Saako kaunis nainen usein miehiltä palveluksia pyytämättä?
Esimerkiksi renkaiden vaihtoa tai erilaisia asunnon tai auton korjauksia? Mies salaa toivoo naisen ihastuvan häneen kun hän tekee ilmaiseksi palveluksia naiselle?
Kommentit (32)
Mä oon saanut runoja, kukkia ja kerran tupakka-askin. Olisin voinut kyllä elää ilman noitakin.
Saako ruma mies usein naisilta palveluksia pyytämättä? Renkaiden vaihtoa, pirtin tahi automobiilin repareerauksia? Mihin ovat kaikki kätevät emännät hävinneet?
Mä saan enkä ole edes kaunis, enkä nuori.
Entisellä työpaikalla kollegat tarjoutuivat sadekelillä kyyditsemään kiinteistön siivoojaa, joka oli kaunis slaavitar. Muutenkin hänen asiansa kiinnostivat, toki täysin ilman taka-ajatuksia. Sitten siivooja vaihtui vanhaan naiseen ja yhtäkkiä työnjälkikin näiden samaisten mielestä putosi ja hyvä että tervehtiä pystyi, vaikkei siis ulkonäöllä tietenkään ollut asian kanssa mitään tekemistä.
Ehkä sellaisilta miehiltä joiden mielestä se nainen on sillä tavalla kaunis että haluaa häntä palvella eli nainen on vaikuttavalla tavalla kaunis eikä vain sillä tavalla että on kiva katsoa mutta ei herätä haluja.
Kyllä minä niin tykkäsin niistä entisaikojen miehistä, kun hattua nostivat ja ovia avasivat. Jotkut ne pyysivät tansseista saatollekin.
Nyt ei ne nuoret...ne on muuttuneet nuiviksi.
En tiedä, mutta minä saan palveluksia sekä naisilta että miehiltä. En usko, että takana on ainakaan yleensä mikään iskuritys, koska tuskinpa itseäni vanhempi heteronainen toivoo minun ihastuvan. Olen kai ihmisten mielestä kiva ja symppis. Saattaahan joku mies joskus jotain vetoa tunteakin, mutta eipä sitä voi tietää, kun ei tuo tosiaan erotu siitä, miten muutkin ihmiset toimivat.
Kyllä saa jopa pyytämättä ja yllättäen. Helppoa olla kaunis nainen 👍
Mä saan kauniilta naiselta ilman mitään palveluksiakin.
M58
Mielestäni en ole kaunis, mutta olen saanut palveluksia. Yksi auraa tieni ilmaiseksi ja sitten muitakin miehiä joilta saanut jopa tuhansien eurojen etuja. Olen saanut myös rakkausrunoja.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sellaisilta miehiltä joiden mielestä se nainen on sillä tavalla kaunis että haluaa häntä palvella eli nainen on vaikuttavalla tavalla kaunis eikä vain sillä tavalla että on kiva katsoa mutta ei herätä haluja.
Tämä. Juuri tästä voi päätellä antaako miehelle jatkossakaan mahdollisuutta. Sinua arvostavalle miehelle olet fanituksen kohde ja prioriteetti.
En saanut nuorena, kun olin huomiotaherätävän kaunis. Nyt tarjoudutaan auttamaan kun olen huonojalkainen seisemänkymppinen. Apuaan tarjavat läinna minua hieman nuremmat naiset ja satunnaisemmin nuoret miehet.
Juoni nainen jolla kaunis ulkonäkö voisi levittää taloyhtiön parkkipaikalle renkaanvahtokamat ja seisoa auton vieressä. 5-15min niin eka ukko tulee ja tarjoaa apuaan. Siinä se renkaat vaihtuu ja pelkkä kiitos hymyillen riittää.
Kauniista nuoresta naisesta tehdään työpaikan maskotti jota monet miehet fanittaa. Rividuunarista nopea ylennys toimistohommiin assariksi pomolle 👍
Saa ja kiltit tytöt pääsee taivaaseen, mutta tuhmat tytöt pääsee ihan minne vaan.
On mulle usein, mutta en ole mitenkään ihmeellisen kaunis, enkä nuorikaan enää.
En rohkene olettaa, että minkään näköinen nainen tarvitsee palveluksiani.
Miksi pitäisi saada? Vie autosi renkaanvaihtoon ihan korjaamolle tms.