Mies luo tilanteet aina niin etten muka haluaisi samoja asioita! Miksi?
Hankala selventää mutta tyyli on: "lähdet nyt xxx, ei sinua kuitenkaan kiinnosta tulla mukaan!. "Käyn xxx, ai olisitko muka halunnut tulla mukaan, ethän sinä pidä xxx". "varasin keikan xxx, en tajunnut ostaa sinulle lippua kun ethän sinä xxx". "xxx kutsui minut kylään, voin soittaa ja kysyä SAISITKO sinäkin tulla sinne"?
Tulee olo kuin hän ei haluaisi minua mukaan tai häpeäisi minua? Suhtautu muutenkin vähätteleväsi minuun.
On ikää 50v joten ei kokemuksen puute kyseessä.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä 32v. Pahentunut vaikka aina ollut itsekäs. Me henki puuttuu tai siis minun huomioiminen puuttuu (koska minun ehdotukset ja tekemiset on tylsiä tai vääriä) kaikki pitää tehdä kuten hän haluaa tai ei tee ollenkaan.
ap
Ja olet ollut tällaisen kanssa yhdessä 32 vuotta, miksi???
Mies tuo kivasti pätäkkää taloon?
HV
Voi tyttö kulta, kun tuolla on tavaton määrä naisia, jotka elää huonoissa suhteissa, kun heillä ei ole varaa lähteä suhteesta.
Kyllä suomessa pärjää. Asunto järkätään, työttömyys- tai toimeentulotuki, asuntotuki.. Niillä monet pärjää. Ne jotka ei, ei osaa käyttää rahojansa oikein, tuhlataan kaikkeen turhuuteen. Suomessa paljon ilmaista tai halpaa tekemistä löytyy, mm yhdistykset, työväenopisto, naisjärjestöt.. Sosiaalitoimistolla autetaan ja tuetaan ja neuvotaan alkuun.
Mitä mies vastaa, kun kysyt asiaa suoraan häneltä?
Voi olla että ei hän tätä palstaa lue eikä hoksaa kirjoittaa vastausta tänne.
"On ikää 50v joten ei kokemuksen puute kyseessä."
Joo, ei ole sulla kokemuksen puutetta kynnysmattona olemisesta. Olisiko aika ottaa elämä omiin käsiisi?
Pätäkän lisäksi toinen syy voi olla juuri tuo pelko ettei löydä uutta.