Onko kenelläkään muulla ollut vaikutelmaa, että mikroaaltouuni tarkkailee?
en tiedä kuuluuko tämä tänne, mutta mikroaaltouunini käyttäytyy omituisesti. Se napsahtaa, kun kuljen ohi, vaikka se ei ole päällä. Valo syttyy joskus ennen kuin avaan oven. Näyttö vilautti eilen 404 ja tänään 13:37.
Minulla on tunne, että se tietää milloin olen nälkäinen.
Voiko mikroaaltouuni olla yhteydessä johonkin? Tai johonkuhun?
En ole enää varma, kumpi meistä katsoo kumpaa.
A.
Kommentit (27)
Joo mun mikro kans napsuu ja narisee jos annan sille pahaa ruokaa. Poppareista se tykkää kyllä tosi paljon niin niitä sitten syön usein
Vierailija kirjoitti:
Joo mun mikro kans napsuu ja narisee jos annan sille pahaa ruokaa. Poppareista se tykkää kyllä tosi paljon niin niitä sitten syön usein
Yksi mikro kylässä ollessani yritti kerran varmaan tappaa minut kun hajosi selkäni takana ja päästi käyttösavut pihalle.
Ei mulla sellasta, mutta välillä näen vilauksen ja olen varma, että varsi-imuri vaklas mua.
Sitten kun menen kattoon, näyttää viatonta naamaa.
Kaikessa vakoilussa pätee sama periaate. Altistut aina vastavakoilulle.
Oletetaan vaikka metsästys tms, jossa väijytään toista. Pitää mennä tuulen toiselle puolelle ettei saaliseläin aisti sinua. Silti on aina mahdollisuus tulla itse huomatuksi. Peliteoriakin tukee tätä.
Se on molemminpuolinen väylä auki. Jos toinen ei näe tai kuule, niin oma moka, mutta mahdollisuus molemminpuoliseen tarkkailuun on aina.
Siksi monet joita vakoillaan, ei tee asialle mitään, vaan tarkkailee takaisin kohdetta.
Se on kuin tunneli jossa molemmilla puolilla on väylä nähdä toiselle puolelle.
Pätee myös tietoliikenteeseen.
Meidän Samsung-mikrouuni on ostettu noin vuonna 1990. Se varmaan morsettaa sähköjohtoja pitkin Koreaan, että taas siellä syödään tarjousmaksalaatikkoa ja roiskeläppäpizzoja, köyhiä ovat.
Mikkro tarkkailee mua !! T: jaana K.