Oudot tunteet ero jälkeen!
Erosin kuukausi sitten pitkästä parisuhteesta, ja olen koko ajan todella tyytyväinen. Aina kun ajattelen exää niin ajattelen, että mahtavaa ettei tarvitse enää ikinä tavata. Oudointa on se, että kun seurustelimme, niin luulin olevani aivan tyytyväinen ja suunnittelin yhteistä tulevaisuutta. Onko kenelläkään ollut vastaavaa? Tuleeko joskus myöhemmin joku järkyttävä romahdus? Vai oliko suhde ihan pehvasta vaikka en tajunnut sitä.
Kommentit (8)
Minulla on tällainen tilanne, mutta minulle tuntuu, että tämä on aika epätavallinen. Onko se mahdollista, että voisi tapahtua myöhemmin järkyttävä romahdus? Vai oliko suhteessa totta, kun ajattelin, että olin tyytyväinen ja suunnittelisin yhteistä tulevaisuutta?
Oletko puhunut tilanteesta parin kanssa? Jos ei ole, tämä voisi olla hyvä idea.
Kieltämättä oudon kuuloista. Yleensä mieli on vähän maassa. Eroon liittyy niin paljon pettymyksiä, särkyneille unelmia ja odotuksia. Kuulostaa niin kuin sulla ei olisi ollenkaan itsesuojeluvaistoa?😱
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä oudon kuuloista. Yleensä mieli on vähän maassa. Eroon liittyy niin paljon pettymyksiä, särkyneille unelmia ja odotuksia. Kuulostaa niin kuin sulla ei olisi ollenkaan itsesuojeluvaistoa?😱
*särkyneitä
Minä olen nyt puoli vuotta eron jälkeen ymmärtänyt, miten ilkeä ihminen eksäni oli minua kohtaan. Sellaista jatkuvaa piikittelyä ja pientä mitätöintiä. Yhdessä ollessamme jotenkin ajattelin että no sillä nyt vaan on huono mieli. Eron jälkeen kun en enää kuulekaan sitä ainaista negatiivisuutta, olen ymmärtänyt miten paljon se minuun vaikutti.
Vierailija kirjoitti:
Erosin kuukausi sitten pitkästä parisuhteesta, ja olen koko ajan todella tyytyväinen.
Niin siis kertomasi perusteella sä jätit miehen. Mikset voi suoraan sanoa sitä tuohon aloitukseen, että sä jätit miehen?
Miksi siis jätit miehen ja kuinka monta vuotta olitte yhdessä? Ei varmaankaan ole yhteisiä lapsia?
Exää ei saa ajatella eron jälkeen. Nyt äkkiä etsi uusi pano niin pääset eteenpäin elämässä.