Kuinkakohan paljon ihan hyviä parisuhteita kaatuu työpaikkojen ryyppyjuhlien takia?
Siellä sitten pikkujouluissa joku moraaliltaan löyhä vosu käyttää tilaisuutta hyväkseen. Tunnetusti melkeinpä liha kuin liha on jossain määrin heikkoa. Kyllä, se rehellisempikin liha saattaa olla, jos tulee tilanne että houkutus on suuri, jos vastassa tarpeeksi manipulatiivinen himokas kiilusilmä.
Olen aina, jos suoraan sanon ja miksen ju malauta sanoisi, inhonnut työpaikkojen "juhlia". Eräässä paikassa sain itsekin lähes ravistella työpaikan miehiä irti, vaikka hyvin tiesivät minut varatuksi, ukkomiehet, enkä ollut antanut ymmärtää mitään. Sen sijaan omaa miestä toin puheisiini toisinaan alleviivaten.
Samoin olen nähnyt naisia, jotka kuvittelevat päissään osaamisalueelleen kuuluvan vähän muutakin sieltä työpaikalta, kuin ne omat työtehtävät. Ehkä joidenkin toisten miehiä myös.
Jotenkin likaista ja halpahintaista meininkiä.
Kommentit (65)
Naiset ottavat seksin niin vakavasti.
Pettämistä tuskin tapahtuu, jos parisuhde on hyvä ja onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät miehet eivät petä edes niissä juhlissa. Fiksut ihmiset eivät myöskään juo itseään penkin alle. Jos joku pettää pikkujouluissa niin turha siitä on mitään 'vosuja' syytellä vaan ihan sitä sun omaa paskaa miestäsi.
Kuka puhui miehistä? Kokemukseni mukaan jotkut miehet ovat valmiita pettämään selvinpäinkin, alkoholi vaikuttaa vähän. Naisilla päinvastoin, alkoholi vaikuttaa paljon. Minua on petetty ja olen ikävä kyllä ollut varattujen kanssa, aina ollut alkoholilla osuutta. Itse en ole pettänyt vaikka kuinka olisin juonut.
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen on elämän suola.
Sanoo sairas sosiopaatti.
Se on hyvä että pikkujouluja järjestetään.orjat tuntevat itsensä hetkeksi vapaiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuossa vallitse tasapaino. Uusia suhteita syntyy saman verran kuin vanhoja kaatuu.
Mutta hyvä parisuhde ei kyllä mistään ryyppäjäisistä kaadu. Siinä on oltava silloin valmiiksi valuvika, jos niin käy.
Olen eri mieltä. Pitkissä suhteissa voi olla kausia, kun ei ole ne parhaat hetket menossa. Sitten se menee ohi ja suhde palautuu jälleen oikein hyväksi, jopa vahvistuneeksi. Moni pitkässä suhteessa oleva tämän tietää. Se on hetkittäin tahtomista, kunnes kaikki käy jälleen kuin itsestään. Että sellaiseen väliin jos joku munahaukka iskee, menee hyvä suhde turhaan roskikseen.
Monesti on nähty niitäkin tapauksia että takaisin haluttaisi palata, vaan silloin on ex jo jatkanut eteenpäin ja vapauttanut kokonaan.
Tuntuu jotenkin siltä, kuin yrittäisit puolustella pettämistä. Vika on AINA pettäjässä, ei olosuhteissa.
Aloittaja laittaa kaiken syyn jonkun nuoren naisen niskoille. Ap, se on sun mies joka pettää sinua, ei se nuori nainen.
Kyllä ihmiset tekee tyhmyyksiä kännissä, jota sitten myöhemmin katuvat. Alkoholi vaikuttaa niin, että tiedät seuraamukset mutta siinä hetkessä et niistä välitä. Esim jos puolison kanssa on riitaa, voi impulsiivinen henkilö hetken mielenjohteesta (kännissä) pettää tämmöisissä pikkujouluissa. Jälkikäteen iskee kauhea morkkis.
