Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä siinä on että osa miehistä on sellaisia että jättävät vaimonsa heikolla hetkellä?

Vierailija
30.10.2025 |

Meillä mies ilmoitti toisesta naisesta, kun isäni oli kuollut alle viikko sitten ja lisäksi itse olin sairaana. 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi sentään kertoi. 

No hieman jouduin painostamaan, ja nainen oli ollut kuvioissa jo hetken. Aistin kyllä sen kun toinen ei aidosti ole läsnä kun itsellä vaikea hetki. Ei halunnut olla.

Eli hän ei olisi kertonut sinulle tällä sinun heikolla hetkelläsi, ellet olisi painostanut. Veit pohjan aloitukseltasi. 

Vierailija
22/27 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kamalaa, olen törmännyt samaan. Kun joku menettää jotain, menettää senkin miehen siinä sivussa. Mies reagoi jotenkin ihmeellisesti ikään kuin sotkien sen koko kuvion lopullisesti. Mikä luuserin reaktio tuo on? Säikähtää ja alkaa sotkea saman tien asioita. Aivan kuin sekoaisi jotenkin.

Niin onko se jotain sekoamista?

Miksi kaikista maailman hetkistä juuri tämä?

Olemme aiemminkin pohtineet eroa ratkaisuna, mutta hän on aina ehdottomasti halunnut yrittää jatkaa. Nyt sitten tällaisena hetkenä ilmoittaa erosta ja vihjaa vielä että olisi toinen nainen myös, en tiedä pitääkö paikkansa vai haluaako vaan huomiota/satuttaa silläkin?! Tässä tilanteessa, miksi?

Minusta tää on vaan jotain tosi omituista, en ymmärrä alkuunkaan. T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi sentään kertoi. 

No hieman jouduin painostamaan, ja nainen oli ollut kuvioissa jo hetken. Aistin kyllä sen kun toinen ei aidosti ole läsnä kun itsellä vaikea hetki. Ei halunnut olla.

Eli hän ei olisi kertonut sinulle tällä sinun heikolla hetkelläsi, ellet olisi painostanut. Veit pohjan aloitukseltasi. 

Kyllä hän kertoi että haluaa erota. Ja aloin pohtia että mistä ihmeen syystä haluaa juuri nyt tällä hetkellä erota, kun itse käyn läpi elämäni yhtä suurinta kriisiä? Mikä voi olla syy ettei esim hautajaisten jälkeen voinut odottaa? T. Ap

Vierailija
24/27 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naisissakin noita löytyy, selkäranka murtui ja jouduin sairaalassa sekä kuntoutuksessa olemaan noin 6kk, neljännen kuukauden alussa avovaimo tuumas et ei oo enää kemiaa...

Selkäranka on aika tätkeä miehessä kyllä.

Joo ei kukaan halua selkärangatonta miestä.

Vierailija
25/27 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO voi voi.

flunssa ja  ikivanha ihminen kuoli, voi ku karmeeta.

Vierailija
26/27 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuppaa naista. Jos ei ole kupattavaa vaan joutuisi itse antamaan, pakenee. Loinen, parasiitti.

Vierailija
27/27 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin et toiset ei kestä ikäviä asioita? Surua? Sekoavat sitten?