Saako kaunis nainen usein miehiltä palveluksia pyytämättä?
Esimerkiksi renkaiden vaihtoa tai erilaisia asunnon tai auton korjauksia? Mies salaa toivoo naisen ihastuvan häneen kun hän tekee ilmaiseksi palveluksia naiselle?
Kommentit (32)
Ap! Nainenkin voi tehdä remppaa ja ym. Ei pidä olla kädetön.
Kyllä saa! Tunnen tuommoisen naisen ja olen hänen lumoissaan. Hän on kyllä tehnyt selväksi, etteivät miehet kiinnosta, mutta yrittää pitää silti...
Saa, antaa pildeä usein palveluksia vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi saada? Vie autosi renkaanvaihtoon ihan korjaamolle tms.
Osa tekee näin, mutta osa kyllä ottaa niitä palveluksia vastaan ja osa ei ehkä kehtaa kieltäytyä kun se ystävällinen naapuri oikein väkisin tyrkyttää sitä apua.
Kyllä. Ja myös biseksuaalisilta naisilta.
Lapseton todella kaunis naiselle tarjotaan usein kauneimmat lahjat.
Sinkkuäideille ei kannata tarjota mitään!
Kyllä minä ainakin sain aikanaan parikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Entisellä työpaikalla kollegat tarjoutuivat sadekelillä kyyditsemään kiinteistön siivoojaa, joka oli kaunis slaavitar. Muutenkin hänen asiansa kiinnostivat, toki täysin ilman taka-ajatuksia. Sitten siivooja vaihtui vanhaan naiseen ja yhtäkkiä työnjälkikin näiden samaisten mielestä putosi ja hyvä että tervehtiä pystyi, vaikkei siis ulkonäöllä tietenkään ollut asian kanssa mitään tekemistä.
Meillä kukaan ei koskaan puhu siivoojalle, eikä edes huomaa tai huomio mitenkään, eräs ei edes tiennyt onko se suomalainen ja puhuuko suomea, eikä tuntunut välittävänkään?
Edellisessä toimistossa, kun oli nätti ja nuorehko siivooja, niin erittäin usein joku mies oli puhumassa sille jotain ja tervehtivät aina jos näkivät tämän edes kaukaa vilahtavan samalla käytävällä.
Vierailija kirjoitti:
Saa ja kiltit tytöt pääsee taivaaseen, mutta tuhmat tytöt pääsee ihan minne vaan.
Sukupuoliklinikalle.
Mies vonkuu pillua palkaksi ja se on ALHAISTA.
Pyytämättä, jos ei mies vaihda renkaita tai muita asioita tee, joutaa ulos talosta, tässä talossa en naisena pyytele yhtään mitään, jos mies ei osaa vaihtaa renkaita kun sää sitä edellyttää, vien pojille Shellille, vaikeaako. Sen jälkeen mies kokkaa ihan itse tai menee snagarille ja bai de vei, pesee ihan itse alushousunsa. Simppeliä ! Avo/avioliitossakin voidaan elää monella tapaa, ei mies minua omista tai vaadi/pyydä/teetä/kehota/käskytä yhtään mihinkään. Sen minkä jättää tekemättä, jätän myös omista tekemisistäni tekemättä.
En saanut nuorena ja silloin elämä oli sellaista ettei sitä apua tarvinnut. Ei ollut autoa ja asuin kerrostalossa. Nyt olen vanha ja teen melkein kaiken itse. Naimisissa olen ollut 32 vuotta. Puoliso elättää ja itse en ole töissä.