Pystytkö olla viikonlopun alkoholitta?
Vai onko pakko joka viikonloppu saada alkoholia tai muuten viikonloppusi on pilalla?
Kommentit (48)
Pystyn, kun juon yleensä viisi päivää viikossa ja sitten viikonlopun lepään.
En ole juonut alkoholia kymmeneen kuukauteen. En siksi, että olisin absolutisti, mutta kun mulla ei ole kavereita joiden kanssa lähteä yksille tai kuusille.
Helposti. Edellisen kerran olen nauttinut alkoholia 31.12.2024, tänä vuonna jätän senkin väliin koska alkoholittomuus on vaan niin paljon kivempaa.
Mulla on todella harvoin viikonloppuja, jolloin otan mitään. Ja silloinkin lähinnä jonkun yhden siiderin tms. saunan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisin viikonlopun alkoholitta?
Siksi että rahaa ja terveys säästyy.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on todella harvoin viikonloppuja, jolloin otan mitään. Ja silloinkin lähinnä jonkun yhden siiderin tms. saunan jälkeen.
Miksi kukaan pilaisi saunailtansa juomalla tuota iljettävää kemikaalilitkua?
Tietysti. Usein menee monta kuukautta huomaamatta. Joskus otan yhden lasin viiniä tai drinksun. Jos alkoa pitää miettiä, se on jo ongelma.
Totta kai pystyn !!!!! Myös koko elämäni ajan. En ole koskaan maistanut sitä pjaskoooooo litkuuuuuuuuuu, enkä ikinä maistakaan !!!!!!! Hävettää ihmiset, jotka edes ajattelevat sitä !!!!!!!! Saati sitten litkivät sitä yhtään !!!!!! Eiks yhtään HÄVETÄ ????????????? Ette osaa käyttäytyä nimeksikään. Mölyä yms. Häpiä !!!!!!!!! Jokainen pjaska !!!!!!!!!!!!!!! HYYYYYYYYIIIIIIIII !!!!!! Hävettää vähemmälläkin !!!
Olut on niin hyvää, että saunailta on lähes pilalla ilman sitä. Onneksi näin ei ole usein päässyt käymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan pilaisi saunailtansa juomalla tuota iljettävää kemikaalilitkua?
Ei aito siideri ole mitään kemikaalilitkua, kaukana siitä.
Vierailija kirjoitti:
Pystyn olla ,opettele ääliöpersu kirkoittamaan
Ketä kirjoittaa itse kirjoitusviheillä.
Minä kirkoitan sinut seurakuntatalolle.
En meinaa kokeilla