Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni uusi ystävä yrittää pokata kaikkia

Vierailija
02.11.2025 |

Ystäväni tutustui työpaikallaan uuteen, tänne vasta muuttuneeseen naiseen. Se oli ilmeisesti aika vastikään eronnut eikä tunne tältä paikkakunnalta ketään niin ystäväni sitten pyysi sen pari kertaa meidän mukaan syömään ja parille. Hän vaikutti alussa ihan mukavalta, mutta häiritsee kun hän heti pari lasia viiniä saatuaan muuttuu ihan omituiseksi. Kaikki miehet on muka hänen otettavissa ja se alkaa pokailla kaikkia. Ei väliä iällä tai sillä onko mies varattu. Olen pari kertaa lähtenyt kesken illanvieton pois kun en viitsi katsoa sitä touhua, se on aika noloa. 

Tilanne on vaikuttanut myös minun ja ystäväni väleihin koska hänen miestään työkaverin käytös ei kuulu hänelle mikä tietysti on siinä mielessä totta että jokainen vastaa omasta käytöksestä, mutta itse en kehtaa enää liikkua siinä porukassa. On noloa kun yli nelikymppinen nainen roikkuu kännissä ties kenen kaulassa ja siitä aiheutuu joka kerta sitten jotain draamaa. 

Tää hänen työkaveri näki kerran myös minun puolison ja yritti väkisin viedä häntä tanssimaan. Lisäksi oli laittanut samana yönä Instassa seuraajapyynnön, josta mies kertoi että ei ollut sitä hyväksynyt. Olen varoittanut myös ystävääni siitä, että pitää huolta omasta parisuhteestaan, koska en yhtään yllättyisi jos se sen kaveri yrittäisi myös hänen miestään. 

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä teistä, mutta minua ei huvita tai viihdytä se että yksi seurassa jauhaa omia panojuttujaan ja miten sekin vaimo on tyhmä ja ei tajua ja miten hän saa sormia napsauttamalla kenet haluaa. Sen jälkeen mennään tanssimaan ja aletaan vokotella miehiä, ihan sama ketä. Hyvin usein kyseessä on joku varattu mies, jonka jälkeen seuraa enemmän tai vähemmän draamaa kun näiden miesten puolisot huomaa tilanteen. Ja kyseessä kuitenkin reilusti yli 40v. nainen. Ja tämä toistuu ja toistuu.

Tämä nainen on nyt vajaan vuoden ollut liki joka kerta mukana kun ollaan oltu ystävän kanssa keikalla, syömässä tai muuten vaan baarissa. Ja aina tuo sama malli. Itse en vaan jaksa. Huono käytös on huonoa käytöstä, eikä mua kiinnosta enää sitä olla todistamassa. Selkeästi ystäväni on valinnut sen, että haluaa tuon henkilön kanssa olla ja se on hänen päätöksensä. Sääli, että se samalla tietää sitä että meidän ystävyys kärsii. No, elämä on muutosta.

Vierailija
22/31 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin vähän epäselvästi tuossa. Eli alussa hänet pyydettiin muutaman kerran mukaan että tutustuisi ihmisiin jne. sitten hän alkoi olla mukana likimain aina kun oltiin jossain. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä teistä, mutta minua ei huvita tai viihdytä se että yksi seurassa jauhaa omia panojuttujaan ja miten sekin vaimo on tyhmä ja ei tajua ja miten hän saa sormia napsauttamalla kenet haluaa. Sen jälkeen mennään tanssimaan ja aletaan vokotella miehiä, ihan sama ketä. Hyvin usein kyseessä on joku varattu mies, jonka jälkeen seuraa enemmän tai vähemmän draamaa kun näiden miesten puolisot huomaa tilanteen. Ja kyseessä kuitenkin reilusti yli 40v. nainen. Ja tämä toistuu ja toistuu.

