Minkähän TEKOSYYN Stubb keksii tänä vuonna ettei tarvitse osallistua köyhien itsenäisyyspäivän juhliin?
Hävettää jo nyt. Häpeä Stubb, häpeä!
Köyhä äiti
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävikö Tavja tai vaikka Sanna?
Epäilen!!
Halonen kävi, Sanna ei ole ollut pressa.
Vierailija kirjoitti:
en minäkään menisi työhaluttomien juhliin.
70v. - 80v. saavatkin olla työhaluttomia.
Vierailija kirjoitti:
Ei Suomessa ole köyhiä.
Tämä. Syyksi ilmoitetaan että tapahtuma on disinformaatiota.
Stubb soitti Heikki Hurstille. Stubb oli pahoitellut tapahtunutta ja sanonut sen aiheutuneen tietokatkoksesta. Hän oli myös luvannut osallistua juhlaan ensi vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Stubb soitti Heikki Hurstille. Stubb oli pahoitellut tapahtunutta ja sanonut sen aiheutuneen tietokatkoksesta. Hän oli myös luvannut osallistua juhlaan ensi vuonna.
Sori siitä. Ihmiset unohtavat tämän vuodessa. Sitten voi taas tukeutua samaan fraasiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei Suomessa ole köyhiä.
Elät näemmä tynnyrissä etkä seuraa uutisia.
Eikös Heikki Hurstin tytär ole nykyään vetovastuussa tuossa "firmassa", Sini Hursti muistaakseni nimeltään? Perheyritys, dynastia suorastaan. Kyllä Stubbis sinne menee, se on hyvää näkyvyyttä presidentille. Minä toivottelen hyviä juhlia, olen itse niin kaukana etten pääse talkoisiin.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Heikki Hurstin tytär ole nykyään vetovastuussa tuossa "firmassa", Sini Hursti muistaakseni nimeltään? Perheyritys, dynastia suorastaan. Kyllä Stubbis sinne menee, se on hyvää näkyvyyttä presidentille. Minä toivottelen hyviä juhlia, olen itse niin kaukana etten pääse talkoisiin.
Tuskin laittaa parasta pukua päälleen. Sehän tulee hävittää ettei pääse mikään tarttumaan tai leviämään.
Tekosyy? Voisiko olla syy se, ettei voi osallistua joka ikiseen kissanristiäisiin? Veikkan, että presidentille on tullut sen sata varteenotettavaa kutsua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tämä tilaisuus järjestetään ?
Hurstien joulujuhlat köyhille Hgin Kisahallissa. Niinistö kävi siellä joka koulu Ben Zyskowiczin kanssa presidenttiaikanaan.
Ben mukana? Hankala uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Tekosyy? Voisiko olla syy se, ettei voi osallistua joka ikiseen kissanristiäisiin? Veikkan, että presidentille on tullut sen sata varteenotettavaa kutsua.
Näin on. Rapujuhlat, suomalainen klubi, rotaryveljet, svenska klubben, Von-Arfelngbenin lapsen 7 vuotispäivät jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Rapujuhlat, suomalainen klubi, rotaryveljet, svenska klubben, Von-Arfelngbenin lapsen 7 vuotispäivät jne.
Tai vaan linnanjuhlat ja oma vapaa-aika?
kuinkas moneen juhlaan ajattelit itse osallistua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä sitä aikaa köyhille riitä. Se on aika näet kallista.
tästä ketjustä hävinnyt parhaat viesti,kova on sensuuri. kokoomus ei välitä köyhistä.ajaa ihmisiä kuolemaan tahallaan.
Tietenkin pitäisi mennä perinteen vuoksi. Tietynlaisesta rentoudestaan huolimatta on kuitenkin niin elitistinen henkilö, että ehkä ei löydä sinne sopivaa roolia. Toisaakta saattaa toki löytääkin esimerkiksi menemällä rouvansa kanssa, joka rauhallisempana auttaa olemaan tilanteen mukainen.
säästäkää köyhät siltä kärsimykseltä että menis virnuileen sinne ja kuvaan itseensä someen.
hurstin pitäsi antaa poliitikoille porttikielto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä sitä aikaa köyhille riitä. Se on aika näet kallista.
Vuorokaudessa on vain 24h vaikka tekisi jokaisen tunnin matkoineen, ei moneen pippaloon ehdi
ja totta, pressan osallistuminen tilaisuuksiin on kallista. Mieluummin hoitaan vain linbanjuhlat, tulee veronmaksajille halvemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
tästä ketjustä hävinnyt parhaat viesti,kova on sensuuri. kokoomus ei välitä köyhistä.ajaa ihmisiä kuolemaan tahallaan.
Kokoomus on varastanut sinulta CapsLockinkin etkä saa enää edes isoja kirjaimia lauseen alkuun...
Karseeta, otan osaa tuskaasi!
S.M. ei ollut presidentti joista nyt oli kyse.