Voiko Finnairin Kanariansaarten lennoille tilata pizzan lyhyempien lentojen menusta?
Chatissa ei kukaan vastaa eikä asia selviä nettisivuilta. Emme varaa lentoa mikäli lapselle ei löydy mieluista syötävää, kun ruokavalio on hyvin rajoittunut.
Kommentit (228)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on ilkeitä ihmisiä, ei hetrtsileijaa kyllä teillä vielä kalpaten käy. Ai että mäö nautin kun saatte kuulla kiukkuista nälkähuutoa sen monta tuntia sitten kun istutte siellä koneessa. Että te siis kehtaatte:(
Pitäisikö mielestäsi siis valehdella ap:lle että hän saa sitä pizzaa? Vai miten me sitä nälkäkiukkua voitaisiin estää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on taas kunnon lumihiutaleet lähdössä matkaan. Ja siitä ei tule muuta kuin huutoa ja valitusta.
Lapsella voi ilmeisesti olla jokin neurologinen (autismi) tai psyykkinen ongelma, jolloin ei pysty syömään kuin jotain tiettyä ruokaa.
Gazan nälänhätäkuvien taustalla on monessakin ollut tällainen ongelma. Poikkeustilanteessa ei ole saanut sellaista ruokaa, jota lapsi tai nuori syö. Joku haastateltu teini-ikäinen nuori oli haastattelun jälkeen kuollutkin nimenomaan nälkään
Nämä ovat ilmeisesti ongelmia, joille ei vaan voi mitään.
Tämä. Finnairin kannattaisi reagoida ettei nyt lennolla satu ikävästi ja lapsi kuolee nälkään
Kyllä ne ivailut sitten loppuu, kun iltapäivälehdissä on uutinen lapsen kuolemisesta nälkään Finnairin lennolla, kun ei ollut pizzaa saatavilla
Ei lapsi lennolla vielä kuole, mutta viikko Kanarialla ilman lempi-pizzaa kyllä tappaa. Finnairin sijasta kyllä äiti ennemmin joutuu vastuuseen taposta.
Alat psyykkaamaan lasta jo hyvissä ajoin, että pizzaa ei lennolla saa. Esittelet ruokalistan ja kerrot eväsvaihtoehdot. Ja että on syötävä mitä tarjolla tai eväänä on, ja jos tämä ei sovi, niin sitten matka on pakko perua. Lapsen oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on ilkeitä ihmisiä, ei hetrtsileijaa kyllä teillä vielä kalpaten käy. Ai että mäö nautin kun saatte kuulla kiukkuista nälkähuutoa sen monta tuntia sitten kun istutte siellä koneessa. Että te siis kehtaatte:(
Jos joku on ilkeä, niin lapsen äiti. Antaa lapsensa syödä vain pitsaa, epäterveellistä ja rasvaista ruokaa. Tämä ei ole lapsen etu, vaan ainoastaan laiskan  äidin, joka ei viitsi kuunnella lapsensa käninöitä.
Lapsen ruokavalio on vanhempien kädessä ja sen pitää olla heidän määräämänsä kohtalaisen terveellinen ruokavalio.
Jos se pizza on niin elintärkeä, niin eikö sen voi ostaa valmiiksi ennen kentälle menoa, tai jos kentältä saa, niin vaikka sieltä. Tai käydä pizzalla juuri ennen lähtöä niin sitten ei tarvitse ruokaa ollenkaan, voi ottaa jotain välipalaa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on lähes kaikelle allerginen jo isompi lapsi ja aina otettu kaikkialle omat eväät mukaan. Aina on saanut myös ihan ravintolassa lämmitettyä omat eväät kun muut seurueesta ovat maksavia asiakkaita. Ei oteta riskejä kontaminaatiosta haitallisiin ruoka-aineisiin. Sen verran vakavasti allerginen.
Eihän sitä kontaminaatiota voi millään täysin estää, kun annatte ruoan jonnekin keittiöön, missä niitä allergisoivia aineita käsitellään.
Ollaan luotettu siihen että eivät oman astian sisältöön koske. Kansi kiinni lämmitys. Nämä on annettu ohjeeksi ja toistaiseksi kaikki sitä noudattaneet. Toki epipen aina mukana.
Onko oikeasti onnistunut lentokoneessakin? Aikamoinen tulipaloriskikin vaan luottaa siihen, että jonkun asiakkaan omat astiat kestää lämmitystä uuneissa. Puhumattakaan hygieniasta, sillä eihän kukaan siellä ravintolassakaan tiedä missä ja miten niitä astioita on kuljetettu.
Vierailija kirjoitti:
Kanarian lentojen valikoimaan kuuluu lasten annos, joka on pastaa lihakastikkeella. Melkoisen rajoittunutta, jos ei voi sitä syödä pitsan asemasta. Edes sen kastikkeen annokseen kuuluvan sämpylän kanssa, jos pasta ei kelpaa.
Kuvitella etteivät kaikki lapset syö mausteista lihakastiketta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on lähes kaikelle allerginen jo isompi lapsi ja aina otettu kaikkialle omat eväät mukaan. Aina on saanut myös ihan ravintolassa lämmitettyä omat eväät kun muut seurueesta ovat maksavia asiakkaita. Ei oteta riskejä kontaminaatiosta haitallisiin ruoka-aineisiin. Sen verran vakavasti allerginen.
