tilanteen tarkistus
Joillekin lisäksi ramavit rautatabut joka toinen päivä.
Joillekin D3 vitamiini.
Liian vaikeaa.
Mulla on beroccaa ja siinä on vitamiineja.
Kai s eon pakko vaan muuttua kovasti!!!!!!!!!!!!!!!
En tiedä miten toi velka lyhenee ja pääsenkö velkajärjestelyyn
No parempi saada elämänsä kuntoo ja turha tänne jankuttaa ja jauhaa mitää, ku ei tässä ikinä ole järkeä, silti teen sitä en tiedä miksi, kai se on pakkomielle tai sairaus.
Naiset poistelee heti kun pyytää seksiseuraa.
Vierailija kirjoitti:
No parempi saada elämänsä kuntoo ja turha tänne jankuttaa ja jauhaa mitää, ku ei tässä ikinä ole järkeä, silti teen sitä en tiedä miksi, kai se on pakkomielle tai sairaus.
Täällä palstailee monia yksinäisiä. Mutta eivät kirjoittele joka päivä tänne itsestään, vaan osallistuvat muihin keskusteluihin. Mikset sinä voi kirjoittaa jotain muuta kuin tätä samaa? Mikset osallistu muiden keskusteluihin?
Älä välitä noista hirveistä kommenteista. Sinulla on toivoa! Tarvitsisit paljon enemmän varmaankin ammattiapua ja oikeanlaista tukea. Ehkä masennukseenkin ja riippuvuuksiin. Kaikki voi muuttua.
En juo nyt 2-3 viikkoon.