Eikö vauva.fi pyytänyt muutosehdotuksia sivustolle
Miksi se aloitus ei ole pominnan kärjessä? Uusimmissa näkyy edelleen kommentteja "miksi olen kaapissa ja vihaan kaikkia".
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä ole tarkoitus toteuttaa.
No ei todellakaan sillä uudistus maksaa ja vie aikaa ja vaivaa ja rahaa ja ei ole järkevää uudistaa tätä kun suyurin osa käyttäjistä on tyytyväisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan sillä uudistus maksaa ja vie aikaa ja vaivaa ja rahaa ja ei ole järkevää uudistaa tätä kun suyurin osa käyttäjistä on tyytyväisiä.
Tekemättä jättäminen ei maksa mitään, joten viestiketjujen poistelun voi jättää tekemättä, se ärsyttää täällä kaikkia kaikkein eniten!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekemättä jättäminen ei maksa mitään, joten viestiketjujen poistelun voi jättää tekemättä, se ärsyttää täällä kaikkia kaikkein eniten!
Totta, tuo on ärsyttävintä. Ja vahingollista keskustelun tasolle. Ainakin itse olen lopettanut kirjoittamasta pidempiä ja ajatuksella kirjoitettuja viestejä kokonaan. Turha vaiva kun on puolessa tapauksista.
Ja toiseksi pahin on lainaustoiminnon huonous.
Ehdotusten kerääminen loppui eilen torstaina klo 12.00.