Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älykello kehuu jatkuvasti erinomaista unta, vaikka herään aina väsyneenä

Vierailija
31.10.2025 |

Vaikea uskoa noita tuloksia, kun oma olo sanoo muuta. Herään useamman kerran käymään vessassa ja muutenkin uni on katkonaista. 

Millaisia unituloksia muilla on ja vastaako ne oloanne?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä mitään kelloa tartte sanomaan,et heräsin yöllä taas vaihdevuosien takia kymmenen kertaa ja väsyttää. Tiiän ilman kelloakin et oli huono yö.

Vierailija
2/11 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä mitään kelloa tartte sanomaan,et heräsin yöllä taas vaihdevuosien takia kymmenen kertaa ja väsyttää. Tiiän ilman kelloakin et oli huono yö.

Mua kiinnostaakin kelloa käyttävien kommentit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla pitää mielestäni paikkansa. Esimerkiksi viime yönä unipisteet 86/100 ja sanallisesti: "Palauttava. Unesi oli erittäin palattavaa. Lepäsit myöhään eilen, mikä edisti hyvää unta. tasapainotit stressin ja levin hienosti"

Vaikka näin oli, niin uneni oli pienissä pätkissä ja syvää unta oli vain 58 minuuttia. Aamuviideltä olisi juuri nukuttanut kun kello soi, mutta muuten väsymys ei vaivaa.

Vierailija
4/11 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ainoa tehtävä on kehua sinua.

Vierailija
5/11 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulla pitää mielestäni paikkansa. Esimerkiksi viime yönä unipisteet 86/100 ja sanallisesti: "Palauttava. Unesi oli erittäin palattavaa. Lepäsit myöhään eilen, mikä edisti hyvää unta. tasapainotit stressin ja levon hienosti"

Vaikka näin oli, niin uneni oli pienissä pätkissä ja syvää unta oli vain 58 minuuttia. Aamuviideltä olisi juuri nukuttanut kun kello soi, mutta muuten väsymys ei vaivaa.

Tuo olis siis Garminin näkemys. Apple terveys sanoo: Unipisteet 94 erinomainen. Kesto 48/50, Nukkumaanmeno 29/30, Keskeytykset 17/20. Viime yön tuloksesi oli 94! Menit ajoissa nukkumaan, mikä ehdottomasti auttoi.

Withing (vaakaohjelma) antoi heikommat pisteet, 72, Kesto 6h37min, Syvyys: Bad, Säännöllisyys: Hyvä, Keskeytykset 5 kertaa.

Vierailija
6/11 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha ja noniin. On sitten haaskattu rahat turhuuteen. Heitä roskiin mokoma kello. Ei noilla älylaitteilla mitään tee. Turhaa humpuukia koko laitteet. Nyhdetään vain idiooteilta viimeisetkin rahat.

Vierailija
7/11 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aha ja noniin. On sitten haaskattu rahat turhuuteen. Heitä roskiin mokoma kello. Ei noilla älylaitteilla mitään tee. Turhaa humpuukia koko laitteet. Nyhdetään vain idiooteilta viimeisetkin rahat.

Itse hankin tällaisen siksi, kun en saanut lähetettä uniapneatutkimukseen. Se seuraa suht luotettavasti sykettä ja veren happitasoa. Nuo univaiheet ynnä muut onkin sitten jo vähemmän luotettavia. 

Vierailija
8/11 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/11 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin erinomainen uni ettei siitä ihan niin vaan herätäkään.

Vierailija
10/11 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykello tulkitsee aina, että olen nukkunut todella katkonaisesti ja heräilen kymmeniä kertoja yössä. Mielestäni olen nukkunut hyvin, ja herännyt ehkä kerran.

Vierailija
11/11 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykello tulkitsee aina, että olen nukkunut todella katkonaisesti ja heräilen kymmeniä kertoja yössä. Mielestäni olen nukkunut hyvin, ja herännyt ehkä kerran.

Ne on sellasia pieniä heräämisiä mitä ei itse muista. Ihan normaalia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän