Stadiumista tilasin paketin jota en noutanut ja se palautus maksoi 20e
Miksi se noin paljon on? Paketti ei ollut mikään jättikokoinen mutta kohtalaisen suuri. Ostin tilauksen Walleyn kautta, ja nyt siis Walleyssä näkyy 20e lasku nimellä ''return cost''.
Stadiumin sivuilla lukee: ''Suurien pakettien (ympärysmitta yli 300cm ja/tai 35kg) palautuksesta veloitetaan 70-200€ palautuskulut.
Noutamattomasta tilauksesta pidätämme oikeuden periä teiltä palautuskulun 4,90€.''
Joten miksi 20e?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää tilata mitään, jos ei aio noutaa. Ihan oikein, että joudut siitä maksamaan
Miksi pitää hokea samaa vastausta kuin tuo toinen, et tuo mitään uutta keskusteluun. Ja väärin se on, että minua veloitetaan enemmän kuin luvataan. Ja minun kontribuutioni on vain nettopositiivinen kun työllistin montaa eri firmaa.
T a p a itsesi, ääliö!
Jahas, lähtee reportti menemään, kun ei osata inhimillisesti näköjään keskustella.
Siinähän raportoit! Provon/trollin kanssa ei keskustella inhimillisesti. Ei koskaan. Tuo on ainoa neuvo mitä kaltaisillesi runkkareille voi enää antaa etkä sen parempaa tule saamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit sitten noutanut sen pakettis. Ihan oikein, että veloittavat kunnolla.
Ihan väärin siis tuo on, koska veloitetaan väärällä tavalla liikaa. Minähän vain työllistin ihmisiä enemmän kun jätin tilauksen noutamatta, joten kiittäkää.
Vedä vttu päähäs ja pakene vuorille! Aiheutit ainoastaan tarpeetonta tappiota yritykselle tuolla pelleilylläs!
Fakta on se, että minä työllistin positiivisella tavalla montaa eri firmaa ja maksan nyt siitä tarpeettoman paljon, enemmän kuin pitäisi.
Kilinpskanvtut! Hoidata sitä mielenterveysong
Minun kontribuutio usealle yritykselle oli vain positiivinen tuossa, jossa olisin ymmärtänyt tuon sivuilla mainitun 4,90e veloituksen, mutta 20e on aivan kohtuuton summa jo. Ja vaikka tappiota tuo minun tilauksen jättäminen olisi tarkoittanut yritykselle, niin silti pitää veloittaa sen mukaan, mitä sivuilla mainitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan väärin siis tuo on, koska veloitetaan väärällä tavalla liikaa. Minähän vain työllistin ihmisiä enemmän kun jätin tilauksen noutamatta, joten kiittäkää.
Vedä vttu päähäs ja pakene vuorille! Aiheutit ainoastaan tarpeetonta tappiota yritykselle tuolla pelleilylläs!
Fakta on se, että minä työllistin positiivisella tavalla montaa eri firmaa ja maksan nyt siitä tarpeettoman paljon, enemmän kuin pitäisi.
Sössönsössönsöö! Mene nyt vaikka tunkemaan pääsi vessanpönttöön!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää tilata mitään, jos ei aio noutaa. Ihan oikein, että joudut siitä maksamaan
Miksi pitää hokea samaa vastausta kuin tuo toinen, et tuo mitään uutta keskusteluun. Ja väärin se on, että minua veloitetaan enemmän kuin luvataan. Ja minun kontribuutioni on vain nettopositiivinen kun työllistin montaa eri firmaa.
T a p a itsesi, ääliö!
Jahas, lähtee reportti menemään, kun ei osata inhimillisesti näköjään keskustella.
Siinähän raportoit! Provon/trollin kanssa ei keskustella inhimillisesti. Ei koskaan. Tuo on ainoa neuvo mitä kaltaisillesi runkkareille voi enää antaa etkä sen parempaa tule saamaan.
Ehkä kannattaa sammuttaa se internetti ja käydä vaikka kävelyllä joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T a p a itsesi, ääliö!
Siinähän raportoit! Provon/trollin kanssa ei keskustella inhimillisesti. Ei koskaan. Tuo on ainoa neuvo mitä kaltaisillesi runkkareille voi enää antaa etkä sen parempaa
Mene sinä sinne kävelylle ja kävele samalla rykäyksellä vaikka jorpakkoon..
