Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HS: Marin brittilehdelle: Saatan palata politiikkaan tulevaisuudessa

Vierailija
02.11.2025 |

Arvelinkin että tähän se menee kun suurin hype ulkomailla laantuu ja ilmeisesti Marin itsekin alkaa väsähtää siihen. Mielenkiintoista on aikanaan nähdä paljonko hän kerää ääniä jos lähtee ehdolle. Uskoisin että hän menee läpi kyllä, mutta kannatus on varmasti sulanut todella paljon siitä mitä se aikanaan oli - ja voisi olla edelleen, jos hänellä ei olisi noussut hattuun.

Mainittakoon, että olen itse Marinin entinen äänestäjä.

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011599238.html

Kommentit (329)

Vierailija
41/329 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halla-aho onkin ollut pettymys puhemiehenä.

Muistatteko millaisen hysterian tuokin valinta aiheutti. Siis etukäteen. Nyt jälkikäteen katsottuna kukaan ei jaksa vöyhöttää. Nämä vassarit tuntuvat sekoavan omista tulevaisuuden pelkotiloistaan.

Vierailija
42/329 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään naiseus, ulkonäkö tai muu ei minulla vaikuta suuntaan tai toiseen. Vain se että taistelee oikeistolaisuuden syöpää vastaan merkitsee. Tätä nykyistä paskahallitusta vastaan. Marin oli parhaimmillaan erinomainen siinä. 

Totta. Olisi kiva katsella eduskunnan kyselytuntia, kun Marin läiskisi tervillä kommenteilla Purraa tai Keskisarjaa ympärisposkia. Vähän samalla tapaa kuin Tampereen valtuustossa aikoinaan Kimmo Sasia.

Kyllä heräisi taas ihmisten kiinnostus politiikkaan ja persu ttulisivat palautettua paikalleen.

Tarvitset siis viihdettä ja vastakkainasettelua ja tappelua lisää eduskuntaan. Sinua ei taida kiinnostaa asiakysymykset.

taitaa ps hoitaa tuon tontin nykyisin oikein kiitettävästi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/329 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan nyt saataisi Halla-aho pois puhemiehen paikalta.

Ensi vaalien jälkeen tuplamiehitys avainpaikoille SDP:lla: sekä pääministeriys että puhemiehen paikka. Marin voisi valita kummaksi haluaa.

Vierailija
44/329 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyköön riekkumassa muilla mailla. 

Vierailija
45/329 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään naiseus, ulkonäkö tai muu ei minulla vaikuta suuntaan tai toiseen. Vain se että taistelee oikeistolaisuuden syöpää vastaan merkitsee. Tätä nykyistä paskahallitusta vastaan. Marin oli parhaimmillaan erinomainen siinä. 

Totta. Olisi kiva katsella eduskunnan kyselytuntia, kun Marin läiskisi tervillä kommenteilla Purraa tai Keskisarjaa ympärisposkia. Vähän samalla tapaa kuin Tampereen valtuustossa aikoinaan Kimmo Sasia.

Kyllä heräisi taas ihmisten kiinnostus politiikkaan ja persu ttulisivat palautettua paikalleen.

Tarvitset siis viihdettä ja vastakkainasettelua ja tappelua lisää eduskuntaan. Sinua ei taida kiinnostaa asiakysymykset.

taitaa ps hoitaa tuon tontin nykyisin oikein kiitettävästi

Ilmiselvästi haluat sitä lisää. Elät vastakkainasettelusta.

Vierailija
46/329 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mikään naiseus, ulkonäkö tai muu ei minulla vaikuta suuntaan tai toiseen. Vain se että taistelee oikeistolaisuuden syöpää vastaan merkitsee. Tätä nykyistä paskahallitusta vastaan. "

Tämä kertoo kyllä paljon millaiset ihmiset ovat äänestäneet Sanna Marinia. Mitä luulette, avautuuko rahahanat ja alkaako taas törsääminen kun seuraava, demarihallitus pääsee valtaan? Voin kertoa sinulle että ei. Yksiäkään leikkauksia ei peruta, mutta lisää leikkauksia on tulossa.

Totta helvetissä vasemmistolaiset äänesti Marinia. Mitä oikein kuvittelit? 

Marin teki oikeaa politiikkaa. Sinä olet väärässä.

Niin yksinkertaista. Saa nyt raivari siellä kopissasi.

Vierailija
47/329 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Persuministert näyttävät kykyjään vielä vuoden ajan (mallia Juuso) Marin saisi vaaleissakin hurjan äänimäärän piristävän vasenmmistolaiselna japienten puolella olevana.

Mutta ulkoministeriksi pääsee osallistumatta vaalikamppanjaan. Voisi palata voittajana oman puolueen ministeriksi kutsumana.

Vierailija
48/329 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos palaa niin ei tule saamaan ääntäni silloinkaan. Ei ikinä.

Ja jos tulee, ketään ei mielipiteesi kiinnosta silloinkaan.

Vierailija
49/329 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi olisi Marinille sopivampi paluupesti: puhemies vaiko ulkoministeri?

Ulkoministeriksi voisi päästä vaaleihin osallistumattakin.

Ulkoministeri ekaksi. Sitten kun Lindtman on laitettu syrjään oikeistolaisten miellyttämisen vuoksi voi Marin tehdä paluun pääministeriksi. Ja sitten pistetäänkin EK ja Kokoomus kontalleen. En mainitse persuja siksi, että ne hajoaa omia aikojaan ilman Mariniakin.

Vierailija
50/329 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokkopa Lindtmania kiinnostaa puolustella veronkiertoyhtiöitä ja muita kupruja samalla kun hänet yritetään syrjäyttää puheenjohtajan paikalta.

