Koko elämä ilman ensimmäistäkään parisuhdetta
Kieltämättä se masentaa, kun ymmärtää sen, että tässä taidetaan elää koko elämä ilman parisuhdetta .
Varsinkin kun nuorena piti itsestäänselvyytenä sitä, että tapaisin jossain vaiheessa naisen, jota rakastaisin ja jonka kanssa kenties hankkisin lapsia.
Pidin sitä niin itsestäänselvyytenä, etten edes etsimällä etsinyt itselleni naista. Oletin, että hän vain ilmestyy jostain, kun elää normaalia elämää. Se on ollut pahin tekemäni virhe, etten ole häntä etsinyt.
Toinen virhe on ollut se, että olen ollut liian ronkeli. Silloin tällöin olen kohdannut vapaita naisia, kaikista olen löytänyt vikoja ja puutteita. Miehellä ei ole varaa nirsoilla. Sen tiedän nyt keski-ikäisenä.
Se on hämmästyttävää, miten nopeasti vuodet kuluvat. Olin 20-vuotias, kun pääsin armeijasta. Koko elämä oli silloin edessä. Pian sen jälkeen löysin työpaikan. Nyt olen melkein 50. Nuoruus katosi johonkin. 20-vuotiaana olisin voinut lyödä vaikka vetoa, että olen 50-vuotiaana perheellinen mies. Näin ei ole tapahtunut. Olen 50-vuotias yksinäinen mies, josta ei enää naiset kiinnostu.
Miksi tämä elämä meni näin?
Kommentit (30)
Nopeat syö hitaat jne.
Toiset tekee, toiset vatuloi.
Sille on syynsä, että evoluutiossa joidenkin geenit katoavat.
Olen myös ollut ilman parisuhdetta koko elämäni, ei ole ollut edes seurustelusuhdetta. Nyt olen todennut, että ei kannata edes etsiä, koska koko se alun tutustumisvaihe tuntuu varsinaiselta kiirastulelta ja en kuitenkaan osaisi elää jonkun toisen kanssa, jos sellaiseen vaiheeseen asti päätyisin.
Joten näillä mennään hamaan puupalttoseen asti.
M
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 43-vuotias nainen, jolla ei ole koskaan ollut parisuhdetta. Olen liikunnallinen ja hoikka, tavallisen suomalaisen näköinen, työssä käyvä ja omistusasuva koiranomistaja. En ole mielestäni ollut ronkeli, mutta en vaan kerta kaikkiaan halua miestä, jolla on vakavia ongelmia päihteiden, mielenterveyden tai velkaantumisen suhteen. Sellaisia on vain tarjolla jostain syystä.
Luovutin etsinnän suhteen 35-vuotiaana. Tein silloin päätöksen, että luovun unelmasta mennä joskus naimisiin ja tehdä lapsia, koska se on unelma jota en saa toteutumaan. Turhaa stressata itseään unelmilla, joita ei koskaan saavuta. Sen sijaan opiskelin lisää, maksoin tämän asuntoni lainan pois ja hankin koiraystävän, jonka kanssa treenataan lujaa sekä ihmisten että koirien liikuntalajeja. Minulla on myös paljon ystäviä ja vietän heidän kanssaan aikaa viikottain käymällä ruokaravintoloissa, musiikkikeikoilla ja talleilla hevosia hoitamassa.
Elämä on lopulta oikein hyvää ilmankin parisuhdetta. Sitä pitää vaan osata luovuttaa ja päästää irti, jotta ei mene loppuelämä pilalle etsiessä. Arki voi koostua muistakin asioista!
Miten parisuhteesta haaveilu tai peräti sen etsiminen haittaa muuta normaalia elämää ja siitä nauttimista?
Tätä tämä nykyään on. Naisilla on ne panoalfansa ja muita miehiä ei siinä tarvita. Mutta parisuhde ei ole mikään autuaaksi tekevä asiantila. Nykyään se päättyy aina naisen toimesta teit mitä tahansa. Heillä on aina niin paljon kysyntää ja ero kuuluu jo ihan oleellisena osana modernin naisen elämänkaareen . Petetyksi ja jätetyksi tulet ihan varmasti. Tämän lisäksi se kaikki muu paska mitö siihen liittyy. Parempi on ilman. Ongelma on että kaipaa jotain mitä et ole kokenut hanluulet ettö se on niin hieno asia. Sen kokeneena sanon ei ole .
Paljolta pahalta olet säästynyt. Itse 5- kymppisenä lapsettomana naisena ja muutaman pidemmän parisuhteen läpikäyneenä sanon, että en ikinä enää halua minkäänlaista parisuhdetta.
Mitä sinä impotentti parisuhteella teet?
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde on muutakin kuin penetraatiota. Menepä vaikka äidiltä kysymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde on muutakin kuin penetraatiota. Menepä vaikka äidiltä kysymään.
Äiti todennäköisesti vastaa, että kun edes joskus saisi sitä penetraatiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla ettet edes tykkääkkään siitä.
Mikä vttu siinä on, että te juntit lykkäätte noihin -pa, -pä, -ka ja -kä sekä -kaan, -kään-päätteisiin kaksoiskonsonantin? Ne kirjoitetaan yhdellä. "Voi olla, ettet tykkääkään siitä." Sulla oli myös pleonasmi siinä ja pilkku puuttui pää- ja sivulauseen välistä.
En ärtyis muuten mutta taidat olla monta vastausta väsännyt ja jokaisessa samat virheet.
Älä sää rääkkää sitä kääkkää. - No ehämmää rääkkääkkää.
Mikä vttu siinä on, että te juntit lykkäätte noihin -pa, -pä, -ka ja -kä sekä -kaan, -kään-päätteisiin kaksoiskonsonantin? Ne kirjoitetaan yhdellä. "Voi olla, ettet tykkääkään siitä." Sulla oli myös pleonasmi siinä ja pilkku puuttui pää- ja sivulauseen välistä.
En ärtyis muuten mutta taidat olla monta vastausta väsännyt ja jokaisessa samat virheet.