Enpähän tuota ossoo sannoo. Jospa kuitenkin kysyisit Stadiumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T a p a itsesi, ääliö!
Siinähän raportoit! Provon/trollin kanssa ei keskustella inhimillisesti. Ei koskaan. Tuo on ainoa neuvo mitä kaltaisille
Trollaus ei ole kovin hyödyllistä puuhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla vähän yksinkertainen. Ei myöskään tainnut olla ensimmäinen noutamaton paketti, joten nostivat hintaa, jotta talikkokin ymmärtäisi asian.
"Jos et nouda Stadium-pakettia, se palautuu automaattisesti lähettäjälle, ja sinulta veloitetaan 20 euron maksu noutamattomana palautuvasta paketista Stadium.fi. Tämä maksu veloitetaan edellyttäen, että Stadium on noudattanut toimitusta koskevia ehtoja. Muista tarkistaa, että antamasi yhteystiedot ovat oikein. "
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla vähän yksinkertainen. Ei myöskään tainnut olla ensimmäinen noutamaton paketti, joten nostivat hintaa, jotta talikkokin ymmärtäisi asian.
Kas kun nää talikot ei ymmärrä, vaikka miten rautalangasta vääntäis ja ratakiskoista taivuttais, vaan sama pelleily jatkuu, kunnes pistävät puljun puolesta mustalle listalle ja kieltäytyvät vastaanottamasta tilauksiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no ei se meitä haittaa mitä nyt makselet siellä. Lue ne ehdot tarkemmin kuinka paljon tuo toiminta tulee maksamaan. Auo päätäs sinne joka sulta velottaa sitä rahaa. Ei se aukominen täällä auta.
Vierailija kirjoitti:
Mikset hakenut pakettia?
Onko sillä mitään merkitystä, vaikka syy olisi johtunut vain laiskuudesta tai siitä, että ei vaan mitenkään onnistunut? Oletetaan nyt että se olisi johtunut muka laiskuudesta, niin ei silloinkaan pitäisi olla mitään syytä veloittaa enempää. Ja eipä ne voi edes tietää sitä, mistä noutamattomuus johtui. Mielihyvin olisin sen 4,90e summan maksanut, mutta ihmettelen tuota 20e:tä.
Mutta sanotaan nyt vielä, että ei se laiskuudesta johtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä yksinkertaista on siinä, että ei nouda pakettia? En nyt ihan löydä näissä korreluutta keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no ei se meitä haittaa mitä nyt makselet siellä. Lue ne ehdot tarkemmin kuinka paljon tuo toiminta tulee maksamaan. Auo päätäs sinne joka sulta velottaa sitä rahaa. Ei se aukominen täällä auta.
En aukonut päätäni vaan kysyin asiallisesti kysymyksen asiaan koskien. Mutta asia näköjään tulikin jo selväksi nyt tuon toisen postauksen myötä. Näköjään vähän ristiriitaista tietoa löytyi noiden sivulta vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis varasit lokeron maksimaalisen pitkäksi aikaa ja tämän takia oikeiden noutajien paketit jouduttiin ohjaamaan kauemmaksi, kun lokerot olivat täynnä.
T kuka keksisi keinon vähentää ääliöitä ja maailmasta tulisi parempi paikka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on varmaan joku kohta, että jos et ostakaan (nouda) tuotetta, niin veloitamme myös lähetyskulut ja jonkun muun käsittelykulun ja tuo 4.90e on sitten se pelkkä palautuskulu.
TAI sitten tuo palautus 4.90e tarkoittaa sitä, että tuote on ensin noudettu ja sitten vasta erikseen palautetaan, juuri sen takia, ettei jätettäisi sinne lokeroihin makoilemaan ja varaamaan paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis varasit lokeron maksimaalisen pitkäksi aikaa ja tämän takia oikeiden noutajien paketit jouduttiin ohjaamaan kauemmaksi, kun lokerot olivat täynnä.
T kuka keksisi keinon vähentää ääliöitä ja maailmasta tulisi parempi paikka
Tämän selkeämmin sitä ei voi enää sanoa!