Itse haluan kumppanin, joka ottaa vastuun omasta juomisestaan ja myös käytöksestään vastakkaisen sukupuolen seurassa. Vosua on turha syyttää kun miehen tehtävä on heidät karkottaa jos käyvät liian lähelle. Kuitenkin tiedostan sen, että parisuhteissa elää paaaljon miehiä ja naisia, joiden itsehillintä on joko väliaikaisesti tai pitkäaikaisesti heikohkoa. Heillä voi kuitenkin olla lapsia kotona ja ihan hyvä parisuhde. Mielestäni myös yhteisöllä on joku vastuu siitä, että ei ainakaan houkutella porukkaa tuhoamaan omat perheensä. Jos työkaveri meinaa tehdä virheen, voi vähän yrittää toppuutella. Tai sanoa sille työkaverinaiselle että tietääköhän mitä hän on tekemässä ja mikä hinta sillä on. Sitten jos jatkavat tästä huolimatta, niin sille ei voi mitään, makaa niin kuin petaa.
Itse en tykkää työpaikkojen bileistä. Tosin ei niitä enään juuri missään järjestetä, ainakaan niin että firma maksaisi viinat.
Tuskin montakaan. Pettämiselle on aina syy huonossa parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen on elämän suola.
Lasketaanko firman juhlissa köyrimiset pettämiseksi?
Ei, kunhan jää telakoitumiseksi.
Niin?
Oliko taas näin, että ap totesi miehet aivottomiksi ja syyntakeettomiksi elukoiksi, ei edes ihmisiksi, joilta pitää poistaa kaikki oikeudet?
Paljon ja monet niista pelkastaan tyoteetajien takia. Ei siella kukaan valita kun tyottomia on niin paljon. Tyhma puoliso sinne siipansa paastaa. Ottaisi eron jos ei kunnolisia juhlia jonne siippa pyydetaan oteta mukaaan T pykologi
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihmiset tekee tyhmyyksiä kännissä, jota sitten myöhemmin katuvat. Alkoholi vaikuttaa niin, että tiedät seuraamukset mutta siinä hetkessä et niistä välitä. Esim jos puolison kanssa on riitaa, voi impulsiivinen henkilö hetken mielenjohteesta (kännissä) pettää tämmöisissä pikkujouluissa. Jälkikäteen iskee kauhea morkkis.
Itse haluan kumppanin, joka ottaa vastuun omasta juomisestaan ja myös käytöksestään vastakkaisen sukupuolen seurassa. Vosua on turha syyttää kun miehen tehtävä on heidät karkottaa jos käyvät liian lähelle. Kuitenkin tiedostan sen, että parisuhteissa elää paaaljon miehiä ja naisia, joiden itsehillintä on joko väliaikaisesti tai pitkäaikaisesti heikohkoa. Heillä voi kuitenkin olla lapsia kotona ja ihan hyvä parisuhde. Mielestäni myös yhteisöllä on joku vastuu siitä, että ei ainakaan houkutella porukkaa tuhoamaan omat perheensä. Jos työkaveri meinaa tehdä virheen, voi vähän yrittää toppuutella.
No ehkä sitten seuraavan naisen kanssa muistaa, että edellinen liitto päättyi hänen omaan pettämiseen ja oppii tekemään fiksumpia valintoja ja juomaan vähemmän. Ei mua ainakaan kiinnostaa tippaakaan olla yhdessä sellaisen miehen kanssa, jolla ei ole itsehillintää alkoholin ja muiden naisten suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin montakaan. Pettämiselle on aina syy huonossa parisuhteessa.
Ja se huono parisuhde johtuu usein siitä, että se toinen osapuoli on petturi, johon ei voi luottaa.
Jos mies ei kykene olemaan uskollinen, ihan turha siitä on muita syytellä. Se on sen miehen vika.
Ap onkin (homo?) mies joka pakonomaisesti esiintyy naisena. Törkeästä kielestä ja misogyniasta hänet tunnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ottavat seksin niin vakavasti.
Se tapahtuu naisten ruumiissa joten tietenkin. Et sinäkään paljoa tajua. Aivot on sun housuissas.
Vierailija kirjoitti:
Paljon ja monet niista pelkastaan tyoteetajien takia. Ei siella kukaan valita kun tyottomia on niin paljon. Tyhma puoliso sinne siipansa paastaa. Ottaisi eron jos ei kunnolisia juhlia jonne siippa pyydetaan oteta mukaaan T pykologi
Venäläinen "pykologi"?
Ei nuoret osaa nykyään juhlia pikkujouluissa , toista oli ennen someaikakautta.
No onko se ihan hyvä parisuhde jos pikkujoulut onnistuu sen kaatamaan... ei ole.
Jotenkin musta tuntuu ettei tässä ole nyt ne työpaikkojen ryyppyjuhlat se ongelma.