Miten suhtaudut siihen, jos joku ihminen haisee julkisella paikalla?
Hienhaju, likainen vaate tms. Oletko empaattinen ja ajattelet että virheitä sattuu kaikille, vai onko mielestäsi noloa, kiusallista tai jopa ärsyttävää, jos joku ei ota hygieniaa riittävästi huomioon?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välttelen häntä ja siirryn kauemmas. Ja kyllä jotkut löyhkäävät niin kauhealle, että ei kyseessä voi olla vahinko vaan pitkäaikainen hygienian laiminlyönti.
Sama. Jouduin tk:ssa vaihtamaan istumapaikkaa pökerryttävän hienhajun takia. Mutta naamioin sen niin, että kävin muka niistämässä nenää ja sen takia istuin sitten muualle.
Tukikohdassa?
Vierailija kirjoitti:
Tulen vauvapalstalle tekemään lukuisia hajualoituksia
kyllä nyt kerran päivässä yksi ihmiset haisee -keskustelu pitää olla vähintään 😆
Vierailija kirjoitti:
Inhoten. En voi sietää pahoja hajuja ihmisessä-pesemättömät hampaat, hiki, likaiset hiukset hyi olkoon
Kirjoitetaan Imhotep.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran kaupassa oli yksi mummo ja hän haisi jopa seuraavalle käytävälle saakka ja haju oli niin paha että se haju jäi leijailemaan sinne käytävälle pitkään senkin jälkeen kun mummeli oli lähtenyt.
Joo joskus tapaa sellainen ihmisiä, jotka eivät haise vähän vaan hielle tai virtsankarkailulle, vaan haju on todella voimakas ja pistävä. Mikäköhän selittää tätä?
Ikäihmisillä usein lääkkeet ja inkontinenssi. Kuvitellaan ettei niitä "vain vähän" kastuneita vaatteita tarvitse pestä, pelkkä kuivattaminen riittää...
Tosiasia on että jokainen teistä voi haista kuvottavalle vaikka ette itse tiedä sitä.
Miksi ihimiset ostoo lippaja eppunormaalin keikole vaek ne haisoo paskale?
Vierailija kirjoitti:
Tosiasia on että jokainen teistä voi haista kuvottavalle vaikka ette itse tiedä sitä.
Joskus myös dödö voi pettää keneltä tahansa
Vierailija kirjoitti:
No mulle ainakin on kaikki aina sanonut, että tuoksun tosin hyvälle. Käyn suihkussa 1-2 kertaa päivässä, en juurikaan hikoile ja käytän laadukasta hajuvettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus myös dödö voi pettää keneltä tahansa
Kannattaa satsata parempaan dödöön.
En mitenkään. Aivan sama minulle. Jos haju on sellainen mitä en kestä, niin siirryn sot vaan muualle. Ihan samalla tavalla jos vaikka jonkun kakara alkaa itkemään, kun mä vihaan lasten itkua, tai joku jurrissa horjuu, mölisee ja meinaa kaatua niskaan jne. Eli en välitä pätkääkään jos ei häiritse mua ja jos häiritsee niin siinä kohtaa siirryn muualle. Ei ole noloa, ei ole kiusallista. Olen kai jotenkin paatunut kun en osaa hävetä missään asiassa edes omasta puolesta, niin en mä kyllä todellakaan osaa sitä muidenkaan puolesta tehdä.
Huono hygienia on huomattavasti siedettävämpää kuin ylenpalttinen partavesi tms. mieshajuste, jota yleensä itäiset ja eteläiset henkilöt tykkäävät kovasti kaataa päällensä.
Mä olen törmännyt kaupoissa vain homeelle haiseviin ihmisiin, yleensä vanhempaa väkeä. Joko niiden kämppä on homeessa tai sitten vain vaatteita säilytetään kosteissa tiloissa. Siirryn muualle ettei tule oireita.
Jos huonon hygienian/eritehommien syy ilmiselvästi alkoholismi, huumeet, kodittomuus ja/tai mt-ongelmat, minua käy sääliksi tämä ihminen. En todellakaan paheksu.
Yritän olla kuin en huomaisikaan.Mietin miksi ihmisten annetaan joutua näin pohjalle. Olen hajuherkkä ja pinnistelen tosissaan, etten näytä kuvotustani. Yritän siirtyä luontevasti kauemmas.
Turha lyödä maassa olevaa. Kyllähän he tilansa tietävät ja kärsivät. Mutta ne tavan ihmiset, joilla on julkisissa tiloissa ihan liikaa hajusteita....Heitä minä katson kyllä pahasti. Tai jos joku tyyppi ei vain pese itseään ja vaatteitaan riittävästi, vaikka on kaikki fasiliteetit, pidän umpityhmänä laiskana junttina tai jollain tapaa mielenvikaisena.
Hajusteiden ylikuluttajat haisevat, varsinkin kun heitä on useampi ja kaikilla eri "tuoksu". Hajusteessa ei ole tarkoitus kylpeä, vaan sitä laitetaan maltillisesti, varsinkin päivällä.
Vierailija kirjoitti:
Huono hygienia on huomattavasti siedettävämpää kuin ylenpalttinen partavesi tms. mieshajuste, jota yleensä itäiset ja eteläiset henkilöt tykkäävät kovasti kaataa päällensä.
Tämä, migreeni tulee hajusteista paljon paljon helpommin kuin jostain hiestä tmv. Ihmisen hygienia saa olla todella laiminlyöty ennen kuin sen hajun takia joutuu pakosti vaihtamaan paikkaa. Homeen hajusta joutuu kanssa heti vaihtamaan.
Yliopistolla on yksi pahanhajuinen kanssaopiskelija, katsoin että oli taas tulossa yhdelle samalle kurssille, mutta onneksi ei ainakaan vielä tällä viikolla ollut luennolla.
Ihan sama, mistä se johtuu. Menen vaan kauemmas. Koskee myös tupakalta ja hajusteilta haisevia 🤢
Eppunormaalin retardit on aina haissu olosteelle.