Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanha ystävä silmä mustana. Mitä tekisitte?

Vierailija
03.11.2025 |

En tiedä mitä tekisin. 

Vuosia sitten eräs minua koskeva yksityinen tieto levisi tuttavapiirissä ja olin vakuuttunut siitä, että eräs nuoruuden ystävä oli asiasta puhunut ja siksi asia oli levinnyt. Juttelimme asiasta ja hän kielsi puhuneensa kenellekään. En uskonut, koska hän oli ainoa, jolle asiasta olin maininnut. Välimme viilenivät ja lopulta katkesivat. 

Nyt jokin aika sitten näin hänet etäällä kaupassa, silmä mustana, lastenvaunuja työntämässä ja jotenkin palaset alkoivat loksahdella paikalleen. Hänellä oli aika omistushaluinen poikaystävä. Ei saatu vietettyä tyttöjen iltaa muualla kuin heillä kotona, halusi kuskata meitä jos menimme jonnekin ja laitteli jatkuvasti viestiä kun olimme baarissa. Väkivallasta ei silloin ollut viitteitä ja kaverini selitteli, että poikaystävällä on vähän huono itsetunto, mutta että on tosi ihana tyyppi.

En ymmärrä miten vasta nyt tajusin, että nuoruuden ystävä ei ehkä sittenkään ollut juorujen takana, vaan tämä mies. Ehkä hän halusi katkaista ystävyytemme, jotta saisi paremmin kontrolloitua tätä naista. Etsin tämän entisen ystäväni somesta ja huomasin, että hänellä on vain kourallinen sukulaisia kaverina facebookissa. Puolisollaan satoja kavereita. Joku ihmeellinen tunne sanoo, että etsi tämä nuoruuden ystävä, että hän kokee kodissaan väkivaltaa. 

Mitä tekisitte? Voihan olla, että mustelma oli jostain muusta? Oon miettinyt tätä nyt jo jokusen viikon. Tiedän että heillä on nykyään kaksi tytärtä. Asia vaivaa mua todella, mietin häntä ja hänen pieniä tyttöjään. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy erossa muiden asioista. Mustaan silmään on tuhat todennäköisempääkin syytä.

Vierailija
2/3 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensin ihmettelisin, miten kontrolloiva mies antaa naisensa tietojen olla FB:ssä kaikkien luettavissa! Sitten ihmettelisin sitä, miksi kukaan allee 40v etsii kaveriaan sieltä.

Nyt sun provo ei ihan lähde lentoon.

Ja noin niin kuin muuten: älä sekaannu asioihin, joista et tiedä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis, ei siellä olekaan mitään muita tietoja kuin nimi ja epäselvä profiilikuva, oikeastaan kaikki muut tiedot piilossa. Tiedän tyttäristä siksi, että olen häneen törmännyt muutamaan otteeseen vuosien varrella. Ja miksi alle 40v ei voisi olla facebookissa?