Minulla tulee pastasta, leivistä, sokerista huono olo sen jälkeen kun olin karsinut ne pariksi kuukaudeksi
Olen syönyt tällä viikolla runsaasti hiilareita ja hyi saatana mikä olo minulla on fyysisesti. Kun söin niitä niin eivät edes pitäneet kauaa nälkää vaan oli olevinaan otettava lisää. Kaduttaa hirveästi että aloin niitä syömään. Kroppa eikä mieli tykkää yhtään.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Elimistö sopeutuu siihen ruokavalioon jota sä syöt, ja tuollainen iso muutos usein aiheuttaa huonon olon.
Sen ei pidä virheellisesti tulkita kertovan sun syömäsi uuden jutun terveellisyydestä, vaan siinä on nimenomaan kyse sun elimistösi kyvystä sopeutua.
Kyllä minulla oli normaalilla ruokavaliolla aiemminkin huono olo. Sen takia sitä muutin. Makeanhimo vei voiton kuitenkin tällä kertaa. Muistin miksi en halua enää syödä niin. En vain voi hyvin. Varmasti vielä korostuu pitkä tauon jälkeen mutta kyllä tämä olotila oli myös aiemmin syy muutokselle.
Elimistö sopeutuu siihen ruokavalioon jota sä syöt, ja tuollainen iso muutos usein aiheuttaa huonon olon.
Sen ei pidä virheellisesti tulkita kertovan sun syömäsi uuden jutun terveellisyydestä, vaan siinä on nimenomaan kyse sun elimistösi kyvystä sopeutua.