Eihän sitä kontaminaatiota voi millään täysin estää, kun annatte ruoan jonnekin keittiöön, missä niitä allergisoivia aineita käsitellään.
Ollaan luotettu siihen että eivät oman astian sisältöön koske. Kansi kiinni lämmitys. Nämä on annettu ohjeeksi ja toistaiseksi kaikki sitä noudattaneet. Toki epipen aina mukana.
Onko oikeasti onnistunut lentokoneessakin? Aikamoinen tulipaloriskikin vaan luottaa siihen, että jonkun asiakkaan o
Emme ole kokeneet lentokoneessa tarpeelliseksi saada lämmintä ruokaa. Kyllä normaali (vaikkakin allerginen) lapsi pärjää kylmilläkin eväillä sen aikaa. Ja tilauksesta on saatu myös kerran lapselle sopiva ateria valikoimasta. Tarkoitin lähinnä ravintolaita, että omat eväät eivät oikeasti ole ongelma jos muut maksavat kaikesta.
Huoha ei voi olla totta että jotkut ehdottaa välilaskulentoa! Oletteko noin tyhmiä? Muutatteko itse suunnitelmianne häh? Tässä ei haluta kuin pizzaa. Ei ristus teijän kanssa. Kyllä mä snaon että muutatte vielä suunnitelmanne kun meillä repeää sitten se nälkäraivo!
Vierailija kirjoitti:
Huoha ei voi olla totta että jotkut ehdottaa välilaskulentoa! Oletteko noin tyhmiä? Muutatteko itse suunnitelmianne häh? Tässä ei haluta kuin pizzaa. Ei ristus teijän kanssa. Kyllä mä snaon että muutatte vielä suunnitelmanne kun meillä repeää sitten se nälkäraivo!
Joskus mietin palstan naisten tasoa, jotain menee tyttöjen kasvatuksessa pahasti pieleen. Selkeö kysymys, selkeä vastaus ja silti jankkaat palstalla jotai sekopäitä ja haukut muita. Hävettää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanarian lentojen valikoimaan kuuluu lasten annos, joka on pastaa lihakastikkeella. Melkoisen rajoittunutta, jos ei voi sitä syödä pitsan asemasta. Edes sen kastikkeen annokseen kuuluvan sämpylän kanssa, jos pasta ei kelpaa.
Kuvitella etteivät kaikki lapset syö mausteista lihakastiketta!
Mutta pitsaa syö, vaikka sekin voi olla mausteista? Lasten annoksen kastikkeessa tuskin on kovin voimakkaita mausteita.
Vierailija kirjoitti:
Anna sille unilääkettä niin nukkuu koko matkan, muut matkustajat kiittää.
Vierailija kirjoitti:
Tervemenoa,voi paluulento jäädä haaveeksi. Tuleekin mielenkiintoinen ja pitkä paluu laivalla Espanjaan ja junalla Euroopan läpi. Onne valitsemallesi tielle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on lääkkeet ahdistukseen ja mielialaan, mutta ne ei ole ongelmattomia. Jos nälkään antaa niitä lääkkeitä, niin se on tehnyt entistä aggressiivisemmaksi. Siksi en uskaltaisi lennolla niitä antaa. Onko jollakin kokemusta omatoimisesta annoksen tuplaamisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jollain kokemusta tilaamisesta lyhyempien lentojen Economy-listalta Kanarian lennolle? Lento pitää Finnairin sovelluksessa varata ennen kuin pääsee selvittämään mitä lennolle voi tilata.
Eikö nyt oma järki sano että voit tilata vain niitä palveluja mitä kyseisellä lennolla on tarjolla?
Ilmeisesti sitten ei ole saatavilla mitään juomiakaan näillä lennoilla, ainoastaan pari lämmintä ateriaa? Näin siis jos Finnairin sivuja katsoo.
Ei hyvää päivää...
Vierailija kirjoitti:
Voittehan te valita reitin, joka ei ole suora 7 tunnin lento vaan menee esimerkiksi Amsterdamin kautta, jossa voitte sitten käydä kentällä syömässä jatkolentoa odottaessa.
TÄSSÄ SINULLE AP PARAS NEUVO JA HYVÄÄ MATKAA.
Otatte välilaskun Roomaan. Rooman Fiumichinon kentällä on pizzerioita krantulle lapselle ja jos ei kelpaa niin lentokenttäjuna vie keskustaan.
Ja sama välilasku kotiinmentäessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on lääkkeet ahdistukseen ja mielialaan, mutta ne ei ole ongelmattomia. Jos nälkään antaa niitä lääkkeitä, niin se on tehnyt entistä aggressiivisemmaksi. Siksi en uskaltaisi lennolla niitä antaa. Onko jollakin kokemusta omatoimisesta annoksen tuplaamisesta?
Ruutupaita olemattomaksi ja enemmän ulkoilua, liikuntaa, terveellistä ravintoa ja läsnäoloa. Lisäksi riittävästi unta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruutupaita olemattomaksi ja enemmän ulkoilua, liikuntaa, terveellistä ravintoa ja läsnäoloa. Lisäksi riittävästi unta
*ruutuaika