Olen masentunut ja jumissa elämässä.
Kerron itsestäni 40v ja ongelmia on. Luontees persoonas. Ehkä epävakaa en tiedä.ihmiset sanonu oon kusipää ruikuttaja ja säälin itteeni. En pääse elämäs eteenpäin. Alkoholi ongelma juon rahani. Peli ongelmia ollut ja alkoholi velkaa 45 tuhatta. Luottotiedot kunnos kyl ja työpaikka.. mut vihaan elämääni.
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
No pitää mennä hakee apua ja alottaa se kuntosali. Otan niskasta kiinni
Juuh, näin sanot joka ketjussa. Mitään ei kuitenkaan tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haukutaa minua juopoksi ongelmatapaukseksi. On mulla kuitenkin työpaikka ja sielä menee hyvin. Enpäs välitä ihmisistä.
Mitä sitten valitat täällä?
Koska ärsyttää et ihmiset haukkuu minua ja en kelpaa naisille
No ei tuo tule muuttumaan. Ei ole muuttunut 10 vuodessa, eikä tule muuttumaan tästä eteenpäinkään.
Tulee todellaki.. älä hauku minua kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haukutaa minua juopoksi ongelmatapaukseksi. On mulla kuitenkin työpaikka ja sielä menee hyvin. Enpäs välitä ihmisistä.
No ei tuo tule muuttumaan. Ei ole muuttunut 10 vuodessa, eikä tule muuttumaan tästä eteenpäinkään.
Mä sentää käyn töissä. Olen muuttunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En hauku, vaan kerron faktat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tapahtunut. Sain masennuslääkkeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En hauku, vaan kerron faktat.
Sitte haen apua vaikka väkisin
En oikein oo saanu elämääni kuntoon. Pyorin ympyrää ja velkaa on hitosti.
Ihmiset ei enää jaksa mua ja oon menettäny kaverit. Tosin ne juo vaan alkoholia ihan sama.
En tiedä mitä tehdä elämälle ehkä hyväksyn sen vaan etten saa kavereita. En naista. Olen yksinäinen ja käyn töissä.
Jaha kaikki hiljeni. No ei mulla muuta. Pakko miettiä itteään ja omaa elämää. Hyvä et on työpaikka.
Tee jotain terveellistä, ei sitä turhaan sanota että syö oikein, liiku paljon, nuku hyvin. Noilla harrastuksilla mitä sinulla on olisi kuka tahansa hyvin onneton.
Vierailija kirjoitti:
Tee jotain terveellistä, ei sitä turhaan sanota että syö oikein, liiku paljon, nuku hyvin. Noilla harrastuksilla mitä sinulla on olisi kuka tahansa hyvin onneton.
En saa mitää aikaseksin olen synkistynyt vihaan itseäni tai elämää ja masentunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saa mitää aikaseksin olen synkistynyt vihaan itseäni tai elämää ja masentunut
Olen pahassa velkakierteessä ja velka ei lyhene. Mulla ei ole rahaa. En panosta itseeni ja tuntuu et naiset ei koskaa halua mua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pahassa velkakierteessä ja velka ei lyhene. Mulla ei ole rahaa. En panosta itseeni ja tuntuu et naiset ei koskaa halua mua
Mulla ei ole koulutusta. Teen perus duunia 1900 e nettona kk. Juon alkoholia. Ei oo kavereita. Kaikkee tässä on.. ei ole hienoa autoa
En tiedä oikein mitä tässä voisi tehdä?...
Hypnoterapeutti alkoholiin? Ja sitten asian käsittelyä jos tuntuu siltä. Rahasysteemi ja koneisto on liian anteeksiantamaton nyt. Miten sitä muuttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tapahtunut. Sain masennuslääkkeen
Hyvä. Voi kestää hetken että auttaa.
Tarvisin kovasti apua ja terapiaa
Ei oo enää. Heitin ne pihalle ku ne vaa ryyppää ei halua käydä töissä