Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HS: Marin brittilehdelle: Saatan palata politiikkaan tulevaisuudessa

Vierailija
02.11.2025 |

Arvelinkin että tähän se menee kun suurin hype ulkomailla laantuu ja ilmeisesti Marin itsekin alkaa väsähtää siihen. Mielenkiintoista on aikanaan nähdä paljonko hän kerää ääniä jos lähtee ehdolle. Uskoisin että hän menee läpi kyllä, mutta kannatus on varmasti sulanut todella paljon siitä mitä se aikanaan oli - ja voisi olla edelleen, jos hänellä ei olisi noussut hattuun.

Mainittakoon, että olen itse Marinin entinen äänestäjä.

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011599238.html

Kommentit (329)

Vierailija
21/329 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain on pakko tuonkin naisen tehdä, jotta saa järkkysuuria velkoja maksettua. Nyt kun woke ei enää myy ja työnantajakin on suunnannut katseen muualle kuin vastakkainasettelun kasvattamiseen, pitää Sannankin etsiä uusia töitä.

Olisiko taas paikka taktiselle äänestämiselle? Viimeksikin meni niin hyvin ja saitte kokkarit valtaan.

Vierailija
22/329 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun (tässä vaiheessa näyttää, että noin todella käy) SDP voittaa seuraavat eduskuntavaalit ja on pääministeripuolue, Marin todennäköisesti palaa politiikkaan ministeriyden kautta. Ei pääministerinä, vaan ulkoministerinä. Siinä on hyvä kerätä näkyvyyttä esimerkiksi seuraaviin tai sitä seuraaviin presidentin vaaleihin. Niiden suhteen avainkysymys lienee, haluakao haastaa Stubin ja kenties siinä vielä hävitä toisella kierroksella, vaiko odottaako kuusi vuotta lis'ä, jolloin todennäköisesti lähtisi vaaleihin paalupaikalta.

Marinissa onkin mm. se ongelma, että haluaa sitä valtaa, asemaa ja näkyvyyttä liikaa ja vääristä syistä. Ei suinkaan Suomen edun, vaan itsensä vuoksi.

Päätäpä nyt. mistä Marinia syytät. Eikö yleensä ole ongelmaksi mainittu se, että Marin on ideologinen  vasemman li

Olen päättänyt jo kauan sitten. Paikallispolitiikassa teki aate edellä, sittemmin ego edellä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/329 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi tulla sosiaali- ja terveysmisteriksi. Pääsisi kertomaan kuinka hänen ihana sotensa oikeasti pitäisi toimia.

Vierailija
24/329 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun aiheesta ei voi keskustella asiallisesti. Minä olen entinen Marinin kannattaja, mutta petyin häneen koska hän jätti asiat kesken ja hävisi ulkomaille. Lisäksi petyin siihen liialliseen some-poseeraamiseen. Mutta hänen politiikastaan minä kyllä pidin. Ehkä siksi olinkin niin pettynyt kun hän jätti asiat kesken.

Mikään naiseus, ulkonäkö tai muu ei minulla vaikuta suuntaan tai toiseen. Vain se että taistelee oikeistolaisuuden syöpää vastaan merkitsee. Tätä nykyistä paskahallitusta vastaan. Marin oli parhaimmillaan erinomainen siinä. Hänen "kylmyytensä" ei ollut mikään haitta vaan etu, koska politiikka ei ole nynnyille. Siellä on vastapuolella oikeistolaisia psykopaatteja ja narsisteja, joten siinä on turha alkaa lässyttämään mitään herkkä nainen-paskaa. Se ei siis ollut minulle ongelma, vaan se että hän jätti asiat kesken ja tavallaan petti äänestäjänsä. Se ei kuitenkaan tarkoita että persut tai muu oikeistoporukka olisi mitenkään oikeassa tai olisin heidän kanssaan samaa mieltä. Turha kuvitellakaan. 

Vierailija
25/329 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa tulla monoa YT-neuvotteluissa. Näin tulkitsen tämän ulostulon.

Vierailija
26/329 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos palaa niin ei tule saamaan ääntäni silloinkaan. Ei ikinä.

Entä sitten? Ilman sinuakin äänimäärä riittää virkaan kuin virkaan.

Vierailija
27/329 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun aiheesta ei voi keskustella asiallisesti. Minä olen entinen Marinin kannattaja, mutta petyin häneen koska hän jätti asiat kesken ja hävisi ulkomaille. Lisäksi petyin siihen liialliseen some-poseeraamiseen. Mutta hänen politiikastaan minä kyllä pidin. Ehkä siksi olinkin niin pettynyt kun hän jätti asiat kesken.

Mikään naiseus, ulkonäkö tai muu ei minulla vaikuta suuntaan tai toiseen. Vain se että taistelee oikeistolaisuuden syöpää vastaan merkitsee. Tätä nykyistä paskahallitusta vastaan. Marin oli parhaimmillaan erinomainen siinä. Hänen "kylmyytensä" ei ollut mikään haitta vaan etu, koska politiikka ei ole nynnyille. Siellä on vastapuolella oikeistolaisia psykopaatteja ja narsisteja, joten siinä on turha alkaa lässyttämään mitään herkkä nainen-paskaa. Se ei siis ollut minulle ongelma, vaan se että hän jätti asiat kesken ja tavallaan petti äänestäjänsä. Se ei kuitenkaan tarkoita että persut tai muu oikeistoporukka olisi

Näinhän se on. Nämä palstapersut kuvittelee että Marinin kritiikki automaattisesti tarkoittaa jotakin persuksi siirtymistä. In your dreams, assholes :D Vasemmiston äänestäminen jatkuu entiseen tapaan. 

Vierailija
28/329 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna on kaunis nainen eikä sen pääministerin tarvitse nyt olla kovinkaan älykäs, jos on on paljon avustajia?

Vierailija
29/329 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut avasi jo toisen ketjun puolen tunnin aikana, kun eka ei mennyt ihan niin kuin piti 😂

Mitä vauvoja.

Väsynyt teidän vassareiden ja persujen toistenne haukkumiseen. Ei jaksa. Jankuti jankuti vaikka nytkään aiheena ei ollut kummatkaan niin pitää tulla haukkumaan toisianne.

Samoin, todella väsynyt. Eivät tajua olevansa aivan samanlaisia öyhöttäjiä kaikki, puolueesta riippumatta. Täysin samaa käytöstä, asioiden ohi huutamista ja jankkaamista. Sokeasti vaan mölistään, eikä peiliä ole kellään.

Vierailija
30/329 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään naiseus, ulkonäkö tai muu ei minulla vaikuta suuntaan tai toiseen. Vain se että taistelee oikeistolaisuuden syöpää vastaan merkitsee. Tätä nykyistä paskahallitusta vastaan. Marin oli parhaimmillaan erinomainen siinä. 

Totta. Olisi kiva katsella eduskunnan kyselytuntia, kun Marin läiskisi tervillä kommenteilla Purraa tai Keskisarjaa ympärisposkia. Vähän samalla tapaa kuin Tampereen valtuustossa aikoinaan Kimmo Sasia.

Kyllä heräisi taas ihmisten kiinnostus politiikkaan ja persu ttulisivat palautettua paikalleen.

Vierailija
31/329 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sitä haluta saa. 

Täysin eri asia, huolitaanko. 😂

Vierailija
32/329 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikään naiseus, ulkonäkö tai muu ei minulla vaikuta suuntaan tai toiseen. Vain se että taistelee oikeistolaisuuden syöpää vastaan merkitsee. Tätä nykyistä paskahallitusta vastaan. "

Tämä kertoo kyllä paljon millaiset ihmiset ovat äänestäneet Sanna Marinia. Mitä luulette, avautuuko rahahanat ja alkaako taas törsääminen kun seuraava, demarihallitus pääsee valtaan? Voin kertoa sinulle että ei. Yksiäkään leikkauksia ei peruta, mutta lisää leikkauksia on tulossa.

Vierailija
33/329 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan Blair olis potkaisemassa Sannan instituutistaan hornan tuuttiin?

Vierailija
34/329 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään naiseus, ulkonäkö tai muu ei minulla vaikuta suuntaan tai toiseen. Vain se että taistelee oikeistolaisuuden syöpää vastaan merkitsee. Tätä nykyistä paskahallitusta vastaan. Marin oli parhaimmillaan erinomainen siinä. 

Totta. Olisi kiva katsella eduskunnan kyselytuntia, kun Marin läiskisi tervillä kommenteilla Purraa tai Keskisarjaa ympärisposkia. Vähän samalla tapaa kuin Tampereen valtuustossa aikoinaan Kimmo Sasia.

Kyllä heräisi taas ihmisten kiinnostus politiikkaan ja persu ttulisivat palautettua paikalleen.

Tarvitset siis viihdettä ja vastakkainasettelua ja tappelua lisää eduskuntaan. Sinua ei taida kiinnostaa asiakysymykset.

Vierailija
35/329 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marin pitäisi eduskuntasalin samalla lailla kurissa kuin piti Tampereen valtuuston. Siellä ei päästy öyhöttämään. Puhemieheksi seuraavien vaalien jälkeen?

Vierailija
36/329 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan jauhojengiä ja Kesärataa paljaine tisseineen.

Vierailija
37/329 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-aho onkin ollut pettymys puhemiehenä.

Vierailija
38/329 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettei vaan Blair olis potkaisemassa Sannan instituutistaan hornan tuuttiin?

On potkaisemassa. Ei varmaankaan vahingossa Sanna pistänyt myös kämpäänsä myyntiin. Kyseinen organisaatio keräsi rahoitusta wokeilulla ja Sanna pääsi tuossa paistattelemaan. Wokeilu ei kuulu uuteen strategiaan vaan AI yms. Noissa taas Sanna on täysin pihalla.

Vierailija
39/329 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi olisi Marinille sopivampi paluupesti: puhemies vaiko ulkoministeri?

Ulkoministeriksi voisi päästä vaaleihin osallistumattakin.

Vierailija
40/329 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina sitä haluta saa. 

Täysin eri asia, huolitaanko. 😂

missä kohtaa halusi

Ketju on lukittu.