Tämä nainen on nyt vajaan vuoden ollut liki joka kerta mukana kun ollaan oltu ystävän kanssa keikalla, syömässä tai muuten vaan baarissa. Ja aina tuo sama malli. Itse en vaan jaksa. Huono käytös on huonoa käytöstä, eikä mua kiinnosta enää sitä olla todistamassa. Selkeästi ystäväni on valinnut sen, että haluaa tuon henkilön kanssa olla ja se on hänen päätöksensä. Sääli, että se samalla tietää sitä että meidän ystävyys kärsii.

Miksi et tapaa ystävääsi vaan kahdestaan? Kutsut kylään tai lähdette yhdessä lenkille jne. Tarviiko aina mennä jonnekin baariin isolla porukalla. 

Vierailija
24/31 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsunkin ja nähdäänkin myös kahden. Meillä on vaan ollut tapana kiertää paljon keikkoja ja erilaisia tapahtumia ja käydä ulkona syömässä. Ne on olleet tosi iso meidän ystävyyttä.

Vierailija
25/31 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole jäänyt. On kerran ollut mukana ja silloin lähti ennen minua kotiin.

Vierailija
26/31 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo nyt mikään ongelma ole. Anna keski-ikäisen tädin mittauttaa markkina-arvonsa. Jos se touhu hänelle tuo paremman mielen.

Vierailija
27/31 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko ongelma johtuu sinusta itsestäsi, älä syyllistä toisia. Ihmiset on erilaisia, ja etenkin stressaavissa elämäntilanteissa käyttäytyvät monin tavoin.

Sinunkaltaisia ihmisiä on elämässäni ollut muutama, ystävyys ei ole kestänyt ja ei, syy ei ollut minussa.

Vierailija
28/31 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisareni on just tuollainen huomiotyrkky, joskus on kuljettu yhdessä mutta lopulta tein päätöksen etten enää lähde hänen kanssaan minnekään. Useamman kerran kun jäin juttelemaan jonkun miehen kanssa siskoni pamahti paikalle esittämään omiaan. Joku siirtyi hänen juttuihin, joku tuumas että onhan sulla villi sisko. Näitä ei voi tietää eikä ymmärtää mitä se on ennenkuin itse kokee. Ap teet fiksusti kun lähdet, harmi jos ystävyys menee tuossa, ehkäpä ystäväsikin pääsee irrottautumaaan joskus. Näissä tyrkyissä on myös se ongelma että he tunkevat mukaan vaikkei häntä haluttaisi seuraan.

Vierailija
29/31 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei pane joka valkkaa.

Vierailija
30/31 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hölmöä käytöstä, mutten ymmärrä, miksi tuo vaikuttaisi sinun ja ystäväsi väleihin. Ei ystäväsi ole vastuussa tuon kolmannen käytöksestä. Näyttää siltä, että sinä olet epävarma puolisostasi ja mustasukkaisuudessasi kohdistat epävarmuutesi myös ystävääsi. 

Ystävä ei ole vastuussa, aivan oikein, mutta ystäviäkin voi valita. Kaikki eivät edes ystäviksi pääsee eivätkä kelpaa. Ystävän paikalta poistuminen, kun ei ole hyväksynyt uuden ysyävän käytöshä, kertoo siitää, että hän ei hyväksy käytöstapoja ja sen kauttaa myös ystävyyttää uuden tuttavuuden kanssa. Ei kaikkea ole pakkoa hyväksyä. Ja jos ensimmäinen ystävä on niin sokea, että hväksyy uuden tulokkaan huomionkipeän ja narsistillisen käytöksen, kannattaa harkittaa laittaa hyvissä ajoin välit poikki molempudn kanssa, että välttyä ongelmilta tulevaisuudessa.

No tämä nyt on ainakin aivan käsittämätön asenne, että pitäisi saada valikoida ystäviensä kaikki muutkin ihmissuhteet tai laitetaan kylmästi välit poikki. Eihän tuollaisilla ystävillä kukaan tee mitään.

Vierailija
31/31 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikennäköistä porukkaa. Itse myös karsastan näitä jokaisen.miehen syliin meneviä tyrkkyjä. Noloa on. Muut ihmiset katsoo ja ihmettelee. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi