Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuvaile yksi onnistunut markettivaateostoksesi!

Vierailija
03.11.2025 |

Varmasti melkein kaikilla on ollut markettivaate, joka on ollut salaa ihan mieleinen. Kuvaile omasi!

Itse palasin ostamaan (kympillä alesta) lisää 100% puuvillaa olevia täydellisiä, simppeleitä collegepaitatyyppisiä paitoja ja käytin niitä tosi kauan. Pitivät kutinsa, vaikka käytin kuivuria. Sen jälkeen en ole tainnut puuvillaa Cittarista löytääkään...

Entä te?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä ostin Prismasta vaaleansinisen 100 % puuvillaa olevan neulepaidan, jossa tosi kiva malli. Maksoi 18 €. Samalla reissulla ostin myös hupparin, toppeja, sukkia, alusvaatteita ja kaikki hygieniatarvikkeet. Jouduin jäämään yllättäen yli viikoksi vieraalle paikkakunnalle, kun lähiomaisen kunto romahti ja siirrettiin saattohoito-osastolle. En halunnut lähteä käymään kotona, kun puhuttiin että on enää päiviä jäljellä. 24 h Prisman valikoima tuli tarpeeseen, kun aina yön pikkutunneilla ajoin sairaalasta läheisen asunnolle nukkumaan muutamaksi tunniksi.

Vierailija
2/11 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin noin 7 vuotta sitten prisman alennuksesta lenkkarit ja voi että nuo kengät on ihan nappivalinta, yhä käytössä ahkerasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukat.

Vierailija
4/11 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkarit, todella kevyt ja hyvät jalassa. Osoittautuivat vielä kestäviksikin.

Vierailija
5/11 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi musta kashmirneule on Prismasta. Ostin sen vielä hyvällä alennuksella asiakasomistajapäiviltä.

Omistan siis useammankin, eikä laatu ole millään tavalla huonompi kuin vaikkapa Uniqlon versiolla.

Vierailija
6/11 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmeä ja lämmin korallinvärinen ribbipusero. Ja pari Icepeakin takkia. Myös laadukkaat Sievin talvijalkineet. Aika paljon muutakin olen marketista löytänyt hyvää.

Vierailija
7/11 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi black-horse aluspaita, perinteinen wb....olen vanha ukko

Vierailija
8/11 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimapuku Primarkista. Kestänyt todella hyvin ja hyvä leikkaus. 

Vierailija
9/11 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin cittarista kylpytakin jotain 25 vuotta sitten. Ihanaa ohutta raitafroteeta, reisipituinen. Tarpeeksi kevyt, en tykkää paksuista takeista. On kestänyt, muistaakseni kotimaista tekoa. Toivottavasti saan nauttia siitä vielä pitkään.

Vierailija
10/11 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin salaa?

Ostin Cittarista 4 vuotta sitten alennusmyynnistä 19 eurolla melkein nilkkapituisen puuvillamekon, jota ajattelin lähinnä viileiden päivien kesämekoksi mökille. Ja höpsis, se on parhaita luottovaatteitani, ei mene pesussa miksikään, helppo asustaa töihin ja pienelle viihteelle, malliltaan ikuinen (eli ei koskaan muodissa, mutta ei huuda, että kevät 2021) jne.

Vierailija
11/11 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä juttu tää on? Markettivaatteet ovat nykyään oikein hyvänlaatuisia.

Mulla on vihreä hieman pitempi tikkitoppatakki Cittarin mywear-merkiltä. Vuosia jo käyttänyt ja edelleen kuin uusi. Kohta alkaa taas kelit tälle, odotan innolla! Tästä innostuneena ostin sieltä myös ohuen pitkän toppatakin lumitöitä varten. Tämäkin kestänyt jo vuosia! Eniten käyttämäni Vikingin goretex-lenkkarit ovat myös Cittarista ja niille tulee varmaan kohta jo 10v täyteen, edelleen hyväkuntoiset ja goretex pitää.