Jos KELAn asiakaspalvelu ei oikeasti sovi mulle?
Oon työskennellyt KELAssa asiakaspalvelussa jo pitkään, ja usein tunnen ärtymystä sekä asiakkaita että omaa työtäni kohtaan.vVälillä mietin, ettenkö vain nauti asiakaspalvelutyöstä ylipäätään, vai onko kyse siitä, etten pidä juuri KELAn asiakkaiden palvelemisesta.Loppujen lopuksi he ovat pääasiassa ihmisiä, jotka hakevat erilaisia tukia ja etuuksia, kun taas itse olen tavallinen työssäkäyvä ihminen. Onko muilla ajatuksia tai neuvoja tähän liittyen?
Kommentit (4)
On muita asiakaspalveluita tai paikkoja. Ei ole pakko olla just siinä. Tai voi perustaa lammasfarmin ja tehdä villasta vaatteita koneella tai käsin.
Asiakaspalveluun tulee aina se negatiivinen palaute, mutta voisi kuvitella, että Kela olisi silläkin mittarilla pahimmasta päästä.
Voit hakea HR-työntekijän palkanlaskijaksi. Jos teet usein virheitä, saat todennäköisesti valituksia työntekijöiltä.
Ehkä sulla on jo vastaus sydämessäsi.