Mitä ruokia teette boilerista?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelin kokeilla tehdä tämmöstä kanasuikaleista. Mitä mieltä tuleeko joku kunnollinen? Kaikki ainekset S-marketista ja voi tietysti tehdä suuremman annoksen.
1 pussi Rainbow mushroom soupe
1 pkt Rainbow viljeltyjä herkkusieniä
300 g maustamattomia kanasuikaleita
Tilliä (kuivattua)
Paistan kanasuikaleet ja sienet ja teen keiton. Yhdistän kaiken ja laitan tilliä.
Mitä luulette tuleeko jotain syötävää?
ällöä valmiskeittoa hyi
Laitan yleensä vaan soijakastiketta ja riisiä 😋
En syö sitä, mutta keitän sillä vettä.
Kanakeittoa
Joko ihan perussoppaa
https://www.meillakotona.fi/reseptit/broilerikeitto
tai sitten tulisempaa
https://wtd.fi/tulinen-kanakeitto-2/
Teen kerralla ison kattilallisen ja pistän loput annospakkauksissa pakkaseen flunssapäivien varalle.
Netti on täynnä reseptejä, joita voi säveltää oman maun ja käytettävissä olevien ainesten mukaan.
Voi juma! Mutta oli eräässä myynti-ilmoituksessa kylppärissä lämminvesibroileri :)
Riippuu kai minkä merkkinen ja vuosimallin boileri se on, joskin tohtinen epäillä että se olisi syötävää ja jokatapauksessa maistuisi metallilta.
Kanapasta, smetanakana, kanawrapit.
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelin kokeilla tehdä tämmöstä kanasuikaleista. Mitä mieltä tuleeko joku kunnollinen? Kaikki ainekset S-marketista ja voi tietysti tehdä suuremman annoksen.
1 pussi Rainbow mushroom soupe
1 pkt Rainbow viljeltyjä herkkusieniä
300 g maustamattomia kanasuikaleita
Tilliä (kuivattua)
Paistan kanasuikaleet ja sienet ja teen keiton. Yhdistän kaiken ja laitan tilliä.
Mitä luulette tuleeko jotain syötävää?
Poista reseptistä tilli, mutta lisää kermaa, paista kanojen kanssa valkosipulia ja paprikasilppua, ja ripottele keiton pinnalle hieman rakuunaa, niin pystyt syömään :)
Igorin kana on hyvää, helppo tehdä.
Soijarouhetta ja Viikunoita Kanan sisään. Voitelu rypsiöljyllä.
Näin itse teen Kanan koska olen Vege.
Vierailija kirjoitti:
Soijarouhetta ja Viikunoita Kanan sisään. Voitelu rypsiöljyllä.
Näin itse teen Kanan koska olen Vege.
Ei aivoja, ei vaivoja!
Aloittaja on vähän kuin ne tummat pojat, jotka lähtivät ilmoituksen perusteella noutamaan lämminverivarsaa.
Perillä havaittiin, että myynnissä oli boileri.
TRAPETSITAITEILIJAN BOILERIPIHVIT RIISILLÄ