Minä Jere Karalahtea vaivaa?
Ihmettelen tuota Karalahden ongelmiin joutumista. Poliisin poika, hyvä perhe, hyvä ura jääkiekkoilijana, jokunen normaali parisuhde.
Sitten se muu elämä
Kommentit (26)
Liian kontrolloivat vanhemmat . Eivät anna elää omaa elämää rauhassa. Tämä ainakin itsellä . Eikä niistä pääsee eroon kuin päihteillä.
m37
Vierailija kirjoitti:
Omahyväisyys yhdistettynä typeryyteen. On äärettömän ylpeä omasta typeryydestään. Ja liian typerä ymmärtääkseen, että on typerää olla siitä ylpeä.
Viekö joku lapsensa tämän perustamaan päiväkotiin?
Vierailija kirjoitti:
Nanna kertoi, jossain haastattelussa että lapset ei ole nähneet pitkään aikaan isäänsä.
Aika karmivaa olisi päästää pienet lapset huumesekoilijoiden sekaan.
Ei tuo nainenkaan ihan täysillä kulje.
Aloitti suhteen varattuun mieheen. Oikea nimi Iida mutta haluaa itseään kutsuttavan Nannaksi. Nanna tarkoittaa makeaa herkkua. Anna mulle jotain nannaa voi sanoa kun tekee mieli makeaa. Kukaan täysijärkinen ei keksi itselleen tuollaista nimeä. Tekee selvästi pysyvästi ongelmaisen ihmisen kanssa 3 lasta ja perustaa vielä päiväkodinkin. Eikä hyväksy elämäänsä Jeren salasuhteesta syntynyttä lasta. Ihan kuin se olisi ollut lapsen vika.
Tyhmä se ei ole.
Taitava kaveri, jolle asiat on varmaan monesti olleet liiankin helppoja.
Röyhkeä se on.
Varmasti jotain on tehnytkin uransa eteen, mutta oli nuoresta asti turhankin hyvä. Pystyi antamaan riittävästi näyttöä peleissä, huolimatta siitä miten vietti elämää jään ulkopuolella. Hinnat, vähän kaiken suhteen, taisi olla myös sivuseikkoja. Aika oli erilaista silloin.
Mulla ei ole oikeastaan mitään täysin selkeää mielikuvaa ihmisestä.
Enkä hyväksy hänen todistettavaa toimintaansa eri tilanteissa.
Muistan pelejä, joissa loisti. Tuotti jos jonkinmoista iloa pelkkä katsominen.
Jeressä arvostaa sitä ettei ole tehnyt mitään turhia avautumisia kommelluksten varrella.