Mikä siinä on että osa miehistä on sellaisia että jättävät vaimonsa heikolla hetkellä?
Meillä mies ilmoitti toisesta naisesta, kun isäni oli kuollut alle viikko sitten ja lisäksi itse olin sairaana.
Kommentit (61)
Joillain on koko elämä niitä heikkoja hetkiä ja välillä voi muutenkin olla vaikeaa löytää sitä oikeaa hetkeä ilmoittaa erosta.
Mun ex-mies hokee varmaan vielä 10v eron jälkeen sitä kuinka jätin hänet täysin varoittamatta elämänsä hirveimmässä tilanteessa toisen miehen takia. Oikeasti olin yrittänyt jo useamman vuoden ajan tuoda esille erohalujani, kertonut mikä suhteessa mättää jne. Joka kerta hän sitten keksi yhtä ja kahdeksatta syytä sille miksi ero just nyt olisi hänelle katastrofi, uhkaili itsemurhalla ja lupasi muuttua ilman että mitään tapahtui. Lopulta mun oli pakko pitää pääni ja lähteä. Mitään toista miestä ei edes ollut, ex vaan oli varma että mulla oli suhde työkaveriin.
Enkä epäile etteikö jätettyjen naisten joukossa olisi myös vähän samantyylisiä tapauksia.
Vierailija kirjoitti:
Johan on jutut. Naisethan jättävät surutta, jos jää työttömäksi tai sairastuu.
Niin miehetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sentään kertoi.
No hieman jouduin painostamaan, ja nainen oli ollut kuvioissa jo hetken. Aistin kyllä sen kun toinen ei aidosti ole läsnä kun itsellä vaikea hetki. Ei halunnut olla.
Eli hän ei olisi kertonut sinulle tällä sinun heikolla hetkelläsi, ellet olisi painostanut. Veit pohjan aloitukseltasi.
Kyllä hän kertoi että haluaa erota. Ja aloin pohtia että mistä ihmeen syystä haluaa juuri nyt tällä hetkellä erota, kun itse käyn läpi elämäni yhtä suurinta kriisiä? Mikä voi olla syy ettei esim hautajaisten jälkeen voinut odottaa? T. Ap
Koska painostit, niin kertoi toisesta naisesta. Mitä iloa sinulle olisi ollut jatkaa pettäjän kanss
Sitä mäkin mietin että eikö se olisi ollut vielä kamalampaa jos mies olisi ollut poissaolevana siinä rinnalla läpi surutyön tai jopa onnistunut esittämään rakastavaa ja huolehtivaa niin että jälkikäteen olisi vasta selvinnyt että hän kokoajan petti ja odotti sitä hetkeä että pääsee muuttamaan uuden rakkaansa luokse. Mä ainakin olisin silloin kokenut tuon pettämisen ihan kaksinkertaisena.
Ymmärrän myös samalla miestä. On tosi raastavaa yrittää esittää rakastavaa puolisoa silloin kun toinen voi huonosti ja kaipaa erityisesti rakkautta ja läheisyyttä. Varsinkin jos on jo löytänyt itse uuden rakkauden ja siinä vanhassa suhteessa jatkaessaan pettää kaikkia osapuolia.
Yksinkertaista. He eivät saa mitään hyötyä vaimostaan sillä hetkellä joten lähtevät. Tai riskinä voi olla, että vaimon tissit menevät pilalle vaikkapa rintasyövän myötä, jolloin miehen mielestä avioliitossa ei ole enää mitään pointtia.
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaista. He eivät saa mitään hyötyä vaimostaan sillä hetkellä joten lähtevät. Tai riskinä voi olla, että vaimon tissit menevät pilalle vaikkapa rintasyövän myötä, jolloin miehen mielestä avioliitossa ei ole enää mitään pointtia.
Tämä.
Voi olla vaikka Jennifer Aniston, silti mies pettää. En ymmärrä.
Naisetkin jättää miehen heti kun luxuselämä on vaarassa loppua esim. työttömyyden tai konkurssin vuoksi.
Gold diggers.
Vierailija kirjoitti:
Voit ihan katsoa itseäsi peilistä ja kysyä itseltäsi, "olinko liian takertuva." Yhteiselo ei ole nilkkapannoilla kiinnitetty parisuhde, vaan molempien omat jutut ja yhteiset jutut. Kukaan ei perusta yhteiselosta jossa akka vahtii ja vaatii. Jokainen tarvitsee myös omaa aikaa. Terkuin 42 v aviossa ja jatkuu.......
Mustasukkaiset ukothan ne vahtii! Eivät anna vaimoilleen/naisilleen hengitystilaa.
Oma silloinen avomies hoiti yhteistä pientä lasta ja olin mun tukena, kun kävin läpi rankkoja syöpähoitoja. Ero tuli sitten myöhemmin muista syistä.
Oma isoisä hoiti isoäitiä niin pitkään kuin pystyi, kun isoäiti sairastui parantumattomasti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisissakin noita löytyy, selkäranka murtui ja jouduin sairaalassa sekä kuntoutuksessa olemaan noin 6kk, neljännen kuukauden alussa avovaimo tuumas et ei oo enää kemiaa...
Auts! Harvassa suhteessa on aitoa rakkautta.
Sivusta
No miehet on tunnetusti rottia, eli siimahäntiä.
Vierailija kirjoitti:
Naisetkin jättää miehen heti kun luxuselämä on vaarassa loppua esim. työttömyyden tai konkurssin vuoksi.
Gold diggers.
Tämä on valitettavasti totta. Harva nainen katsoo miestä jonka työttömyys pitkittyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa tyly mies sulla. Eivät kestä toisen kipua ja olla tukena. Kun itse tarvitsevat sitä koko ajan. Nyt kun sinä et anna heille huomiota hän lähtee. No et mitään hävinnyt. Antaa mennä. Pärjäät paremmin ite. Turha on tuollaisten perään edes itkeä. Heikkoja luonteita on miehet jos tuollaisella hetkellä lähtee viä toisen matkaa.
Joo voiko nolompaa olla?
Kyllä.
Nainen on aikaisemmin saattanut auttaa ja sitoutua tosissaan hädän hetkellä. Mies ottanut avun vastaan ja päässyt ns eteenpäin jaloilleen. Löytänyt sitten uuden ihmisen ja jättänyt kuuden seitsemän vuoden jälkeen selittämättä mitään itsestään ja tilanteesta.
Miehekästä. On se.
Vierailija kirjoitti:
Johan on jutut. Naisethan jättävät surutta, jos jää työttömäksi tai sairastuu.
V.ttu älä yleistä.
Ssstana huolin työttömän, velallisen ja lähes asunnottoman.
S..tsnan psk.a itserakas hillui kanssani 7 vuotta ja jätti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisissakin noita löytyy, selkäranka murtui ja jouduin sairaalassa sekä kuntoutuksessa olemaan noin 6kk, neljännen kuukauden alussa avovaimo tuumas et ei oo enää kemiaa...
Auts! Harvassa suhteessa on aitoa rakkautta.
Sivusta
Mulqq
Vierailija kirjoitti:
Avovaimo, eli ette edes olleet naimisissa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sentään kertoi.
No hieman jouduin painostamaan, ja nainen oli ollut kuvioissa jo hetken. Aistin kyllä sen kun toinen ei aidosti ole läsnä kun itsellä vaikea hetki. Ei halunnut olla.
Tyypillistä naista.
- Kysyin, tivasin ja suorastaan painostin!
-Miksi se kertoi juuri nyt?
upup