Kannattaako Tinderiin mennä enää nelikymppisenä?
Kommentit (57)
Onpas täällä katkeraa porukkaa. Minä tapasin mieheni Tinderissä, tosin olin alle 40. Ihan normaaleja ihmisiä ollaan molemmat. Yhdessä 6 vuotta, naimisissa 2 vuotta. N42
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä katkeraa porukkaa. Minä tapasin mieheni Tinderissä, tosin olin alle 40. Ihan normaaleja ihmisiä ollaan molemmat. Yhdessä 6 vuotta, naimisissa 2 vuotta. N42
Minä tapasin mieheni Itsenäisyyspäivän vietossa. Juhlapaikkaa ei kannata tässä mainita. 38 yhteistä vuotta takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tapasin mieheni Itsenäisyyspäivän vietossa. Juhlapaikkaa ei kannata tässä mainita. 38 yhteistä vuotta takana.
Aloitus taisi koskea Tinderiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tinderiin kannata ylipäätään mennä. Se on pääasiassa naisten egon buustausalusta.
Kuvitteletko, että sun moikkaukset buustaa egoa? Sun pillu-wolt-kyselyt ja muut aivottomuudet, joita miehet siellä harrastaa?
Tällä palstalla pitäisi olla ikäraja. Alaikäiset helvettiin täältä sönköttämästä! Äläkä v*ttuile, että minä olen yli-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan siitä, miltä näytät.
Mä olen yli 40v ja tein tinder profiilin, mutta en ole ainakaan vielä saanut yhtään tykkäystä (tein profiilin kaksi kuukautta sitten).
Luultavasti saat odotella kauan, jos kuvasi laitoit. 😆
Vierailija kirjoitti:
Vaihdat maaksi vaikka Peru tai Filippiinit niin kannattaa🤣 suomessa ei.
Peru ja Filippiinit ansaitsi tulla kirjoitetuksi isolla alkukirjaimella. Suomi ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Vastasin Tinderin kokemuksestaan kertovan tyypin kommenttiin.
Jos menet niin muista käytöstavat. Naista kohdellaan kuin kukkaa kämmenellä eikä aleta komentelemaan ja alistamaan. Tällaiset miehet eivät pääse jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan siitä, miltä näytät.
Mä olen yli 40v ja tein tinder profiilin, mutta en ole ainakaan vielä saanut yhtään tykkäystä (tein profiilin kaksi kuukautta sitten).
Oletko mies vai nainen?
Vai jotain siltä väliltä. 😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin?
Joo antaa olla. Hiljaisin on hulluista viisain tjn.
Riippuu siitä, mitä ne kriteerit on. Vaikeimmin täytettäviä tuossa iässä on..
- vaatimus siitä että mies osaa kertoa itsestään jotain tähdellistä. 80-90% profiilista on käytännössä pelkkiä kuvia. Ja tietysti jos jotain kertoo, sen pitäisi vielä sopia omaan luonteeseen (esim "vanilja kuuluu vain jäätelöön" ällötys nyt tuskin ketään houkuttelee).
- tahto löytää lapsivapaa mies, lähes kaikilla joko on lapsia, haluaa vielä lapsia, ei ole vielä päättänyt (!!!), tai ei mainitse mitään lapsista (joka tarkoittaa joko että niitä on, tai että mies haluaa vain pildeä ja muokkaa vastauksensa sen mukaan mitä olettaa naisen kuulevan).
- halu löytää mies joka ei käytä ollenkaan tai ainakaan paljon alkoholia. Todella isolla osalla on hirveän alkoholikeskeinen elämä. Joko mainitaan viinin juonti moneen kertaan, tai lähes joka kuvassa on kädessä alkoholia.
- vaatimus rehellisyydestä. On tosi paljon niitä joilla selkeästi on joko väärä ikä tai vanhat kuvat (joskus niissä on jopa näkyvillä aikaleima edellisiltä vuosikymmeniltä, lol).
Näiden takia itselläni ei löydy usein edes kerran päivässä ketään jonka voisi laittaa oikealle. Ja HUOM yksikään näistä kriteetreistä ei liity millään lailla miesten ulkonäköön, ammattiin, jne niinkuin monesti väitetään.
Jos taas joku haluaa ryyppykaverin, ei haittaa että on lapsia, ja pelkkä kuvista näkyvä ulkonäkö merkkaa, niin seuraa varmaan löytyy helposti.
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tinderiin kannata ylipäätään mennä. Se on pääasiassa naisten egon buustausalusta.
Kuvitteletko, että sun moikkaukset buustaa egoa? Sun pillu-wolt-kyselyt ja muut aivottomuudet, joita miehet siellä harrastaa?
Minkä on pillu-wolt-kysely?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kun miehet luulee että matchin saatuaan heidän tarvii vain heti käskeä nainen tulemaan luokseen "treffeille" (eli panemaan). Eli tilaavat pilua kotiin kuin ilmaisesta woltista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kun miehet luulee että matchin saatuaan heidän tarvii vain heti käskeä nainen tulemaan luokseen "treffeille" (eli panemaan). Eli tilaavat pilua kotiin kuin ilmaisesta woltista.
Olet tulkinnut väärin. Mies haluaa vain järjestää mukavat treffit kotona. Ei paneminen ole siinä pääasia.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata. Kannattaa mennä ulos.
Ehkä. - Niin minä miehenä, joka ei toistaiseksi ole koskaan ollut tinderissä olen tehnyt viimeksi tänään aamulla kun suuntasin lenkille.
Mutta en minä lenkillä ollessani ole osannut ketään ns iskeä tai muutoin lähestyä seuranhaku miekessä.
Harvoin jaksan tai viitsin lähteä baariin saati yökerhoon tms.
Sen sijaan viikotrain käyn kirjastossa ja noin kerran kahdessa viikossa lempikahvilassani. Viikonloppuisin kauppahallissa tai erityisesto kesäisin torilla.
Ei liene yllätys, että olen sinkku
Voisko työkkäri vaatia, että naimaton työtön joutus tekeen tinderiin haku-ilmoituksen, jos sille löytys provider-elättäjä, niin ei tarttis maksaa työttömyyskorvausta? Myös lapsia vois syntyä, onhan niistä puutetta?
Vierailija kirjoitti:
Voisko työkkäri vaatia, että naimaton työtön joutus tekeen tinderiin haku-ilmoituksen, jos sille löytys provider-elättäjä, niin ei tarttis maksaa työttömyyskorvausta? Myös lapsia vois syntyä, onhan niistä puutetta?
No ei voisi.
Oletko mies vai nainen?