HS: Alisa Vainio on elänyt aina yksin, ja nyt se on alkanut painaa häntä
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Mieskaverin olisi pystyttävä juoksemaan Alisan rinnalla lenkillä. Kuinka moni mies pystyisi?
Miksi olisi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset haluaa masentaa itseään avaamalla HS:n tai Ylen sivut heti aamusta, en ymmärrä. Ja sitten jotkut tuovat sitä pahanolon syöpää vielä tänne muiden silmille?
Vain päästään vialla olevat kiiutta tänne ikäviä juttuja muka pöyristellen ja värittäen . Hyiiii🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Jonku pitäs painaa Alisaa
Tämähän se tässä on vain ongelma: alkuun pääsy.
Vierailija kirjoitti:
Alisa,hyvää syksyä sinulle ja iloisia kilometrejä.
Terveiset siulle Alisa myös täältä maalikaupungista.
Vierailija kirjoitti:
Hän on aina ollut jotenkin outo. Nyt se alkaa valjeta hänelle itselleenkin ja ahdistus tulee.
Miten tämä ihminen vaikuttaa sinun elämään arvosteltavaksi? Jätä moukka ihmiset rauhaan. 👿👿👿👿
Vierailija kirjoitti:
Mieskaverin olisi pystyttävä juoksemaan Alisan rinnalla lenkillä. Kuinka moni mies pystyisi?
Alisa jäi miesten sm-maratonilla hopealle, joten kyllä niitä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen näköinen.
Oletko homo?
Ohuet ja kuivat huulet.
Luonnolliset. Olet vain tottunut näkemään somejulkkisten täyteaineisia huulia.
Julkinen treffi-ilmoitus tuo haastattelu. Eiköhän sille äkkiä mies löydy. Toivottavasti ei naiviiuttaan ja kokemattomuuttaan haksahda jonkun elähtäneen vanhemman miehen käskytettäväksi joka hokee "oot niin kypsä ikäiseksesi". Urheilijat on monesti vähän ikäisiään jäljessä monissa asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun linkität näihin maksullisiin artikkeleihin. Olisipa rahaa...
Sikö eþä sairas saisi kaivaa ihmisten ikäbäviä asioi kiikuttaa tänne? Häpeä jos osaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen näköinen.
Oletko homo?
Ohuet ja kuivat huulet.
Luonnolliset. Olet vain tottunut näkemään somejulkkisten täyteaineisia huulia.
Minulla miehenäkin on paksummat ja punaisemmat huulet.
Omasta kokemuksesta (olen 20 vuotta Alisaa vanhempi), ettei maailma ole kovinkaan kiva tai myötämielinen paikka erilaisille naisille. Siksi kumppanin tai läheisten ystävien löytäminen, uran luominen tms. ei ole helppoa. Kun sitä kokeilee aikansa tuloksetta, niin mielummin alkaa panostaa yhä enemmän aikaa niihin omiin mielenkiinnon kohteisiinsa. Helposti sitä uppoutuu aina vain syvemmälle omaan kuplaansa, koska se on ainoa paikka kokea itselleen merkityksellisiä asioita ja tehdä ne omalla tavallaan. Enkä tarkoita, että itse olisin autistinen tms, eikä välttämättä ole Alisakaan.
Symppaan häntä.
Vierailija kirjoitti:
Autistia en huolisi emännäksi, vaikka nopiaa juokseekin
Ketään sun tuntemattomman moukan sanominen ei hetkauta. Olet haukkuva koira. 🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Herttainen tyttö ja nuorikin vielä, hyvin on aikaa löytää kumppani.
Olin itsekin joskus nuori, enkä saanut ketään. Nyt oon 52, vieläkin yksin.
T. Mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset haluaa masentaa itseään avaamalla HS:n tai Ylen sivut heti aamusta, en ymmärrä. Ja sitten jotkut tuovat sitä pahanolon syöpää vielä tänne muiden silmille?
Miksi ihmiset haluaa masentaa itseään avaamalla vauvapalstan heti aamusta, en ymmärrä.
Koska täällä on paljon enemmän raatorehellistä tekstiä kuin yllämainitussa propaganda-koulutusaviisissa.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla kuvalla sais tinderissä 38 tykkäystä ekana päivänä. Ei varmaan vaikeuksia löytää miestä jos haluaa 👍
38? Kokeilin Tinderiä kerran vaalean kauniin nuoren naisen kuvalla ja vartissa tuli 100+ tykkäystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herttainen tyttö ja nuorikin vielä, hyvin on aikaa löytää kumppani.
Olin itsekin joskus nuori, enkä saanut ketään. Nyt oon 52, vieläkin yksin.
T. Mies.
Kiltti mies on eri asia...
Vierailija kirjoitti:
Jos koko identiteetin rakentaa urheilun varaan tulee jossain kohti pahoja ongelmia eteen, nyt menee vielä hyvin mutta entäs reilu 10v päästä kun ura alkaa olla väkisinkin ehtoopuolella.
Eikö nämä silloin ryhdy usein valmentajiksi tms.
Tästäkin ketjusta näkee miten suomijunti haukkuu omia urheijoita .. sitten näiden pitäisi henkisesti voida hyvin ja pärjätä....on tämä sakkia. Toivon sinulle Alisa kaikkea hyvää elämääsi .....🌹🌹🌹🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla kuvalla sais tinderissä 38 tykkäystä ekana päivänä. Ei varmaan vaikeuksia löytää miestä jos haluaa 👍
Tatuoidut ei oikeasti kelpaa kenellekään
Miksi mä sitten näen niitä jatkuvasti jonkun käsipuolessa tuolla kaupungilla? Pyytääkö ne kavereitaan esittämään tyttö-/poikaystävää?
Harrastuksen tai ammatin ei tarvitse olla sama kunhan muuten natsaa.