Vierailija
51/329 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina sitä haluta saa. 

Täysin eri asia, huolitaanko. 😂

Sen päättää kansa ;)

Vierailija
52/329 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi olisi Marinille sopivampi paluupesti: puhemies vaiko ulkoministeri?

Ulkoministeriksi voisi päästä vaaleihin osallistumattakin.

Ulkoministeri ekaksi. Sitten kun Lindtman on laitettu syrjään oikeistolaisten miellyttämisen vuoksi voi Marin tehdä paluun pääministeriksi. Ja sitten pistetäänkin EK ja Kokoomus kontalleen. En mainitse persuja siksi, että ne hajoaa omia aikojaan ilman Mariniakin.

Ensin ulkoministeriksi, siitä kansainvölisiin tehtäviin Suomen edustajana ja siitä presidentiksi. Ihan kuin Stubb.

Vierailija
53/329 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkoon vaikka Marin hallitukseen, jos Suomen talous lähtee nousuun. Oikeistohallitus epäonnistui. Katsotaan, mihin punavihreät pystyvät. 

Vierailija
54/329 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi persut ei harrasta tätä yhtään hehe..

Aletaan pelaamaan persujen säännöillä.  Lyödään pökköä pesään. Persuilla ei ole muuta kuin n-kortti, kaikki muu hajoaa tuuleen kuin höyhenet. Kun se on pelattu, jäljelle jää vain idioottien lauma jotka voi helposti pelata pussiin. Armottomasti. Turha ulista kun itse aloitti. 

Vierailija
55/329 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina sitä haluta saa. 

Täysin eri asia, huolitaanko. 😂

Sen päättää kansa ;)

Tietenkin. Juuri siksi Marin on mennyttä. 

Vierailija
56/329 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun aiheesta ei voi keskustella asiallisesti. Minä olen entinen Marinin kannattaja, mutta petyin häneen koska hän jätti asiat kesken ja hävisi ulkomaille. Lisäksi petyin siihen liialliseen some-poseeraamiseen. Mutta hänen politiikastaan minä kyllä pidin. Ehkä siksi olinkin niin pettynyt kun hän jätti asiat kesken.

Mikään naiseus, ulkonäkö tai muu ei minulla vaikuta suuntaan tai toiseen. Vain se että taistelee oikeistolaisuuden syöpää vastaan merkitsee. Tätä nykyistä paskahallitusta vastaan. Marin oli parhaimmillaan erinomainen siinä. Hänen "kylmyytensä" ei ollut mikään haitta vaan etu, koska politiikka ei ole nynnyille. Siellä on vastapuolella oikeistolaisia psykopaatteja ja narsisteja, joten siinä on turha alkaa lässyttämään mitään herkkä nainen-paskaa. Se ei siis ollut minulle ongelma, vaan se että hän jätti asiat kesken ja tavallaan petti äänestäjänsä. Se ei kuitenkaan

Onpa tosi asiallista.

Vierailija
57/329 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulkoon vaikka Marin hallitukseen, jos Suomen talous lähtee nousuun. Oikeistohallitus epäonnistui. Katsotaan, mihin punavihreät pystyvät. 

Miten niin epäonnistui? Nythän ainoastaan ihmiset tietävät kuinka surkeasti Suomen taloudella menee. Sanna Marinin hallituksen aikaan tämä tilanne oli vastaava, mutta ketään ei kiinnostanut muut kuin transvessat jne.

Vierailija
58/329 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mikään naiseus, ulkonäkö tai muu ei minulla vaikuta suuntaan tai toiseen. Vain se että taistelee oikeistolaisuuden syöpää vastaan merkitsee. Tätä nykyistä paskahallitusta vastaan. "

Tämä kertoo kyllä paljon millaiset ihmiset ovat äänestäneet Sanna Marinia. Mitä luulette, avautuuko rahahanat ja alkaako taas törsääminen kun seuraava, demarihallitus pääsee valtaan? Voin kertoa sinulle että ei. Yksiäkään leikkauksia ei peruta, mutta lisää leikkauksia on tulossa.

Totta helvetissä vasemmistolaiset äänesti Marinia. Mitä oikein kuvittelit? 

Marin teki oikeaa politiikkaa. Sinä olet väärässä.

Niin yksinkertaista. Saa nyt raivari siellä kopissasi.

Voi sinua kulttilaista! :D

- eri

Sanoo tyyppi joka puhuu silmät kiiluen "Mestarista" :D

Tajuatko itsekään miten koominen olet?

Vierailija
59/329 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. En ole Marinia äänestämässä, mutta jos hänen jenginsä saa Suomen talouden nousuun niin ei minua väri haittaa.

Vierailija
60/329 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavissa pressanvaaleissa menisi heittämällä finaaliin, jos päättäisi niihin lähteä.  Tulisi kova kisa Stubbin kanssa.

Kova kisa vain noin kolmen demarimummon mielikuvissa. Stubb on ollut positiivinen yllätys presidenttinä, samaan aikaan kova luu ulkopolitiikassa mutta myös huumorintajuinen ja kansanläheinen toisissa asioissa. Ja minä sentään inhosin häntä ihan huolella aiemmin. Marinilla ei vain ole Stubbin osaamista tai luonnetta.

Toisaalta kun media saa kaivettua, että itse isukki on ollut vaikuttamassa poikansa valintaan UPIin, ei nepotismillä maineensa tahrannut AS asetu ehdolle.

Stubb tulee istumaan heittämällä toisen kauden.

Loistava presidentti. 

Marin painii aivan eri sarjassa. Sori siitä. 

Ketju on lukittu.