Miten välirikkoa kaverin kanssa voi edes selvittää kun tätä yrittää niin vastaus on *en muista*
Yritin selvittää asiaa mutta toinen ei ole halukas. Ollaan pidetty yhteyttä mutta ajattelin lopettaa yhteydenpidon koska hän ei ole halukas selvittämään asiaa.
Kommentit (21)
Eli olet pahoittanut mielesi jostain niin keskityn pienestä asiasta, että toinen ei edes muista sellaista tapahtuneen?
Vierailija kirjoitti:
Eli olet pahoittanut mielesi jostain niin keskityn pienestä asiasta, että toinen ei edes muista sellaista tapahtuneen?
Näinhän tämä pitää tulkita.
Ette ole ystäviä tai sitten annat ajan kulua ja rauhoitutte molemmat ja tajuatte ettei se nyt niin iso juttu ollut.
Vierailija kirjoitti:
Mistä hän sitten tietää, ettei halua olla yhteydessä, jos ei edes muista syytä?
Asiasta on yritetty puhuttu moneen kertaan ja olen kysynyt häneltä miksi hän oikein on haukkunut minut. Tarina on pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiasta on yritetty puhuttu moneen kertaan ja olen kysynyt häneltä miksi hän oikein on haukkunut minut. Tarina on pitkä.
Se mikä tästä tekee hankalan on että kysymys on perinnöstä ja minun mustamaalaamisesta. Ja muutkin sukulaiset ovat asian kuulleet.
Eli annanko olla ja lopetan yhteydenpidon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mikä tästä tekee hankalan on että kysymys on perinnöstä ja minun mustamaalaamisesta. Ja muutkin sukulaiset ovat asian kuulleet.
Eli annanko olla ja lopetan yhteydenpidon.
Koska asia noin vaivaa, niin todennäköisesti asia vaivaa sinua enemmän kuin vastapuolta.
Jos on oikein tulehtuneet välit, niin riita tulee niin pienistä asioista, ettei mitään järkeä. Siksi ei ole ihme, ettei muista.
Vanhempieni riitoja seurannut aikanaan...
Toinen on jo "yli" välirikosta ja voisi jatkaa kaveruutta, mutta sinä haluat jauhaa jostain pienestä asiasta mitä toinen ei edes muista. Kumpikohan tähän välirikkoon on syyllinen?
Kun minua ei joku asia jaksa kiinnostaa niin silloin saatan sanoa etten muista, koska vaatii liikaa ponnistelua eikä vaan viitsi.
Miksi kulutat energiaan moiseen, joka on haukkunut ja ohittaa asian sanomalla ettei muista? En viitsisi enää olla tekemisissä.
Eli on pahoittanut mielesi?
Olet jonkin kolmannen osapuolen puheista kuullut, että tämä on mustamaalannut sinua?
Onko tulkintaa?
Er voi ruveta varmaan syyttelemään, jos et ole kuullut. Yhtälailla se kolmas osapuoli välittää vain omaa tulkintaansa.
Kysy siltä kolmannelta tai juttele yhdessä molempien kanssa.
Vii olla, että ei ole tosiaankaan ollut mitään mustamaalaamista. On ollut keskustelua?
Jos kaveri muistaa, hän valehtelee. Et voi tietää tätä varmuudella.
Jos kaveri ei oikeasti muista, hän ei muista. Tätäkään et voi tietää varmuudella.
Varmasti voit tietää ainoastaan sen tapahtuiko ikävä asia vai ei, ja jos kaverisi ei tunnusta mitään, tämä tulee vaivaamaan lopun elämää.
Miksi välirikkoa pitää yrittää selvittää? Tuo kaveruus on ohi, ollut jo pitkään, miksi ihmeessä kiusaat toista jatkuvalla yhteydenpidolla? Pitääkö hakea lähestymiskielto vai miten sinut saa pysymään poissa toisen elämästä?
Semmoiset juoruavat tyypit, jotka tuovat tuollaisia juoruiluviestejä ja mustamaalaamisen ovat aikamoisia raukkiksia.
Niin sanottuja Pahanilman lintuja.
Älä lähde tuohon rumbaan mukaan.
Miksi laittaisit välit poikki sellaiseen ihmiseen, josta sinulle juorutaan pahaa?
Se juoruaja tuossa on se kavala. Hänen kanssaan avaa se ihan kunnolla ja kyseenalaista, miksi tuo tuollaista viestiä.
Ei mitenkään. Minulla oli kumppanina tuollainen keskustelija
Vähän sama kun toinen sanoo "anteeks JOS oon loukannut" eli ei ymmärrä loukanneensa. Tällänen on kyllä niin kuluttavaa aikaaviepää selvittelyä. On niin narsistiluonne,vaikka antaa ymmärtää olevansa hiljainen ja myötäävä kanssaeläjä.
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama kun toinen sanoo "anteeks JOS oon loukannut" eli ei ymmärrä loukanneensa. Tällänen on kyllä niin kuluttavaa aikaaviepää selvittelyä. On niin narsistiluonne,vaikka antaa ymmärtää olevansa hiljainen ja myötäävä kanssaeläjä.
Huolestuin kun uusi tuttavuus tekee noin. Kiristi jo yhteydenpidon päättämisellä suuttuneena ja käytti muutakin manipulaatiota aseena. Harmi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huolestuin kun uusi tuttavuus tekee noin. Kiristi jo yhteydenpidon päättämisellä suuttuneena ja käytti muutakin manipulaatiota aseena. Harmi!
Sivusta oli