Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

montako päivää mielestäsi pitäisi tällaisen makaronilaatikon riittää? Niuhotanko turhasta, kun mies vetäisi tämän yksinään kahdessa päivässä

Vierailija
31.10.2025 |

eli ainekset keitettyä myllynparas makaronia 400g, jauhelihaa 350g sikanauta, 2 dl ruokakermaa.

ainekset yhteen ja uuniin. Tulee iso vuoka ruokaa ja meitä on kolme, minä, mies ja lapsi.

mielestäni tämän pitäisi riittää kolmeksi päiväksi meille kailille, mutta mies vetää niin ison annoksen, että puolet on hävinnyt jo yhdessä päivssä miehen napaan loput minun ja lapsen niin laatikkoa on jäljellä seuraavana aamuna ehkä 300g.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihaa ei tarvita enempää, jos laitat laatikkoon lisäksi sipulia, porkkanaa ja tomaattia, pieneksi pilkottuna. Kun maustat hyvin, tulee parempaa kuin pelkästä liha&makaronimössöstä, ja paljon terveellisempää. Kasviksia saa olla reippaasti, ja kun sipuli ja porkkana ovat halpoja, niin saat melkein samalla hinnalla paljon enemmän ruokaa. Ainakin 4 isoa sipulia ja puoli kiloa porkkanaa menee helposti, tomaatteja niin paljon kuin raaskit laittaa.

Lisään vielä, että sipulit ja porkkanat tietysti paistetaan pannulla samalla kuin jauheliha.

Vierailija
22/23 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt kotonaan pitää saada syödä niin paljon kun haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot kuin mun entinen naapuri joka teki 5 hengen perheelleen 500g jauhelihaa 4 eri ruokaa josta jokaisesta syötiin kaksi päivää. ja olet niuho, ei mies saa tarpeeksi ruokaa tuolla määrällä. tuo riittä teille yhden päivän ruoaksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi