Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet on ihan hulluna muhun

Vierailija
02.11.2025 |

Vaikka en ole mikään kovin kummoinen. Hiukset vaan on pitkät, vyötärö kapea, rinnat c-kuppi, takapuoli pyöreä ja jalat linjakkaat. Ja on mulla hyvä ihokin.

Sosiaalisesti olen kömpelö, nauran väärissä kohdissa ja olen ihan tonttu. Se ei kuulemma haittaa vaan on pelkästään söpöä. Epäilen, että siitä olisi söpöys kaukana, jos en olisi nätti. 

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama homma kuin ap:lla.

M51

Vierailija
22/42 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tällainen "mies, joka kiihottuu esiintyessään naisena" -tapaus.

Mikä sinä olet määrittämään kenenkään identiteettiä? Nyt saa olla mitä itse haluaa! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka pakottaa pitämään tiukkoja legginsejä, avonaista paitaa ja maalaamaan naaman? Itse aiheutettu "kiva ongelma".

En pidä legginsejä tai avonaista paitaa, lähinnä pukeudun mekkoihin, jotka nekään ei ole mitään kovin paljastavia. Naamaa "maalaan" hyvin kevyesti. Minusta ei saa tyrkkyä millään.

Ap

Vierailija
24/42 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis jostain pikkupaikkakunnalta jossa ei ole hoikkia naisia vapaana paitsi sinä?

Vierailija
25/42 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis jostain pikkupaikkakunnalta jossa ei ole hoikkia naisia vapaana paitsi sinä?

Ihan kaupungissa asun enkä deittaile samalla paikkakunnalla asuvia.

Ap

Vierailija
26/42 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin näin että ne on hulluna sun ulkonäköösi. Ei sinuun.

Ulkonäkö on osa mua, ei mikään erillinen ominaisuus.

Ap

Se on ihan totta. Jos miehet ovat hulluna johonkin naiseen niin kyse ei ole vain ulkonäöstä vaan energiasta. 

Vierailija
27/42 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle:

Voi iiiiiiik ja ou nou! Sinulla on sitten helppo elämä jos suurin ongelmasi on se että miehet on hulluna suhun!

Ei voi taas kuin hattua nostaa!

Vierailija
28/42 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama, paitsi olen lyhyt, pienirintainen ja lisäksi naimisissa. Ei tunnu haittaavan, vaan kerrotaan harrastuksista, urasta, matkoista, varallisuudesta ja ehdotetaan tapaamista.

Kyllähän tämä hämmentävää on.

Vierailija
29/42 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaiset on linjakkaat jalat?

Hoikat ja muodokkaat.

Ap

Vierailija
30/42 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin helvetin onnellinen jos mun suurin ongelma tässä maailmassa olisi se että miehet olisi hulluna muhun.

Mutta joillekin tässä maailmassa on annettu sellaiset nallekarkit että on helppo elämä esimerkiksi keskustelun aloittajalle.

Vierailija
31/42 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin helvetin onnellinen jos mun suurin ongelma tässä maailmassa olisi se että miehet olisi hulluna muhun.

Mutta joillekin tässä maailmassa on annettu sellaiset nallekarkit että on helppo elämä esimerkiksi keskustelun aloittajalle.

Onhan tuollaisia miehiä ollut paljon kautta aikojen, Elvis Presleykin koki ihan samaa, niin monet miehet olivat kiinnostuneita hänestä.

Vierailija
32/42 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole hulluna vaan kokevat sinut vaivaannuttavaksi bim.boksi

Vierailija
33/42 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, voisit mainostaa siitostammoja :D 

Mutta ap on mies, naiset ei kirjoita mitään "mulla on c kupin rinnat", koska tiedetään sen kirjaimen merkityksen vähyys

Vierailija
34/42 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaupungissa asun enkä deittaile samalla paikkakunnalla asuvia.

Ap

Et asu. Pämppäät edelleen siellä mökillä. Olet kuusikymppinen nainen parisuhteessa.

Vierailija
35/42 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa miksiköhän ne olis hulluna? Tuossa viestissähän se jo selvisi.

Vierailija
36/42 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin näin että ne on hulluna sun ulkonäköösi. Ei sinuun.

Ulkonäkö on osa mua, ei mikään erillinen ominaisuus.

Ap

Se on ihan totta. Jos miehet ovat hulluna johonkin naiseen niin kyse ei ole vain ulkonäöstä vaan energiasta. 

Pöh eiköhän se 96% oo ulkonäköä

Vierailija
37/42 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret luulot johtavat usein pahoihin pettymyksiin!

Vierailija
38/42 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo ei oo ees ongelma. Jos tuo ei sais huomioo niin sit sen suurin ongelma olis se että miehet ei tykkää siitä.

Vierailija
39/42 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö itse ulkonäkökeskeisistä miehistä, joista sosiaalinen kömpelyys on söpöä?

Vierailija
40/42 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, voisit mainostaa siitostammoja :D 

Mutta ap on mies, naiset ei kirjoita mitään "mulla on c kupin rinnat", koska tiedetään sen kirjaimen merkityksen vähyys

En minä naisena tiedä, en tajua koko rintaliivien rinnakkaiskokoja ollenkaan. Että jos mun ympärys on koko 70, niin miten ympäryskoko 85 voisi olla mulle soppeli? Kun sehän on ihan liian lörppänä mulle, eikä istu. 

Ap:n aloitus ei ärsytä minua ollenkaan, toisin kuin näköjään monia ketjuun vastanneita. Epävarmoja naisia ja miehiä tässä maailmassa riittää..