Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako kaunis nainen usein miehiltä palveluksia pyytämättä?

Vierailija
02.11.2025 |

Esimerkiksi renkaiden vaihtoa tai erilaisia asunnon tai auton korjauksia? Mies salaa toivoo naisen ihastuvan häneen kun hän tekee ilmaiseksi palveluksia naiselle?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut nuorena ja silloin elämä oli sellaista ettei sitä apua tarvinnut. Ei ollut autoa ja asuin kerrostalossa. Nyt olen vanha ja teen melkein kaiken itse. Naimisissa olen ollut 32 vuotta. Puoliso elättää ja itse en ole töissä. 

Vierailija
22/32 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap! Nainenkin voi tehdä remppaa ja ym. Ei pidä olla kädetön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa! Tunnen tuommoisen naisen ja olen hänen lumoissaan. Hän on kyllä tehnyt selväksi, etteivät miehet kiinnosta, mutta yrittää pitää silti... 

Vierailija
24/32 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa, antaa pildeä usein palveluksia vastaan.

Vierailija
25/32 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi saada? Vie autosi renkaanvaihtoon ihan korjaamolle tms. 

Osa tekee näin, mutta osa kyllä ottaa niitä palveluksia vastaan ja osa ei ehkä kehtaa kieltäytyä kun se ystävällinen naapuri oikein väkisin tyrkyttää sitä apua.

Vierailija
26/32 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ja myös biseksuaalisilta naisilta.

Vierailija
27/32 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseton todella kaunis naiselle tarjotaan usein kauneimmat lahjat.

Sinkkuäideille ei kannata tarjota mitään!

Vierailija
28/32 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin sain aikanaan parikymppisenä.

Vierailija
29/32 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entisellä työpaikalla kollegat tarjoutuivat sadekelillä kyyditsemään kiinteistön siivoojaa, joka oli kaunis slaavitar. Muutenkin hänen asiansa kiinnostivat, toki täysin ilman taka-ajatuksia. Sitten siivooja vaihtui vanhaan naiseen ja yhtäkkiä työnjälkikin näiden samaisten mielestä putosi ja hyvä että tervehtiä pystyi, vaikkei siis ulkonäöllä tietenkään ollut asian kanssa mitään tekemistä. 

Meillä kukaan ei koskaan puhu siivoojalle, eikä edes huomaa tai huomio mitenkään, eräs ei edes tiennyt onko se suomalainen ja puhuuko suomea, eikä tuntunut välittävänkään?

Edellisessä toimistossa, kun oli nätti ja nuorehko siivooja, niin erittäin usein joku mies oli puhumassa sille jotain ja tervehtivät aina jos näkivät tämän edes kaukaa vilahtavan samalla käytävällä.

Vierailija
30/32 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa ja kiltit tytöt pääsee taivaaseen, mutta tuhmat tytöt pääsee ihan minne vaan.

Sukupuoliklinikalle.

Vierailija
31/32 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vonkuu pillua palkaksi ja se on ALHAISTA.

Vierailija
32/32 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytämättä, jos ei mies vaihda renkaita tai muita asioita tee, joutaa ulos talosta, tässä talossa en naisena pyytele yhtään mitään, jos mies ei osaa vaihtaa renkaita kun sää sitä edellyttää, vien pojille Shellille, vaikeaako. Sen jälkeen mies kokkaa ihan itse tai menee snagarille ja bai de vei, pesee ihan itse alushousunsa. Simppeliä ! Avo/avioliitossakin voidaan elää monella tapaa, ei mies minua omista tai vaadi/pyydä/teetä/kehota/käskytä yhtään mihinkään. Sen minkä jättää tekemättä, jätän myös omista tekemisistäni tekemättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän