Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko HELLRAISER hyvä elokuva?

Vierailija
31.10.2025 |

Tietääkö joku? 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta idea ja sen herättämät ajatukset voivat olla itse juonta, hahmoja, efektejä ym. merkittävämmät. Ketäpä ei kiehtoisi ajatus siitä, että miltä ne helvetin sadomasokismit tuntuisivat itse koettuina!

Vierailija
2/20 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpa ja huono. Tyhmäkin vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassikko.

Vierailija
4/20 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, mutta idea ja sen herättämät ajatukset voivat olla itse juonta, hahmoja, efektejä ym. merkittävämmät. Ketäpä ei kiehtoisi ajatus siitä, että miltä ne helvetin sadomasokismit tuntuisivat itse koettuina!

Hyi

Vierailija
5/20 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole

Vierailija
6/20 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat kyllä elokuvasarjassa aika tylsän yksipuolisia. Noinkin hieno konsepti alla ja lopputuloksena pelkkää koukuilla silpomista. T Y L S Ä Ä.

Vierailija
7/20 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen oli tosi hyvä. Ja kakkonenkin, mutta sitten alkoi alamäki.

Vierailija
8/20 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat kyllä elokuvasarjassa aika tylsän yksipuolisia. Noinkin hieno konsepti alla ja lopputuloksena pelkkää koukuilla silpomista. T Y L S Ä Ä.

Mikä siinä on hienoa? Tyhmä idea että rubikin kuutio aukaisee jotkut hälvetin portit ja siellä asuu islannin euroviisuedustajia. 

Vierailija
9/20 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on hienoa? Tyhmä idea että rubikin kuutio aukaisee jotkut hälvetin portit ja siellä asuu islannin euroviisuedustajia. 

Mikä on hienoa siinä, että sadomasokistinen helvetti ja ikuinen ekstaasi? Tosin leffassahan se on varsin yksipuolinen ja käy nopeasti hyvin tylsäksi, idean potentiaali on hukattu täysin.

Vierailija
10/20 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska

Vierailija
11/20 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tympeä ja vähä-älyinen pimeätä extreme-sadismia ja -masokismia esilletuova tekel, jonka ei olisi koskaan pitänyt nähdä päivänvaloa.

Vierailija
12/20 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivän kontekstissa todella halvan ja kökön näköinen tekele.

Vierailija
13/20 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan huonoin näistä vanhoista klassikko kauhuelokuvista.

Vierailija
14/20 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella paska

Vierailija
15/20 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

todella paska

Ehkä se on just se hellraiserin piina, että elokuvan katsominen aiheuttaa sietämätöntä kärsimystä

Vierailija
16/20 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä. Se tais olla bännissä meil päi sillo kasaril/ysäril, et en o koskaan nähny. Mikähän siinä oli olevinaan bännin arvosta?

Vierailija
17/20 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kun en ole nähnyt. 

Pimein paikka maailmassa on ihmisen sydän. Siinä riittää kauhua ihan ilman leffaa. 

Vierailija
18/20 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiiä. Se tais olla bännissä meil päi sillo kasaril/ysäril, et en o koskaan nähny. Mikähän siinä oli olevinaan bännin arvosta?

Joskus 80-luvulla oli sellainen laki, että mitään k18-leffoja ei saanut levittää videoina, niitä sai vain näyttää leffateatterissa. Hellraiseria ei mitenkään erikseen kielletty, sille vaan lätkäistiin k18-leima, koska eihän se mikään lastenleffa ole. 

Vierailija
19/20 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin kakkosesta enemmän kuin ykkösestä. Klassikkoelokuvia ovat. Ei mitenkään suuri budjettisia elokuvia, mutta kakkosessa kiehtoi olennot ja toinen maailma. Toteutus on taiteellisen hieno kakkosessa. Voisi vähän verrata Nightmare On Elm Street leffaan.

Vierailija
20/20 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne oman lajinsa klassikoita. Ja ne kenobiitit on cooleja. Vanhat kauhuleffaefektit on myös hurjan näköisiä, ei mitään videopeliltä näyttävää CGI-settiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä