Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään naisella ollut sellaista että ahdistelutilanne onkin osoittautunut miellyttäväksi?

Vierailija
30.10.2025 |

Eli jälkeenpäin olette muistelleet lämmöllä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
2/22 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran, kun sain miehen itkemään kivusta annettuani hänelle palautetta. Se oli kaunis hetki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen tilannehan on naisille "ahdistelua" jos mies vähemmän viehättä mutta "mukavaa flirttailua" jos mies hyvännäköinen ja miellyttää naisen silmää.

Vierailija
4/22 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ööh kerran joku rumilus koitti tulla kysyyn mua treffeille kukkapuskan ja konvehtirasian kanssa mä siis ahdistuin ihan hirveesti mut sit pitkä chad tuli puristaan mua perseestä ja sano mua lutkaksi niin se ahdistelija lähti paskat housussa juoksemaan 

Vierailija
5/22 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. Olen vieläkin vihainen kun ällöttävät kuvotukset ovat nuorena lähennelleet. Näin vanhempana on luojan kiitos näiltä paremmin turvassa. 

Vierailija
6/22 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlainen tilannehan on naisille "ahdistelua" jos mies vähemmän viehättä mutta "mukavaa flirttailua" jos mies hyvännäköinen ja miellyttää naisen silmää.

Ei ole. Sen sijaan esim alakouluikäisen tytön vonkaus aikuisena on jo rikokseksi määritelty, noin niinkuin esimerkkinä.

Vierailija
7/22 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro olevasi vähemmän viehättä kertomatta sitä ääneen.

Vierailija
8/22 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää vain ahdistella, naisena pidän enempi sellaisista miehistä jotka ottaa reilusti tussusta kiinni ja puristaa tisseistä ja vie kuin leijona, mitä noilla ahdistelijoilla tekee, jos lasken housuni ja pyllistän tussua heihin päin, pakenevat paikalta.

Vierailija
9/22 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran, kun sain miehen itkemään kivusta annettuani hänelle palautetta. Se oli kaunis hetki.

Tämä ilahdutti. 

Vierailija
10/22 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ymmärrä mitä ahdistelu tarkoittaa.

Ymmärrät sitten, kun naapurin Reiska demonstroi tuon sulle käytännössä. 

Vierailija
11/22 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro olevasi vähemmän viehättä kertomatta sitä ääneen.

Kiitos että myönsit asian.

-sama

Vierailija
12/22 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ööh kerran joku rumilus koitti tulla kysyyn mua treffeille kukkapuskan ja konvehtirasian kanssa mä siis ahdistuin ihan hirveesti mut sit pitkä chad tuli puristaan mua perseestä ja sano mua lutkaksi niin se ahdistelija lähti paskat housussa juoksemaan 

Mauri, tässä kysyttiin nyt naisten kokemuksia.

Vierailija
13/22 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. 

Vierailija
14/22 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kandeis tehdä jotain muutakin kuin katsella niitä jenkkiläisiä youtubevideoita. 

Vierailija
15/22 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kaupan kassalla työskennellessäni eräs setämies tuli ahdistelemaan verbaalisesti. Olin niin väsynyt, että en kyennyt pitämään peruskohteliasta työminä-rooliani päällä ja hoitamaan tilannetta perehdytetyllä tavalla, vaan rehellisesti kasvot inhotuksesta vääristyen tokaisin, että hyyyi v*ttu, mikä sua vanha ukko vaivaa, onko tää sulle normaalia käytöstä. Setä ei odottanut nuorelta naiselta topakkaa vastaanpanemista, vaan hänellä valahti naama, ja hän tuijotti minua ensin mykkänä, kunnes lähti tavarat kassalle jättäen luikkimaan tiehensä. Tuota olen jälkikäteen hymyillen miettinyt.

Vierailija
16/22 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tainnut saada mitään vuoden työntekijä palkintoa kauppiaalta. Asiakas on aina kuningas. Muista.

Vierailija
17/22 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu ja miellyttävä mieshenkilö piiritti minua firman juhlissa. En pitänyt sitä kovinkaan miellyttävänä. Sen jälkeen ei juuri kukaan mieshenkilö ole ollut minusta kiinnostunut. Menin kai onneni ohi, kukaan ei nykyisin tee enää ehdotuksia olen perusluonteeltani aika tylsä.

Vierailija
18/22 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tainnut saada mitään vuoden työntekijä palkintoa kauppiaalta. Asiakas on aina kuningas. Muista.

No ei ole. Erittäin usein asiakkaat on todellakin väärässä.

Vierailija
19/22 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole käynyt noin. Ahdistelu on epämiellyttävää aina. Miksi se olisi edes tarpeen, kun naisista kyllä huomaa, jos heitä kiinnostaa. Ja naisia ei kyllä kiinnosta ahdistelija, vaan mies joka aloittaa juttelemalla heille ja olemalla mukava.

Vierailija
20/22 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole.