Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saara, 28, käy seksibileissä ja se on tehnyt hänestä onnellisemman

Vierailija
31.10.2025 |

Kaikki nuoret naiset haluavat samaa! Piiskausta ja orgioita. 

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011551822.html?utm_source=fb&utm_med…

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi ja kuullaan metoo tarinoita hänen suustaan.

Sama kun hollywood starat aikoinaan on ottanu keikkaa hankkiutumalla tiettyjen tyyppien suosioon bileissä....

Vierailija
42/54 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun on noissa ollut aikansa, vakiintuu ja osaa kertoa miehelle ettei seksi oikeastaan hirvittävästi enää kiinnosta. Jopa suihinotto on vähän liikaa. Jos vain tehdään pari kakaraa ja annetaan sen olla...

Juuri sinunlaistesi takia seksi vaniljamiesten kanssa onkin ällöttävää. Pidät kinskterinaisia jo etukäteen huonompina, mutta samalla olet jotenkin oudosti kateellinen heidän edellisille kumppaneilleen, ja jo valmiiksi uhriudut että "no minun kanssani ei sitten enää jaksa enää mitään sirkustemppuja"

Oikea syy löytyy kyllä peilistä jos naisia ei kiinnosta seksi kanssasi. En itsekään jaksaisi kumppania jolla on katkeria ennakkoluuloja minusta mutta samalla odottaa jotain yksipuolista seksipalvelua kun "etkö sä aikaisemminkin". Joo, mutta osaavien ja minullekin nautintoa antavien kumppaneiden kanssa enkä jonkun löysän meritähtiasennossa makaavan vaniljamiehen kanssa jota pitäisi yksipuolisesti lutkuttaa samalla kun se halveksii minua. Ei kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalla yhteiskunta kannustaa sekaualiseen vapauteen ja mihinlie, ainakin naisia.

Minusta taas miehenä tuntuu että yhteiskunta tällä hetkellä haluaa minun valmistautuvan rintamalle ja kuolemaan Suomen vuoksi.

Että sellaisia ajatuksia.

Ja kummat silti valittaa tasa-arvosta.

Vierailija
44/54 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nämä seksibileet yms ylipainoisten naisten paikka voimaantua?

Olisipa miehillekin seksibileitä, joissa hervottomat läskit voisivat mennä sinne ja nuoret timmit tytöt olisivat kiihkeinä kiimasta. Ja sitten nimenomaan miehen onnellisuutta painotettaisiin mediassa. Normaalipainoinen vaimo odottelisi kiltisti kotona.

https://www.vauva.fi/comment/84560335?page=2#84560335

Ketään ei pidä syrjiä!

45/54 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvani, ilman pikkuhousuja, olen märkä -     https://linkkurzen.de/bfyrP

Vierailija
46/54 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi. Naisen pitäisi rajoittaa kumppani määrä yhteen. Maailma olisi parempi paikka.

Kuin myös miesten. Silloin parannus olisi moninkertainen.

Vierailija
47/54 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa tuosta naamakuvasta jo että on ylipainoa

No ei kyllä muiden kuivien perusteella erityisen ylipainoiselta näytä, ehkä vähän.

Vierailija
48/54 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä jos ei ole muuta sisältöä elämässä.

Näinhän voi sanoa mihin tahansa harrastukseen ja ajankäyttöön: esim. lemmikkien kanssa pulaaminen, käsityöt, lukeminen, pelaaminen, mökkeily jne jne. Joten mitä sitten?

Vierailija
49/54 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauniit kasvot mutta sielu täynnä mätää ja turmelusta. Ei todella vaimoainesta. Toivottavasti noidda bileissä käyvät 💃🎠🤮🤧 naisetilmoittavat deitti profiileissaan taipumuksistaan. 

"Neitsyt pitää olla, lukea raamattua ja pukeutua minun tradwife-fetissin mukaisesti." 

Kauneinta on kun nainen kuiskaa hääyönä miehen korvaan. Ole varovainen olet ensimmäinen💓

Ja mies vastaa: Joo, en  mäkään ole tätä ennen tehnyt.

Vierailija
50/54 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nämä seksibileet yms ylipainoisten naisten paikka voimaantua?

Olisipa miehillekin seksibileitä, joissa hervottomat läskit voisivat mennä sinne ja nuoret timmit tytöt olisivat kiihkeinä kiimasta. Ja sitten nimenomaan miehen onnellisuutta painotettaisiin mediassa. Normaalipainoinen vaimo odottelisi kiltisti kotona.

Saathan sinne mennä läskinä miehenäkin. Kuka kieltää? Jos kieltää niin järjestä omat bileet.  Kannattaa ensin vain etsiä asioista sinun kanssa samaa mieltä oleva vaimo, muuten saatat palata niistä bileistä tyhjään kotiin.

Vierailija
51/54 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauniit kasvot mutta sielu täynnä mätää ja turmelusta. Ei todella vaimoainesta. Toivottavasti noidda bileissä käyvät 💃🎠🤮🤧 naisetilmoittavat deitti profiileissaan taipumuksistaan. 

"Neitsyt pitää olla, lukea raamattua ja pukeutua minun tradwife-fetissin mukaisesti." 

Kauneinta on kun nainen kuiskaa hääyönä miehen korvaan. Ole varovainen olet ensimmäinen💓

Ja mies vastaa: Joo, en  mäkään ole tätä ennen tehnyt.

Olin kuulemma vaimoni ensimmäinen. Mutta en huomannut sitä.

Valehteleeko hän?

Vierailija
52/54 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoja kommetteja ja niin moraalisia, ihmettelen miksi kommentoijat ovat seksipalstalla ?

Seksiklubeilla voin olla oma itseni joku käy seksiclubilla, minun puolesta saa käydä, erityisesti jos tykkää siitä. 

Vierailija
53/54 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoja kommetteja ja niin moraalisia, ihmettelen miksi kommentoijat ovat seksipalstalla ?

Seksiklubeilla voin olla oma itseni joku käy seksiclubilla, minun puolesta saa käydä, erityisesti jos tykkää siitä. 

Jotkut saa ylemmyyden tunteesta enemmän irti kuin seksistä. 

Vierailija
54/54 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut saa ylemmyyden tunteesta enemmän irti kuin seksistä. 

Mukana voi olla myös "happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista" ilmiötä.