Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä jos se porukan iloinen ja aina jaksava ei sitten yhtäkkiä vaan enää jaksakkaan

Vierailija
31.10.2025 |

Kaikki olettaa että oon pirtee ja iloinen ja jaksan. Pitää yhteyttä, olla aina tavatessa kuuleva ja ymmärtäväinen. Jne. Mutta sitten kun en jaksa kuunnella ymmärtää ja pitää yhteyttä, niin suututaan.

Tuli siis tilanne, että ei vaan pää nouse tyynystä, töihin kyllä menen, mutta muuten pakkopullaa koko hiton elämä. Muut luulee että oon reipas ja mulle voi purkaa kaikki ahistukset ja väsymykset. Nyt just yks kaveri suuttui mulle kun en ole soittanut ja sanoin että puhelimet toimii molempiin suuntiin

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudota hanskat heti nyt kuun alusta.

Vierailija
2/6 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö syksyllä pitäisi vaipua ja vetäytyä vähän horrokseen, niin kuin luonto ja eläimet omaan pesäänsä. Tärkeät jäävät kyllä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuoleehan se sekin.

Vierailija
4/6 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos :)

Vierailija
5/6 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö syksyllä pitäisi vaipua ja vetäytyä vähän horrokseen, niin kuin luonto ja eläimet omaan pesäänsä. Tärkeät jäävät kyllä. 

Meinaat et,

https://www.hs.fi/sarjakuvat/kamalaluonto/car-2000011592305.html

Vierailija
6/6 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista tuo, että heti jo pari tyyppiä on hereillä ja innoissaan toivomassa syvempää ahdinkoa jopa ihan sitä viimeistä niittiä ei, ei olla siinä jamassa, sorry siitä hepat, koitat, kanit ja laaja suku pitää kiinni elämässä sorry sorry :)