Kun tapasin oman mieheni niin ehdottomasti suurin asia (söpön hymyn lisäksi) jonka huomasin oli se miten hän ei yrittänyt millään tavalla
Kun tapasin oman mieheni niin ehdottomasti suurin asia (söpön hymyn lisäksi) jonka huomasin oli se miten hän ei yrittänyt millään tavalla tehdä vaikutusta minuun tai kehunut itseään. Toisaalta ei vähätellyt myöskään vaan oli vain sitä mitä oli. Ja kuunteli minua. Oli kiinnostunut siitä kuka minä olen, mitä minä ajattelen ja mitä minä haluan. Se jos jokin on vetoavaa.
Kommentit (18)
Sama kiehtoi miehessäsi minuakin. Kuten myös se, miten taitava hän on kielihommissa.
Ulkonäön takia hänet kuitenkin otit, persoona oli vain plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Älä älä! Oot niiiiin kateellinen!
Mutta montako lihapullaa mies pystyy syömään kerralla?
Vierailija kirjoitti:
Montako pullaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako pullaa?
Niiii. Montako, kerro jo.
Minua viehätti naisessa taito kokata ja huolehtia siisteydestä. Minä kuuntelen mielelläni naiseni murheita. Olemme onnellisesti naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Minua viehätti naisessa taito kokata ja huolehtia siisteydestä. Minä kuuntelen mielelläni naiseni murheita. Olemme onnellisesti naimisissa.
Huh. Onneksi olen huono kokki ja iloinen.
Vierailija kirjoitti:
Millaista keskustelua odotat?
Hankala sanoa kun aloittaja oli varastanut tämän aloituksen kommentistani jonka kirjoitin ihan toiseen ketjuun kommentiksi.
T. Se oikea AP
Vierailija kirjoitti:
Eikö edes vongannut yhtään?
Teki kyllä selkeän reilun fyysisen aloitteen kun sen aika oli.
T. Se oikea AP
Vierailija kirjoitti:
No ei kai sitä nyt ota ihmistä jonka ulkonäästä ei yhtään pidä. Mutta moni ihan vastaava mies ei ole minua sytyttänyt kun on vain kehunut itseään ja yrittänyt tehdä vaikutuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh. Onneksi olen huono kokki ja iloinen.
En ole koskaan tavannut ihmistä joka on iloinen ettei osaa jotain.
Leikkeleitä. Tekee mieleen 3a leikkeleitä.
Ihanaa kun ei ole yritystä