Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vieraan ihmisen (nettituttava) tapaaminen

Vierailija
02.11.2025 |

Uskaltaisitko mennä tapaamaan henkilöä, johon olet tutustunut vain viestittelemällä netissä? Onko siinä jotain riskejä, mitä ei tule ajatelleeksi? En siis ole mikään lapsi enää, 21-vuotias nainen ja kyseessä on 26-vuotias mies. Tapaaminen olisi julkisella paikalla. Ja ei siis varsinaisesti mitkään treffit kyseessä, ei ole mikään tinderjuttu.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siinä aina jotain riskejä on, mutta uskaltaisin.

Vierailija
2/6 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa olen mennyt. Jos ette tunne sen paremmin ja ole jo jakaneet kaikkia henkilötietoja niin älä heti anna osoitetta tai puhelinnumeroa. Tapaa pari kertaa julkisella paikalla. Ihmiset on vähän erilaisia livenä ja osa osottautuu epävakaiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huono suosittelemaan, mutta itse lähtisin ilman muuta. Olen utelias ja ihmisiin on kiva tutustua. En edes miettisi asiaa. Jos kuitenkin pelkäät riskejä olet jo toiminut järkevästi sopimalla tapaamiseen julkiselle paikalle. Jos tyyppi vaikuttaa aivan hirveältä sekolta lähdet pois, eikä siinä tarvitse syvemmin selitellä syytä lähtemiseensä. "Moi, lähden nyt ja hyvää jatkoa"

Vierailija
4/6 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut vaikka miten monia. Lähinnä muita naisia mutta jokusen miehenkin. Parhaat ystäväni ovat alun perin nettituttuja.

Vierailija
5/6 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta kertaa olen mennyt. Jos ette tunne sen paremmin ja ole jo jakaneet kaikkia henkilötietoja niin älä heti anna osoitetta tai puhelinnumeroa. Tapaa pari kertaa julkisella paikalla. Ihmiset on vähän erilaisia livenä ja osa osottautuu epävakaiksi.

En ole kertonut osoitetta tai puhelinnumeroa juuri siksi, kun ei voi koskaan tietää, minkälainen henkilö todellisuudessa on. 

Vierailija
6/6 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huono suosittelemaan, mutta itse lähtisin ilman muuta. Olen utelias ja ihmisiin on kiva tutustua. En edes miettisi asiaa. Jos kuitenkin pelkäät riskejä olet jo toiminut järkevästi sopimalla tapaamiseen julkiselle paikalle. Jos tyyppi vaikuttaa aivan hirveältä sekolta lähdet pois, eikä siinä tarvitse syvemmin selitellä syytä lähtemiseensä. "Moi, lähden nyt ja hyvää jatkoa"

Kiitos tällaisesta rohkaisevasta vastauksesta! Enköhän uskalla.