Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisilta kielletty klubi on hyvä asia

Vierailija
31.10.2025 |

https://www.aamulehti.fi/kotimaa/art-2000011596080.html?utm_source=ampp…

Bravo. Näitä tarvitaan lisää. Miehillä pitää olla omat jutut mihin akat ei pääse sotkemaan. Töissäkin huomannut että miesten kesken homma toimii, heti kun nainen tulee mukaan alkaa palamaan energiaa kaikenlaiseen tunteiden huomioimiseen. Ei voi vain puhua suoraan kun on tunneakka ryhmässä.

Kommentit (115)

Vierailija
101/115 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Portsari pysäyttää siilitukkaisen naisen ovella joka väittää olevansa mies nauraa tälle, kun akka yrittää selittää muuttaneensa sukupuolensa omalla ilmoituksella netissä.

Kun taas Unionin jäsenyys on avoin kaikille naisille, itsemäärittelyä kunnioittaen.

Vierailija
102/115 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap näköjään pelkää naisia? Vai kuinka? Nämä herrakerhot saisi jo kuolla pois ja tuskin kukaan niistä miehistä kannattaa tasa-arvoa, kuin vain, ne, jotka eroavat koko kerhosta. Mikä naisissa on niin pelottavaa? Kuin myös Vapaa Muurari järjestö turhine essuineen ja sormuksineen, mitä ihailtavaa niissä on, jos mies ostaa kalliin essun? Toki sillä Vapaa Muurari essulla voisi vaikka siivota ja pyyhkiä pölyjä ja imuroida. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/115 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisihan voinut tehdä kuten saunaseura tekee. Eli naisille ja miehille on omat aikansa. Puhukoot naiset keskenään ja miehet keskenään. Saunaseura taitaa olla yksi Suomen halutuimpia paikkoja päästä jäseneksi. Samalla myös on vaikeaa saada sitä jäsenyyttä. Siellä käydään mm vapaamuotoista yhteiskunnallista keskustelua.

Miksi tekisi niin? Ihan oikein ettei oteta sinne naisia höpöttömään.

Vierailija
104/115 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitien tekemää ruokaa mainostaa Saarioinen, miksi siitä ei kukaan nosta meteliä, valita?

Vierailija
105/115 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä töissä?

Vierailija
106/115 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisihan voinut tehdä kuten saunaseura tekee. Eli naisille ja miehille on omat aikansa. Puhukoot naiset keskenään ja miehet keskenään. Saunaseura taitaa olla yksi Suomen halutuimpia paikkoja päästä jäseneksi. Samalla myös on vaikeaa saada sitä jäsenyyttä. Siellä käydään mm vapaamuotoista yhteiskunnallista keskustelua.

Miksi tekisi niin? Ihan oikein ettei oteta sinne naisia höpöttömään.

Ei niiden vanhusten höpötystä jaksa nuoremmat miehetkään. 

Ukoille oma jaosto, jossa saavat horista keskenään. Tai naisille oma, joka sulautuu varsinaiseen klubiin, kun seniorit on poistuneet. 

Vierailija
107/115 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt miksi ei nykyään ole enemmän entisajan miesten kerhoja enkä nyt puhu homoklubeista, kerhoja johon voi työn jälkeen pistäytyä tapaamaan tuttuja. Ehkä se ei ole ihan suomalainen perinne mutta ideana hyvä.

Vierailija
108/115 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten pääse vapaamuurarilooseihinkaan naisia. Tästä ei kuitenkaan kukaan uskalla kirjoittaa koska Suomen "eliitin" miehet kuuluvat vapaamuurareihin. Se toimittaja joka tästä nostaa kohun torpeido ammatillisen uransa.

Höpö höpö. Rapparbereista on kirjoitettu moneen kertaan monessa eri lehdessä. 

Suomessa pääsee naiset, vaikkei siitä pidetäkään ääntä. 

Vierailija
109/115 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt miksi ei nykyään ole enemmän entisajan miesten kerhoja enkä nyt puhu homoklubeista, kerhoja johon voi työn jälkeen pistäytyä tapaamaan tuttuja. Ehkä se ei ole ihan suomalainen perinne mutta ideana hyvä.

Sellaisen voi rauhassa perustaa. 

Vierailija
110/115 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei hieno juttu, että sedillä on oma klubi, mutta eikö klubin nimi ole vähän harhaanjohtava?

Eivätkö miehet voi ajaa naisten asiaa? Ei ainakaan Naisasialiike Unionin mukaan. Mikä unioni se oikein on missä on vain toinen sukupuoli.

Ei, kyllä tuo 1892 perustettu yhdistys on pakotettava muuttamaan nimensä miesvihaliike erillisyydeksi, se olisi kuvaava kuten vaadit.

Lue nyt vähän tarkemmin tuosta yhdistyksestä...

Vierailija
111/115 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei nämä herrojen kerhot haittaa, niin kauan kun niissä ei tehdä mitään laajoja yhteiskunnallisia päätöksiä. Tietysti ymmärrän että siellä keskustellaan asioista miesten kesken, niin kuin pitääkin. Eikös tää lähtenyt siitä, että Fatim Diarra on ollut kuulevinaan, että siellä kuitenkin tehdään jotain yhteiskunnallisiakin päätöksiä, mitä esimerkiksi naisten unionissa ei tehdä, kun siellä keskustellaan vain naisista. Ja hänen mielestään se on epistä. Mun mielestä vähän heikko peruste, koska kyllä naistenkin asiat ovat yhteiskunnan asioita ja vaikuttavat väistämättä myös poikiin ja miehiin..

Itse olen sitä mieltä, että miehillä ja naisilla saa ja suorastaan täytyy olla omat klubinsa. Mua lähinnä kiinnostaa tässä se, miksi niin moni niistä miespuolisista jäsenistä haluaa sinne naisia? Onko siellä mennyt liian pitkälle jotkut asiat, vai mistä on kyse? Kuitenkin varmaan ihan perheellisiä miehiä heistä suurin osa, ei se varmaan mikään incel-kerho ole.

Vierailija
112/115 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole kummallista että vain miehet voivat edistää suomalaisuutta. Naiset ovat äänestäneet maan täyteen mehmettejä, koska he tekevät päätökset horoskooppiaivoilla. Vain miehet voivat pelastaa suomalaisuuden naisilta.

Voi luoja mitä sontaa taas. Mä en todellakaan ole halunnut tänne mitään mehmettejä ja tiedän muitakin naisia jotka ovat samaa mieltä mun kanssa. Horoskoopit on humpuukia. Sun kaltaiset miehet ei kyllä pelasta ketään yhtään miltään, kun ajatukset on tuota tasoa.

N46

Vierailija
113/115 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahah. Ajatelkaa nainen joka kysyy voiko sinne liittyä ja hänelle sanotaan ettei ole tervetullut koska pilaisi ryhmän hengen! Upeaa rehellisyyttä! 😀

Kerrankin naiset kohtaavat totuuden

Vierailija
114/115 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten herne nenässä kommentit tähän ketjuun osoittaa miksi miehet tarvitsevat omat ryhmät ilman akkoja. Vihdoin paikka missä ei tarvitse sietää sitä.

Tule pois sieltä kaapista. Homous on ok. 

Vierailija
115/115 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvä että naisilla, voi olla naisten synnytyskokemus ryhmä esim. ja miehillä omat kivessyöpä ryhmät tms. kannatan omia ryhmiä joissa voi puhua keskenään.

naiset voi perustaa omat klubit.