Lapsettomuus nuorentaa?
Esimerkiksi parisuhteessa olevat julkkikset jotka eivät ole lisääntyneet, ovat usein hyvin nuorekkaan näköisiä.
Kommentit (67)
Voihan se olla varsinkin jos on vaikea raskaus- ja pikkulapsiaika. Kyllä itselle tuli esim. kuopalla olevat silmänaluset ja huolirypyt pikkulapsiaikana kun valvoin paljon, eikä ne lähteneet pois myöhemmin. Mutta lapset on kyllä niin rakkaita, että eipä pieni rupsahdus haittaa mitään hintana lasten saamisesta. Jäi sitä myös alavatsalle rulla tyhjää nahkaa, ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti ovat. Lasten kanssa on paljon valvomista ja kiirettä sekä raskausaikana voi olla ties mitä oiretta. Itse oksensin kummatkin raskaudet viikolle 20 asti, meni hampaat, hiukset, iho ja lihakset kaikki huonoon kuntoon.
Ouch... 😬 miksi näistä haitoista ei puhuta koulun terkkatunnilla?
Yksilöllistä. Omassa lähipiirissä ne lapsettomat ovat rupsahtaneita.
Julkkiksilla ammatti meikkaajat ja kampaajat. Esim Ursula von Der layen. Yli 6-kymppinen ja 6 lasta.
Vierailija kirjoitti:
Julkkiksilla ammatti meikkaajat ja kampaajat. Esim Ursula von Der layen. Yli 6-kymppinen ja 6 lasta.
Miten hän tähän liittyy? Ryppyjä kasvot täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Stressi ja unettomuus vanhentaa
Altistaa sairauksille, lihottaa yms.
Vierailija kirjoitti:
Vanheneminen on yksilöllistä, mutta sitä voi nopeuttaa hankkimalla lapsen. Oma valinta.
Pidemmällä tähtäimellä lapset pitää nuorekkaana. Tilapäinen univaje on tilapäistä.
Eräs afrikkalainen loukkaus menee näin: "olkoon rintasi aina kuin nuoren naisen". Eli toivottavasti jäät ikuisesti lapsettomaksi. Eri perspektiivi tähän asiaan.
Näinhän se on. Raskaus tutkitusti lyhentää telomeereja eli nopeuttaa vanhentumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanheneminen on yksilöllistä, mutta sitä voi nopeuttaa hankkimalla lapsen. Oma valinta.
LAPSIA SAADAAN.
Vierailija kirjoitti:
Pidemmällä tähtäimellä lapset pitää nuorekkaana. Tilapäinen univaje on tilapäistä.
Lukisit tutkimuksia ja lääketieteen julkaisuja niin ei tarvitsisi levittää valheita täällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LAPSIA SAADAAN.
Kannattaisi olla hereillä terveystiedon tunnilla niin ei tarvitse uskoa haikaraan.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on. Raskaus tutkitusti lyhentää telomeereja eli nopeuttaa vanhentumista.
Fakta joka triggeröi monia.
Olen lapseton ja olen saanut kuulla näyttäväni 20 vuotta nuoremmalta. En polta, syön terveellisesti, liikun, nukun riittävästi. Kyllä varmaan lapset vastuineen ja kiireinen vanhentaa jokaista. Mutta jokainen, lapsetonkin tietysti vanhenee joka päivä. En ole nähnyt rypytöntä 100- vuotiaasta.
Vierailija kirjoitti:
Olen lapseton ja olen saanut kuulla näyttäväni 20 vuotta nuoremmalta. En polta, syön terveellisesti, liikun, nukun riittävästi. Kyllä varmaan lapset vastuineen ja kiireinen vanhentaa jokaista. Mutta jokainen, lapsetonkin tietysti vanhenee joka päivä. En ole nähnyt rypytöntä 100- vuotiaasta.
Minulla on kolme lasta ja näytän 20v nuoremmalta. Ihan yksilöllistä.
Varmasti ovat. Lasten kanssa on paljon valvomista ja kiirettä sekä raskausaikana voi olla ties mitä oiretta. Itse oksensin kummatkin raskaudet viikolle 20 asti, meni hampaat, hiukset, iho ja lihakset kaikki huonoon kuntoon.