Mies, tunnetko olevasi mies?
Naisena minua kiinnostaa kuinka mies koet olevasi mies?
Miten määrittelet miehen/miehuuden?
Ei ole provo, vaan lähinnä vastakysymys siihen mikä on nainen.
Kommentit (28)
Tuo helkkarin sänki tulee leukaan hetkessä, eikä ole mikään froteepyyhkeellä poistettava.
Eipä tämä varmaan sen kummempaa ole kuin olla nainen, mutta ei pidä tapella kuukautisten kanssa ja salilla nousee keskimäärin enemmän rautaa kuin naisella.
Nyky-yhteiskunnassa tuntuu kuin olisi jokin vihattu petoeläin kuten susi tai karhu.
Kiva kimpale tossa haaravälissä ja kun sitä hinkkaa niin tuntuu hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Nyky-yhteiskunnassa tuntuu kuin olisi jokin vihattu petoeläin kuten susi tai karhu.
Haluatko avata enemmän tätä tunnetta?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko avata enemmän tätä tunnetta?
Ap
Ei "kuin petoeläin" vaan "pahempi kuin petoeläin".
Vierailija kirjoitti:
Ei minusta. Olen arvostettu omana itsenäni ja arvostan itsekin itseäni kaikkine virheineni. En toki käyttäydy kuin moukka vaan kuin herrasmies, tai ehkä näillä vuosilla olisin jo setämies.
Monet ominaisuudet, jotka ovat toivottavia miehellä, ovat toivottavia myös naisella, enkä siksi koe, että niiden kutsuminen mieheydeksi on järkevää. Mutta maskuliinisuuden tyypillisissä tunnusmerkeissä lähimpänä omia ihanteitani on itsenäisyys: tietynlainen järkkymätön kiinni pitäminen omista arvoista ja mielipiteistä.
Pieruista erottaa ja akoilla ei paljo pallit kutise, öhhöhhöö.
Vierailija kirjoitti:
tunnen olevani sammakko
Lisää tohon alkuun sana "rupi-" niin tiedät, miltä musta yleensä tuntuu.
Minä tunnen olevani hyväksikäytetty vero-orja.
Olen etuoikeutettu ja toksinen patriarkaatin edustaja. Miehenä ymmärrän hyvin, että naiset ja muunsukupuoliset mieluummin kohtaavat ulkona karhun kuin miehen.
Keski-ikäinen heteroseksuaalinen lihansyöjä-mies joka maksaa yhteiskunnan tarjoamat palvelut mutta joka nauretaan ulos kun niihin palveluihin yrittää päästä - Se olen minä, Suomalainen mies.
Kyllä koen. Koen sitä monessa kohtaa pitkin päivää kun täytän luonnollista rooliani eri tilanteissa. Muulloin en niinkään. Jotta kukaan ei ymmärrä väärin, en koe että täyttäisin mitään sosiaalista roolia vaan sitä mikä minulta tulee luonnostaan ja jonka koen oikeaksi.
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että hakeudut toisenlaiseen seuraan, myös netissä. Muuta, jos mahdollista. Täällä on paljon kivoja naisia jotka tykkäisivät sinusta, jos pääset irti vihasta. Ei meillä muillakaan elämä ole unelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että hakeudut toisenlaiseen seuraan, myös netissä. Muuta, jos mahdollista. Täällä on paljon kivoja naisia jotka tykkäisivät sinusta, jos pääset irti vihasta. Ei meillä muillakaan elämä ole unelmaa.
Mies saa naisten hyväksynnän jos katuu mieheyttään ja alkaa kunnioittaa naistenoikeuksia ja muita vähemmistöjen ihmisoikeuksia sekä hyväksyy ilmastotoimet.
Ei tämä miltään tunnu.